Morgen weerquote:Op maandag 28 april 2008 14:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Op 1 pagina het (lange) hoofdstuk niet uit gekregen. Dat was jammer
Thuis verder gegaan. Dat oude Brits is toch even wat anders dan Amerkaans. Moet je niet overhaasten met lezen.
Moet jij niet aan het werk?
Godverdomme, heb jij d'r nummer ook alquote:Op maandag 28 april 2008 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zijn moeder, die is pas goed in geil bellen!
eindelijk je PS3!quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
Geen zin, te veel vergaderingen vandaag, uuuuugh
Pluspunten van vandaag zijn: Vanavond ben ik weer bij mijn vriendin![]()
BOEM!! Vanmiddag PS3![]()
ik mag vandaag bellen dat we 1 van de hondjes willenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
Ja zeg dat draakje![]()
En waarom ben jij in jubelstemming?
da's het voordeel dat het bij de zoon van mn zwemmaatje is....quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Op hemelvaart ophalen? Dat is een zondag heNah maar wel ontzettend goed nieuws zeg
Echt heel erg leuk
Ow kijk dat is helemaal handig jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's het voordeel dat het bij de zoon van mn zwemmaatje is....
hihi is dat zwemmen toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow kijk dat is helemaal handig ja![]()
Had je natuurlijk niet verwachtquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi is dat zwemmen toch nog ergens goed voor
Mogguh beller!quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
Geen zin, te veel vergaderingen vandaag, uuuuugh
Pluspunten van vandaag zijn: Vanavond ben ik weer bij mijn vriendin![]()
BOEM!! Vanmiddag PS3![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mag vandaag bellen dat we 1 van de hondjes willen
en dan vragen of ik vrijdag toch vrij mag zijn zodat we haar morgen of donderdag kunnen ophalen!
grote vraag is natuurlijk, maar ga je hem ook kopen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh beller!
Ik sta ook al 2 weken op het punt een PS3 te kopen...
Niet om op te gamen, maar voor de Blue ray speler
Same here, Blue Ray spelerquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh beller!
Ik sta ook al 2 weken op het punt een PS3 te kopen...
Niet om op te gamen, maar voor de Blue ray speler
Geweldig tochquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj, ik had ook niet verwacht een pup te mogen krijgen
ja daarom ben iik dan ook in jubelstemming!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig toch
Ow en natuurlijk, mogguh Droxz!!![]()
Hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 29 april 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja daarom ben iik dan ook in jubelstemming!
en helemaal als ik dan ook vrijdag vrij krijg, en we haar morgen mogen halen dan heb ik meteen 6 dagen samen met haar vrij!
Dat dan weer wel, maar dat ding is zo fucking duur zegquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
grote vraag is natuurlijk, maar ga je hem ook kopen?
en goede morgen natuurlijk!
ja vind het al goed dom van mezelf dat ik het niet eerder gevraagd heb of beter gezegd aangedacht heb.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je
Ik ben een vrijdag ook vrij, lekker samen zijn met mijn vriendin tot en met maandag
Enige spel wat ik er zou willen spelen is inderdaad GT5... damn wat zietquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, Blue Ray speler
En GTA4 en GT5 Prologue, mwah dan zit ik wel even gedekt qua games, mijn broer koopt hem ook... Dus ik voorzie veel online gamen
da's dan ook wel zondequote:Op dinsdag 29 april 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Enige spel wat ik er zou willen spelen is inderdaad GT5... damn wat ziet
dat spel er geil uit zeg! Maar ik wil gewoon mooie films kijken op mijn tv,
heb ik eindelijk zo'n groot mooi ding... maak je er bijna geen gebruik van(HD/Bloe reej)
Mwah duur... een Bloeh ree speler (stand-alone) krijg je niet voor 500 euroquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Enige spel wat ik er zou willen spelen is inderdaad GT5... damn wat ziet
dat spel er geil uit zeg! Maar ik wil gewoon mooie films kijken op mijn tv,
heb ik eindelijk zo'n groot mooi ding... maak je er bijna geen gebruik van(HD/Bloe reej)
Hahaha deze fout zal je nooit meer makenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja vind het al goed dom van mezelf dat ik het niet eerder gevraagd heb of beter gezegd aangedacht heb.
moet echt wennen aan dat ik moet werken ha ha
Is ook logisch... dit is voor het eerst dat bijvoorbeeld de filmindustrie bang is voor de lancering van een game. Dat spel heeft zo'n achterban ontwikkeldquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan ook wel zonde
geweldig trouwnes op het ontbijtnieuws hoe ze over gta vertellen
nope, ach en zoveel werk ligt er nou ook weer niet op me te wachtenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha deze fout zal je nooit meer maken
Zie, zo komt alles helemaal goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope, ach en zoveel werk ligt er nou ook weer niet op me te wachten
kan meteen afspreken dat ik dan ipv vrijdag, dinsdag naar ermelo ga, komt me ook beter uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |