ik kan me een topic herinneren dat iemand per ongeluk 2 extra kaartjes kreeg opgestuurd. Die kaartjes zijn zeer waarschijnlijk geannuleerd, maar dat weet deze dame natuurlijk nietquote:
Wat wil jij halen? Spelers die er al zijn? die krijg je niet ..niet voor niks in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met een team vol talenten kom je er niet
Als ze dan eindelijk goed spelen worden ze toch weggekocht.
Dat hoeft niet per sé maar die kunnen wel handig zijn ja. Kijk naar Bergdolmo vroeger en Gabri nu.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat wil jij halen? Spelers die er al zijn? die krijg je niet ..niet voor niks in ieder geval.
wees er maar trots op.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Toch maar kaarten gehaald voor Ajax-heerenveen.
Wie heb je dan in gedachte en voor welke positie?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per sé maar die kunnen wel handig zijn ja. Kijk naar Bergdolmo vroeger en Gabri nu.
Je moet een combinatie vinden van spelers, niet alleen maar talenten want daar heb je echt 0,0 aan.
Ik niemand, ik ben sinds vorige week geen TD meerquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wie heb je dan in gedachte en voor welke positie?
?quote:
Dat zei onze sjonnie toen hij voor het eerst zijn kind moest verschonenquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zei onze sjonnie toen hij voor het eerst zijn kind moest verschonen
Het kind van zijn zus, niet zijn kindquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zei onze sjonnie toen hij voor het eerst zijn kind moest verschonen
Heitinga? Ik ken 'kwart' en 1/8e indo's die meer indo lijken dan hemquote:
Ooquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het kind van zijn zus, niet zijn kind
Toen hij hem zag in het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |