Nee in antwoord op beide vragen, zoals ik al tracht duidelijk te maken aan je, je intentie is gewoon niet juist.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je hebt dus zo weinig vertrouwen erin dat er iemand bestaat die echt zou kunnen helpen dat je het topic maar dicht laat ?
Of je laat het topic dicht terwijl je gelooft dat er misschien iemand wel iets zou kunnen om te helpen, maar je wil niet dat er geholpen wordt ?
De OP is aangepast en doet nu niks anders dan hulp vragen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee in antwoord op beide vragen, zoals ik al tracht duidelijk te maken aan je, je intentie is gewoon niet juist.
Het is hier geen kermis!
Doe niet zo belachelijk zeg, enig zelfreflectie zou je niet misstaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar als jij je nu persoonlijk gekwetst voelt en dat belangrijker vindt dan helpen in die zaak, suit yourself.
Oh, er is een andere reden waarom je niet wilt dat mensen met vermeende bijzondere gaven helpen bij een vermissing ? Er is iets belangrijkers dan helpen, en dat is...?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe niet zo belachelijk zeg, enig zelfreflectie zou je niet misstaan.
Probleem 1; in TRU zijn geen remote-viewende mensen aanwezig. , probleem 2; je hebt je verleden tegen, Bastard en ik weten wat je wel en niet gelooft en is dat topic dus bedoelt om je gelijk te halen. Dat gelijk zal jij in jouw hoofd wel halen want zie punt 1. en als laatst, mocht het zo zijn dat het topic uitloopt dat die vriend bijvoorbeeld dood is (in het ergste geval) dan heb jij een topic gemaakt enkel om je gelijk te halen maar over de ellende van een ander.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, er is een andere reden waarom je niet wilt dat mensen met vermeende bijzondere gaven helpen bij een vermissing ? Er is iets belangrijkers dan helpen, en dat is...?
Lees je eigenlijk wel wat ik zeg of blijf je het antwoord voor jezelf invullen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, er is een andere reden waarom je niet wilt dat mensen met vermeende bijzondere gaven helpen bij een vermissing ? Er is iets belangrijkers dan helpen, en dat is...?
Erodome beweerde bijvoorbeeld dat ze het kon, en verder maakt het mij niet uit of het remote-viewing is of dat iemand in de toekomst kan kijken en ziet dat die jongen overmorgen weer thuis binnen komt lopen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Probleem 1; in TRU zijn geen remote-viewende mensen aanwezig.
Ik zie niet in wat mijn geloof of ongeloof uitmaakt als er iemand is die die hier zou kunnen helpen - helpen lijkt me toch iets belangrijker.quote:probleem 2; je hebt je verleden tegen, Bastard en ik weten wat je wel en niet gelooft en is dat topic dus bedoelt om je gelijk te halen.Dat gelijk zal jij in jouw hoofd wel halen want zie punt 1.
Nee, om mensen te vragen te helpen als ze kunnen.quote:en als laatst, mocht het zo zijn dat het topic uitloopt dat die vriend bijvoorbeeld dood is (in het ergste geval) dan heb jij een topic gemaakt enkel om je gelijk te halen maar over de ellende van een ander.
Prima, zeg maar hoe ik het op een nettere manier doe dan hoe de OP nu gesteld is, dan verander ik 'm even !quote:Er zijn andere manieren om dit te doen. Nette manieren bijvoorbeeld.
Erodome heeft ook later toegegeven dat het niet ging of dat ze nog niet goed genoeg was oid dus die valt af. Voor de rest heb ik hier nog niemand gezien in de tijd dat ik hier rondhang die beweert heeft dat hij/zij zonder hulpmiddelen iets zou kunnen zien in die trant.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Erodome beweerde bijvoorbeeld dat ze het kon, en verder maakt het mij niet uit of het remote-viewing is of dat iemand in de toekomst kan kijken en ziet dat die jongen overmorgen weer thuis binnen komt lopen.
Zie punt 1 en 2 van de vorige post. Zet weer eens een andere test op en hoop dat dat iemand zich aanbiedt. Eentje zonder vermiste vrienden deze keer. Maakt niet uit hoe lang je hier blijft discussiëren trouwens, je originele topicidee zal er niet komen.quote:[..]
Ik zie niet in wat mijn geloof of ongeloof uitmaakt als er iemand is die die hier zou kunnen helpen - helpen lijkt me toch iets belangrijker.
Zie mijn vorige post, daat staat het uitgelegd en ja, helaas de insteek van een topic heeft heel veel te maken met het wel of niet open houden ervan als het dus een mede user betreft ( of een vriend ervan) op FOK! Het moet niet persoonlijk worden.quote:[..]
Nee, om mensen te vragen te helpen als ze kunnen.
Maar vragen of er iemand is die iets nuttigs kan doen met zijn/haar gave is duidelijk not done - ik begrijp alleen niet waarom.
[..]
Je verzint maar een andere test.quote:Prima, zeg maar hoe ik het op een nettere manier doe dan hoe de OP nu gesteld is, dan verander ik 'm even !
Ja, want stel je voor dat iemand eens daadwerkelijk wat nuttigs zou doen met zijn/haar gave, dat zou mooi ruk zijn.quote:
Dat niet, hulp proberen tegen te houden bij een vermissingquote:
Dat lukt wel, rustig slapen dan natuurlijk. En eerlijk gezegd vind ik het ook wel jammer dat het topic niet kan op dit forum maar ik zie het gewoon niet goed komen hier. Te veel users die hier alleen komen om sarcastisch te doen en als het dan blijkt dat er iets met die vriend is gebeurt dan vind ik het gewoon kut voor de user in kwestie om ook nog een half lollig topic tegen te komen. Voor mijn part maak je een topic voor het eerstkomende vermiste persoon in de media waar geen user bij betrokken is. Je hebt dan nog steeds extreem weinig kans om iemand tegen te komen die het hier wilt proberen maar dan is het niet zo verschrikkelijk als er een sarcastische of grof-grappige opmerking langs komt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat niet, hulp proberen tegen te houden bij een vermissing
Nou ja, als je maar rustig slaapt he
Nee dat is het niet, het topic ging daar niet over, het ging om een oproep voor dromers dus dan stuur ik daar ook op. Het is nu dan toevallig een oproep voor een tv programma maar hetzelfde zou gelden als het voor mijn part een oproep is voor een enquete voor een studie van iemand, een stemtopic voor FOK! zelf of wat dan ook in die trant. Geld heeft hier niets mee te maken. Als je een topic wilt maken voor de zin/onzin van droomverklaringen oid dan ben je welkom, maar niet in dat topic. Geen censuur want je hebt meer dan genoeg ruimte om je gedachten te spuien en ik zal je geen strobreed in de weg leggen zolang je dus maar wel gehoor geeft aan een eventuele waarschuwing om in een bepaald topic niet verder te gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:08 schreef http het volgende:
Dan kun je wel moderator zijn, maar het lijkt meer op censuur als je meent te moeten schrappen wat jou niet bevalt.
Als ik zo het fokforum eens doorlees, begrijp ik jouw houding niet. Of is men hier niet gediend van assertieve medeschrijvers? De advertentie van de KRO, is puur reclame en wordt die beter beveiligd? Is geld doorslaggevend, boven de vrijheid van meningsuiting?
Dan is het bijzonder triest gesteld.
Ik wens U een fijne avond toe.
Ik weet niet wat je intentie precies was in het desbetreffende topic maar het werkte verstorend voor de intentie van het topic zelf. Iedereen die toestemming vraagt om een topic te maken in de trant van vragen aan users van een bepaald subforum krijgt de aandacht van de Forum Admins of de PR persoon als de situatie zich daarvoor leent, dus even in het kort; wat is het punt wat je wilt overbrengen in dat topic wat niet in een ander topic kan? Misschien heb ik je vraag niet goed begrepen, kan ook maar dan moet je iets duidelijker zijn. Je kan bijvoorbeeld in je topic een linkje zetten naar het originele topic en dan je relaas houden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:07 schreef http het volgende:
Hoe wordt er over de inhoud gewisseld?
Dus sleep ik dit topic mee, open dit elders en dan worden de essentiële vragen gesteld?
Ahhh, ok duidelijk. Tja dan moet je toch naar de KRO mailen of het op een andere manier proberen. TV is per definitie gemaakt om kijkcijfers te trekken daar moet je je geen illusies over maken en het is hun intellectuele eigendom. Wat ze er wel of niet van vrijgeven is hun eigen keus. Als je televisie als waarheidsgetrouw beschouwd dan is dat naïef, het zijn kijkcijfergenerators en uit de reklame opbrengsten halen ze hun ruimte om programma's te maken. Ze hoeven helemaal nergens open over te zijn als zij dat niet willen. Je haalt nu de KRO naar voren maar zo ongeveer elke zender zal zijn format beschermen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef http het volgende:
Ik moet er wel even om lachen, een goede droomuitleg.
Om een goede droomuitleg te kunnen geven, zul je allereerst moeten weten hoe de persoon
functioneert. Of hij in staat is de voor een ander te dromen, of dat de dromen enkel over
hemzelf gaat. Bovendien zou je dan eerst de symbolen moeten vertalen die bij die persoon
passen. Dat zie ik jullie nog niet doen.
Wie is de deskundige en welke opleiding heeft die genoten?
Wat ik met het zesde zintuig gezien heb, is dat enkel de omroep er wijzer van geworden is.
Mensen met wurgcontracten zijn weggestuurd.
Ik wil me wel aanmelden om in het panel plaats te nemen.
Dit is mijn reactie op een advertentie, waarin ik informeer over hun werkwijze.
Ook de vakkundigheid, daar wordt met geen woord over gerept.
Er staat niets over de afhandeling van hun aangeboden diensten.
Kijk dit is een commerciële advertentie, dus aub geen zielig gedoe.
Zou dit een badkuip geweest zijn, dan vraag je toch ook wat zijn de maten, wat kost het, etcetc.
De KRO doet heel geheimzinnig over haar formats., tijd om hier open over te zijn.
www.kovandijkvertelt.nl
Is dat je eigen site trouwens, zie hem je nu al een aantal keer posten deze week?quote:
Is dat nou ook een commerciële advertentie? Zullen we geld vragen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat je eigen site trouwens, zie hem je nu al een aantal keer posten deze week?
Krijgt vast hits genoeg nu.. centjes verdienen aan advertenties.. loopt lekker op denk ik zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat nou ook een commerciële advertentie? Zullen we geld vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |