quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb een contract gekregen bij FEYENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT
Als schoonmaker?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Breekijzer Ismael Urzaiz heeft niet veel mogen laten zien in de Arena, toch zet hij in een interview met Ajax Life zijn vraagtekens bij de sfeer van het stadion. Het kritische publiek is volgens de Spanjaard niet de grootste oorzaak. ,,De supporters zitten te ver van het veld. Eigenlijk zouden ze meer tribunes moeten maken en het veld verlagen. Helaas kan dat niet door die parkeergarage. In Spanje is er ook een stadion verbouwd, waarbij het veld werd verlaagd. Dat hielp.
Urzaiz vind de Arena overigens wel een prachtig stadion en zijn vrienden ook. ,,Als ik landgenoten meeneem naar de Arena, kijken ze hun ogen uit. Ze vinden het schitterend."
Het complete interview met Urzaiz is te lezen in de nieuwe Ajax Life die morgen bij de leden van Supportersvereniging Ajax op de mat valt.
Dus? Eventjes toetsen aan de hand van de spelers die tijdens de CL finale in 1995 in actie kwamen..quote:
Eigen opleidingquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:06 schreef Ruiseart het volgende:
- Het merendeel eigen opgeleide spelers
- Aangekochte (Nederlandse) spelers die zich in de eredivisie bewezen hebben
- Een enkel 'onbekend' talent uit een Zuid-Amerikaanse of Oost-Europese competitie
- Oud-Ajacieden die terugkeren op het oude nest
Het moet pijn doen altijd die afgang tegen onsquote:
2-3 is toch geen afgang? Vooral niet als je zegt dat je een gouden B hebtquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het moet pijn doen altijd die afgang tegen ons
Dat lukt je nu never nooit niet meer. Iets met Bosman arrest etc.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:20 schreef Ruiseart het volgende:
Dus? Eventjes toetsen aan de hand van de spelers die tijdens de CL finale in 1995 in actie kwamen..
volgens mij ook niet nee, er zijn 5 speles van feyenoord B1 geselecteerd voor Oranje -17quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:26 schreef Ruiseart het volgende:
Volgens mij is de B-jeugd van Feyenoord ook zo slecht nog niet toch?
eerder dit seizoen 2-2quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:26 schreef Ruiseart het volgende:
Volgens mij is de B-jeugd van Feyenoord ook zo slecht nog niet toch?
Die perfectie bereik je inderdaad niet meer, maar dat wil nog niet zeggen dat je daarom alleen nog maar bij Spaanse middenmotors hoeft te scouten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat lukt je nu never nooit niet meer. Iets met Bosman arrest etc.
Met een team vol talenten kom je er nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef Chadi het volgende:
In Nederland is genoeg talent. Ik zie de meerwaarde van al die inkopen uit spanje niet .
daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met een team vol talenten kom je er niet
Als ze dan eindelijk goed spelen worden ze toch weggekocht.
Mooie kikkerquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:28 schreef Jasza het volgende:
http://img102.imageshack.us/img102/9499/image001qy3.jpg
AHAHA
sletquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:28 schreef Jasza het volgende:
http://img102.imageshack.us/img102/9499/image001qy3.jpg
AHAHA
Ah dat plaatje, ja zag het gister ofzo in het kakkerlak topic staanquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet em gewoon ff kopieeren en dan ff plakke![]()
Want ik doe express geen [img] shit erbij
In de jeugd wint Feyenoord vaak genoeg van de jeugd van Ajax, in de A1 staat Feyenoord 4 plekken hoger bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het moet pijn doen altijd die afgang tegen ons
Jullie belofte eftal is gedegradeerd toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:43 schreef VC4 het volgende:
[..]
In de jeugd wint Feyenoord vaak genoeg van de jeugd van Ajax, in de A1 staat Feyenoord 4 plekken hoger.
Dat was Jong Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jullie belofte eftal is gedegradeerd toch?
Als ik sta in de club met een drankje links en een pil rechts woohoeeequote:Op zaterdag 26 april 2008 19:43 schreef VC4 het volgende:
[..]
In de jeugd wint Feyenoord vaak genoeg van de jeugd van Ajax, in de A1 staat Feyenoord 4 plekken hoger bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik sta in de club met een drankje links en een pil rechts woohoeee
Stond al op 410-forum. Alsof vrouwen belangrijker zijn dan voetbal.quote:
ik kan me een topic herinneren dat iemand per ongeluk 2 extra kaartjes kreeg opgestuurd. Die kaartjes zijn zeer waarschijnlijk geannuleerd, maar dat weet deze dame natuurlijk nietquote:
Wat wil jij halen? Spelers die er al zijn? die krijg je niet ..niet voor niks in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met een team vol talenten kom je er niet
Als ze dan eindelijk goed spelen worden ze toch weggekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |