quote:
quote:
Toevallig net ergens aan je stage begonnen?quote:
Na het lezen van dat stukje heb ik het idee dat je in een fabriek werkt onder je baas en zoveel mogelijk kippen moet inpakken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Twee maanden lang heeft mijn baas onze afdeling wijs gemaakt dat we eindelijk eens een vrouwelijke stagiaire kregen. Zelfs tot gisteren toe durfde ie nog te beweren dat hij een erg vrouwelijk type had uitgekozen met een strak kontje.
Dus wij echt elke dag tijdens onze lunch praten over wat haar cupmaat moest zijn etc. , staat er vandaag ineens een of andere verwijfde kutkop voor mijn bureau....
Een soort Ricardo uit de gouden kooi.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Misschien verkleedt hij zich als vrouw op de vrijdagmiddagborrel
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Twee maanden lang heeft mijn baas onze afdeling wijs gemaakt dat we eindelijk eens een vrouwelijke stagiaire kregen. Zelfs tot gisteren toe durfde ie nog te beweren dat hij een erg vrouwelijk type had uitgekozen met een strak kontje.
Dus wij echt elke dag tijdens onze lunch praten over wat haar cupmaat moest zijn etc. , staat er vandaag ineens een of andere verwijfde kutkop voor mijn bureau....
"Hoi ik ben Gerben. Jullie nieuwe stagiair"
Man man man , wat een gaylord upperclass zeg. Heeft ie wel ineens de aandacht van de lekkere vrouwelijke collega's hier, want ja hij is toch homo![]()
![]()
Bezemkastpaaldroom aan duigen
Baas die mij en hele afdeling voor de gek houdt
Verwijfde types![]()
![]()
Royal Sadnessquote:
Zoiets heet discriminatie geloof ik.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef Roellio het volgende:
Ik ben eens meegeweest naar een "stage-markt", waar HBO-ers langskwamen en moesten solliciteren naar een stageplek bij ons.
Ik ben pro-actief op zoek gegaan naar mooie vrouwen!
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef Roellio het volgende:
Ik ben eens meegeweest naar een "stage-markt", waar HBO-ers langskwamen en moesten solliciteren naar een stageplek bij ons.
Als je dit zegt geloof ik niet dat je veel suc6 hebt bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef Roellio het volgende:
Positieve discriminatie!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zoiets heet discriminatie geloof ik.....
Die tijd was behoorlijk succesvol. Inmiddels woon ik zeer gelukkig samen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je dit zegt geloof ik niet dat je veel suc6 hebt bij de vrouwen.
In welk kutdorp woon jij dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mij de mac gooien ze alle lelijke wijven aan de kant
en dan nemen ze vooral de lekkere chicks aan
iig, wel die hier in de buurt
er werken ook alleen maar Nederlanders bij die macquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:43 schreef Roellio het volgende:
Hier spreken ze bij de Mac niet eens Nederlands.
Wel relaxed. Voor de prijs van een Happy Meal heb je al een beetje het idee dat je op vakantie bent.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef Roellio het volgende:
Gerben was toch de boerenknecht uit de Kameleon?
"Kom mar naar beneden gerben, en sla je slag!"quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
Is dit het topic waar homos uit de verkapt uit de kast komen?
Sad als je zonder homo te zijn geen aandacht kan krijgen.quote:Heeft ie wel ineens de aandacht van de lekkere vrouwelijke collega's hier, want ja hij is toch homo
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Triest om het alleen maar over cupmaten te hebben. Terwijl het toch om de kwaliteit van het afgeleverde werk.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Triest om het alleen maar over cupmaten te hebben. Terwijl het toch om de kwaliteit van het afgeleverde werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor TS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:17 schreef afcajos het volgende:
zomger die sla ik op in mijn breezahverzamelmapje.. fapfap fap!
ah bah, je bent toch niet echt gay he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Het is dat de naam Gerben klinkt als een nerd, maar anders was ik ff komen solliciteren
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:02 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij mij zouden ze voor een stageplek ook eerst een meid krijgen, maar die heeft na het eerste gesprek met mijn stagebegeleider afgezegd terwijl het best een leuke griet moest zijn.
Toen kwam ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor TS:Hoog neukbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
We hebben een homo in KLBquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Het is dat de naam Gerben klinkt als een nerd, maar anders was ik ff komen solliciteren
Guitig motiefjequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik wed dat Gerben ook elke dag weer een ander sjaaltje draagt, met guitig motiefje.
Oja, en hij plast zittend
Bij mij zouden ze voor een stageplek ook eerst een meid krijgen, maar die heeft na het eerste gesprek met mijn stagebegeleider afgezegd terwijl het best een leuke griet moest zijn.
Toen kwam ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor TS:Sodeju wat een lekker wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Boos omdat je geweigerd bent?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mij de mac gooien ze alle lelijke wijven aan de kant
en dan nemen ze vooral de lekkere chicks aan
iig, wel die hier in de buurt
Toen kwam ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor TS:Wat een slet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
Klopt. Die van jou is veel beterquote:
Royal Sadness indeedquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
Een baas die een strak kontje een argument vindt om stagelopers op uit te zoeken...![]()
Topicstarters die klagen dat de homo meer aandacht van de vrouwen krijgt dan zijzelf![]()
Mensen die niet tegen grapjes kunnen![]()
Mensen die doen alsof hun hele wereld vergaat als de stagiair homo blijkt te zijn
beter kan je lewis hetenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:11 schreef Mastertje het volgende:
GerbenAls je die naam je zoon toekent weet je dat er iets mis is.
Ach, je hebt tenminste een baas met een goed gevoel voor humor!![]()
Tatsächlich.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
beter kan je lewis heten
quote:
Bedoel je niet gayniale actie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |