quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zelfs massage-gesprek en stelde me al 2 bedden voor en dat je dan tegelijk werd gemasseerd en dat je dan ook wat ging kletsen en ik vond het niet eens vreemd of zo.![]()
Goed idee Isa!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kunnen jullie hier niet ook een slowchattopic van maken?
en juist dáárom is er al diequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:29 schreef heaven7 het volgende:
En een topic met slechts tips vind ik toch een andere insteek hebben dan een reeks over afvallen en alles wat erbij komt kijken. Als je een slechte dag hebt en je wil wat opbeurende woorden van de luitjes die er altijd zitten kan dat best goed doen. Daar is dat andere topic niet geschikt voor. Dat is slechts voor tips.
Telkens als er mensen zoals jij dit soort verkondigen en daarmee het laatste woord willen hebben, en ik dan reageer blijf ík doordrammen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een enorme zeikerd en ik zou zeggen, vind iets belangrijkers om je druk over te maken en doe dat dan tegen mensen die het wat kan schelen. Je hebt je punt gemaakt, je antwoord gekregen en je blijft maar doordrammen omdat je je zinnetje niet krijgt. Hell, zelfs mijn kind van twee zou je een vervelende zeur vinden.
Bedankt maar dat is toch voor mensen met een BMI hoger dan 27? Ik heb 21..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
Heaven7, de dieetclub is een stuk rustiger. Misschien is dat wat voor je?
Er zijn meer mensen die in één van de topics posten terwijl ze eigenlijk in de andere 'horen', het is maar net waar je het gezellig vindt. Er was op zich ooit een goede reden om ze te scheiden maar uiteindelijk zijn we toch allemaal met hetzelfde bezig en zullen allerlei tips en ervaringen hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt maar dat is toch voor mensen met een BMI hoger dan 27? Ik heb 21..
In theorie wel, in de praktijk niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt maar dat is toch voor mensen met een BMI hoger dan 27? Ik heb 21..
Ik geef toch duidelijke onderbouwing?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:00 schreef donroyco het volgende:
Thanks Mylene
Hier nog zo'n grapjas
Show je nieuwe kleding #46
Ik vond hem niet zo grappig. Dat kan anders.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik geef toch duidelijke onderbouwing?
Het was ook niet grappig bedoeld..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo grappig. Dat kan anders.
@ Viking84, ik heb er 536 van gemaakt.
Ik heb een zooi berichten verwijderd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:37 schreef Mirjam het volgende:
Ik zie niks zorgwekkends?
Staat die niet in sex? Zou wel voorjw willen zoeken, maar dat gaat heel moeilijk op mn ipodquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Heuj!
Er was toch altijd een centraal topic over de pil? Kan hem niet vindenIemand linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |