Ik neem trouwens aan dat dit goed is.quote:30. Hoe gaat Nederland juichen bij het eerste gescoorde doelpunt? Schreeuwen á la Ruud
Lijkt me goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
15. Buffon?
Of heb ik iets gemist, want anders heb ik hem goed.
Inderdaad. En ook Arda Turan is nog jonger dan Modric.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij Cesc
ja weet ik...daarom ook NOG nietquote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef RayMania het volgende:
Klopt, maar we hebben nog Spanje - Griekenland.
Vraag 18 is toch de vraag over de keepers? Die moet je gewoon lezen zoals ie er staat.... Staat de nummer 1 van de selectie in de basis of niet?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:35 schreef Bjoro het volgende:
toch nog ff een vraagje over vraag 18....
Stel de wedstrijd Ned-Roe en de keepers zijn Stekelenburg (nr 16) en Lobont (nr 1).
Hoe moet ik die vraag dan lezen ? en het antwoord ?
volgens mij heeft alleen Timmer nog niet gespeeld, en dus zitten we nu al op 22.quote:11. Hoeveel verschillende spelers gaat Marco van Basten gebruiken?
Nee, het klopt. Alleen Timmer heeft nog niet gespeeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens mij heeft alleen Timmer nog niet gespeeld, en dus zitten we nu al op 22.
of heb ik het mis ?
Ik tel er ook negen ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:25 schreef thewes het volgende:
24. Hoeveel spelers uit de Eredivisie zijn te bewonderen op het EK?
We zitten nu op 9? en kunnen max op 10 komen als timmer gaat spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |