Niet voor 30 miljoen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:35 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
De Diego Forlán van Manchester United hoef ik niet, de Diego Forlán van Villareal is welkom.
Als ie z'n Villareal vorm haalt kan je er misschien nog wel iets voor vangen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:40 schreef Ruiseart het volgende:
Nee natuurlijk, hij moet wel relatief goedkoop zijn, veel restwaarde heeft hij niet meer.
Seitaridisquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slaat nergens op, als je dan toch 30 miljoen uit wilt geven aan een speler van Atletico dan zou ik wel vrede kunnen hebben met Aguero
Eensch...quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:53 schreef VC4 het volgende:
Bovendien heeft Ajax nog nooit successen geboekt met een bij elkaar gekocht team, dus waarom volgend seizoen niet flink met jeugdspelers en evt. jonge talenten van Heerenveen of Groningen werken?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:06 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Eensch...
De selectie behoort uit de volgende soorten spelers te bestaan:
- Het merendeel eigen opgeleide spelers
- Aangekochte (Nederlandse) spelers die zich in de eredivisie bewezen hebben
- Een enkel 'onbekend' talent uit een Zuid-Amerikaanse of Oost-Europese competitie
- Oud-Ajacieden die terugkeren op het oude nest
- Een team dat kampioen wordt en Europees iets bereikt
Dat word wachten tot de B1 er is dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:42 schreef Jasza het volgende:
Het talent is er gewoon niet in de huidige A1 en jong Ajax dus.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb een contract gekregen bij FEYENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT
Als schoonmaker?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Breekijzer Ismael Urzaiz heeft niet veel mogen laten zien in de Arena, toch zet hij in een interview met Ajax Life zijn vraagtekens bij de sfeer van het stadion. Het kritische publiek is volgens de Spanjaard niet de grootste oorzaak. ,,De supporters zitten te ver van het veld. Eigenlijk zouden ze meer tribunes moeten maken en het veld verlagen. Helaas kan dat niet door die parkeergarage. In Spanje is er ook een stadion verbouwd, waarbij het veld werd verlaagd. Dat hielp.
Urzaiz vind de Arena overigens wel een prachtig stadion en zijn vrienden ook. ,,Als ik landgenoten meeneem naar de Arena, kijken ze hun ogen uit. Ze vinden het schitterend."
Het complete interview met Urzaiz is te lezen in de nieuwe Ajax Life die morgen bij de leden van Supportersvereniging Ajax op de mat valt.
Dus? Eventjes toetsen aan de hand van de spelers die tijdens de CL finale in 1995 in actie kwamen..quote:
Eigen opleidingquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:06 schreef Ruiseart het volgende:
- Het merendeel eigen opgeleide spelers
- Aangekochte (Nederlandse) spelers die zich in de eredivisie bewezen hebben
- Een enkel 'onbekend' talent uit een Zuid-Amerikaanse of Oost-Europese competitie
- Oud-Ajacieden die terugkeren op het oude nest
Het moet pijn doen altijd die afgang tegen onsquote:
2-3 is toch geen afgang? Vooral niet als je zegt dat je een gouden B hebtquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het moet pijn doen altijd die afgang tegen ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |