Geweldigquote:
Die waren echt minder, ze moesten het bij het origineel houden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:39 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ja idd. ik had ook altijd zo'n poster met alle 150 in me kamer hangen enzo. Kon ze wel dromen.
Totdat die nieuwe kwam met die Joto Leaguea enzo
Pokemon Red & Blue voor de Gameboyquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:37 schreef Eva4Evah het volgende:
De eerste 150 PKM waren![]()
Die daarna waren
Yellow kon er ook wat van hoor, maar Red & Blue zijn de beste !quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Pokemon Red & Blue voor de Gameboy
missingo enzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Yellow kon er ook wat van hoor, maar Red & Blue zijn de beste !
Met en zonder codes jaaquote:
Bah,quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met en zonder codes jaa![]()
Even een slechte erotische:
Dicktrio
Penisplaat
Gadverdamme, lullen moet je tekenen. Zie mijn Cuboner.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met en zonder codes jaa![]()
Even een slechte erotische:
Dicktrio
*plaatjes van penissen*
Eigenlijk wel, maar dan krijg ik zo'n gedeukte...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadverdamme, lullen moet je tekenen. Zie mijn Cuboner.
Het is meer een kut dan een pik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan krijg ik zo'n gedeukte...
En dit was een heerlijk voorbeeld van een kleine kutpik.. zo eentje die niemand zich toewenst maar half Fok! wel heeft.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH WOORDGRAPPPPPPPPquote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL slecht is nog geen eens overdreven, nee.quote:
IK WIL HEM OOK ZIEN, tenminste alsie grappig is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:01 schreef Quyxz_ het volgende:
ik wil die dicktrio ook zien
pm werkt nu toch weer?
Typ erectie bij google in, de eerste erectie van 6 cm en dat 3x naast elkaarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IK WIL HEM OOK ZIEN, tenminste alsie grappig is.
oké ik weet genoeg dat hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Typ erectie bij google in, de eerste erectie van 6 cm en dat 3x naast elkaar
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL slecht is nog geen eens overdreven, nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |