quote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef Noodly het volgende:
Vulvasaur
[ afbeelding ]
MetiPod
[ afbeelding ]
Goh, wat grappig.quote:Op maandag 28 april 2008 16:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Brock de pokemon fucker
quote:
Omgquote:
quote:
Ik dacht bij ponyta aan een geweldig in-de-brand-staand-paard, maar dat idee is me veel te moeilijk voor de gemiddelde painterquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef WurM het volgende:
Ik heb nog een leuk idee, maar tering wat gaat daar veel tijd in zitten
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:03 schreef behangplakker het volgende:
Dan maar deze (vind ik zelf magere):
Pinshitter
[ afbeelding ]
Dus ipv deze:quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht bij ponyta aan een geweldig in-de-brand-staand-paard, maar dat idee is me veel te moeilijk voor de gemiddelde painter![]()
En ik kan ook niet met photoshop omgaan, geen zin om het uit te vogelen allemaal![]()
daar gaat mijn originele vet ubercoole idee
ideequote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht bij ponyta aan een geweldig in-de-brand-staand-paard, maar dat idee is me veel te moeilijk voor de gemiddelde painter![]()
En ik kan ook niet met photoshop omgaan, geen zin om het uit te vogelen allemaal![]()
daar gaat mijn originele vet ubercoole idee
Dies dan wel best grofquote:
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef WurM het volgende:
Ik heb nog een leuk idee, maar tering wat gaat daar veel tijd in zitten
Deze moet in de OP, want hij is echt geniaalquote:Op woensdag 30 april 2008 00:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Maar goed, hij is een beetje groot (qua bytes) geworden helaasMaar hier is-ie:
[ afbeelding ]
Goede woordgrap wel, slechte fotoshop welquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:03 schreef behangplakker het volgende:
Dan maar deze (vind ik zelf magere):
Pinshitter
[ afbeelding ]
quote:
Kun je ze ergens anders uploaden, ik zie rode kruisjesquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus ipv deze:
[ afbeelding ]
Wilde je zoiets soepen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2008 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede woordgrap wel, slechte fotoshop wel
Ik heb ze niet geupload. Ze staan ergens op pokemon.nl ofzo. Het eerste plaatje is n ponyta, de tweede een rapidash.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kun je ze ergens anders uploaden, ik zie rode kruisjes![]()
Ik weet nu gewoon niet welke paints je bedoeld
De lat ligt hoog vandaagquote:Op woensdag 30 april 2008 12:47 schreef reetveter het volgende:
Waarom zag ik dit topic niet eerder![]()
![]()
pure tvp paint komt zo
'uberpica'? Daardoor is het al niet grappig meer.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je kent et wel raden denk
Kankerkacheluberpica
quote:
Ja idd. ik had ook altijd zo'n poster met alle 150 in me kamer hangen enzo. Kon ze wel dromenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Deel van de opvoeding.
Maar dan ook alleen de eerste 150, die pwnden keihard toendertijd
quote:
Geweldigquote:
Die waren echt minder, ze moesten het bij het origineel houden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:39 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ja idd. ik had ook altijd zo'n poster met alle 150 in me kamer hangen enzo. Kon ze wel dromen.
Totdat die nieuwe kwam met die Joto Leaguea enzo
Pokemon Red & Blue voor de Gameboyquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:37 schreef Eva4Evah het volgende:
De eerste 150 PKM waren![]()
Die daarna waren
Yellow kon er ook wat van hoor, maar Red & Blue zijn de beste !quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Pokemon Red & Blue voor de Gameboy
missingo enzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Yellow kon er ook wat van hoor, maar Red & Blue zijn de beste !
Met en zonder codes jaaquote:
Bah,quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met en zonder codes jaa![]()
Even een slechte erotische:
Dicktrio
Penisplaat
Gadverdamme, lullen moet je tekenen. Zie mijn Cuboner.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met en zonder codes jaa![]()
Even een slechte erotische:
Dicktrio
*plaatjes van penissen*
Eigenlijk wel, maar dan krijg ik zo'n gedeukte...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadverdamme, lullen moet je tekenen. Zie mijn Cuboner.
Het is meer een kut dan een pik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan krijg ik zo'n gedeukte...
En dit was een heerlijk voorbeeld van een kleine kutpik.. zo eentje die niemand zich toewenst maar half Fok! wel heeft.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH WOORDGRAPPPPPPPPquote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL slecht is nog geen eens overdreven, nee.quote:
IK WIL HEM OOK ZIEN, tenminste alsie grappig is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:01 schreef Quyxz_ het volgende:
ik wil die dicktrio ook zien
pm werkt nu toch weer?
Typ erectie bij google in, de eerste erectie van 6 cm en dat 3x naast elkaarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IK WIL HEM OOK ZIEN, tenminste alsie grappig is.
oké ik weet genoeg dat hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Typ erectie bij google in, de eerste erectie van 6 cm en dat 3x naast elkaar
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL slecht is nog geen eens overdreven, nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |