quote:
quote:
Toevallig net ergens aan je stage begonnen?quote:
Na het lezen van dat stukje heb ik het idee dat je in een fabriek werkt onder je baas en zoveel mogelijk kippen moet inpakken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Twee maanden lang heeft mijn baas onze afdeling wijs gemaakt dat we eindelijk eens een vrouwelijke stagiaire kregen. Zelfs tot gisteren toe durfde ie nog te beweren dat hij een erg vrouwelijk type had uitgekozen met een strak kontje.
Dus wij echt elke dag tijdens onze lunch praten over wat haar cupmaat moest zijn etc. , staat er vandaag ineens een of andere verwijfde kutkop voor mijn bureau....
Een soort Ricardo uit de gouden kooi.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Misschien verkleedt hij zich als vrouw op de vrijdagmiddagborrel
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Twee maanden lang heeft mijn baas onze afdeling wijs gemaakt dat we eindelijk eens een vrouwelijke stagiaire kregen. Zelfs tot gisteren toe durfde ie nog te beweren dat hij een erg vrouwelijk type had uitgekozen met een strak kontje.
Dus wij echt elke dag tijdens onze lunch praten over wat haar cupmaat moest zijn etc. , staat er vandaag ineens een of andere verwijfde kutkop voor mijn bureau....
"Hoi ik ben Gerben. Jullie nieuwe stagiair"
Man man man , wat een gaylord upperclass zeg. Heeft ie wel ineens de aandacht van de lekkere vrouwelijke collega's hier, want ja hij is toch homo![]()
![]()
Bezemkastpaaldroom aan duigen
Baas die mij en hele afdeling voor de gek houdt
Verwijfde types![]()
![]()
Royal Sadnessquote:
Zoiets heet discriminatie geloof ik.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef Roellio het volgende:
Ik ben eens meegeweest naar een "stage-markt", waar HBO-ers langskwamen en moesten solliciteren naar een stageplek bij ons.
Ik ben pro-actief op zoek gegaan naar mooie vrouwen!
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef Roellio het volgende:
Ik ben eens meegeweest naar een "stage-markt", waar HBO-ers langskwamen en moesten solliciteren naar een stageplek bij ons.
Als je dit zegt geloof ik niet dat je veel suc6 hebt bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef Roellio het volgende:
Positieve discriminatie!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zoiets heet discriminatie geloof ik.....
Die tijd was behoorlijk succesvol. Inmiddels woon ik zeer gelukkig samen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je dit zegt geloof ik niet dat je veel suc6 hebt bij de vrouwen.
In welk kutdorp woon jij dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mij de mac gooien ze alle lelijke wijven aan de kant
en dan nemen ze vooral de lekkere chicks aan
iig, wel die hier in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |