Dribbel_.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie?
Ja, en dat zeg je al, pak me niet op 3 maanden, 1,5 jaarquote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef oshiro het volgende:
Graftopic.
Ik moet weer eens in ONZ gaan posten, PUB was ook de bedoeling als een tijdelijk uitstapje. Maar ONZ is ook ronduit kut
Als ik nu mod was, had je weer een ban aan je broek hangen..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is een held.
Deo.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wie?
Kut zeg dat je geen mod bent.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:50 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als ik nu mod was, had je weer een ban aan je broek hangen..
Ik post nog niet eens 1,5 jaar hierquote:Op donderdag 24 april 2008 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en dat zeg je al, pak me niet op 3 maanden, 1,5 jaar
Ook als je wél mod bent.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kut zeg dat je geen mod bent.
Dat wordt weer rukken in bed.
Ik zei al, pak me niet op 3 maandenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik post nog niet eens 1,5 jaar hier
Nwbmods tellen niet mee.quote:
Ook niet 1,5 jaar minus 3 maandenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei al, pak me niet op 3 maanden
Lekker boeiend wel.quote:
Op een halve maand na welquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh shit, PI vergeten.
quote:
You missed me biatch?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Het is weer even wennen."
Ik heb niet helemaal meegekregen waarom je banned was, maar ben wel blij dat je er weer bent, jaquote:
Dat waardeer ikquote:Op donderdag 24 april 2008 22:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb niet helemaal meegekregen waarom je banned was, maar ben wel blij dat je er weer bent, ja
Wanneer postte ik hier voor het eerst dan?quote:
10 februari 2007.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wanneer postte ik hier voor het eerst dan?
O, ik dacht laterquote:
Hai Svensational.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:31 schreef Svensational het volgende:
Kekke smilies gebruiken jullie [ afbeelding ]
BEN JIJ NIET DIEGENE DIE DUNS HEEFT GEMAAKT?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:31 schreef Svensational het volgende:
Kekke smilies gebruiken jullie [ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:28 schreef nijnja het volgende:
mstr niet zeuren, ik ben heel lang weg geweest, en naar een meet
Moet ie maar een keertje minder neuken!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:28 schreef mstr het volgende:
Hij heeft niet eens meer aandacht voor z'n vriendin nu die Pool er is
Heeft ie sowieso niet gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Moet ie maar een keertje minder neuken!
Ja wel oke, und du ;D?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heu.
Hoe gaat het met je?
Ik wil niet eens zijn waar jij komt, zolang je het zelf maar opruimtquote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook.
Naar een meet met leuke mensen.
Waar jij bent hoef ik niet te komen
Do doe normaal.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook.
Jaloers?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil niet eens zijn waar jij komt, zolang je het zelf maar opruimt
Hoe kom je trouwens in een keer aan zo`n kankerstemming?? Ben je jaloers ofzo?
Ik behandel je inderdaad als een kind, ga je hond fappen ofzo, heldquote:Op donderdag 24 april 2008 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Jaloers?
Ik?
Op jou?
You're kidding me, right?
I hope you do.
Mag ik helpenquote:
Bedankt dat jij mij ophemelt tot held.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik behandel je inderdaad als een kind, ga je hond fappen ofzo, held
Dat is sehr schoonquote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Prachtig.
Voel me echt goed enzo.
Door mij een held genoemd worden is alles behalve leuk hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Bedankt dat jij mij ophemelt tot held.
Fail.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Jaloers?
Ik?
Op jou?
You're kidding me, right?
I hope you do.
Wat jij wilt.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Door mij een held genoemd worden is alles behalve leuk hoor
mstr / do doet kutquote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef MASD het volgende:
ik werd geroepen?
MASD, wie ben jij?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef MASD het volgende:
ik werd geroepen?
schijnbaar wil jij watquote:
Dan zal ik mn geld maar moeten houdenquote:
Alsof ik voor geld jou zou willen ontmaagden. Al gaf je me een miljoenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan zal ik mn geld maar moeten houden
Alles gaat wennen op zijn tijd.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:14 schreef nijnja het volgende:
Hoe ist verder met D_A dan? Wel raar om je niet meer blauw te zien
Mstrquote:
Die behoud ik wel hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:19 schreef Blaxje het volgende:
D_A. Je leven.
Je bent duidelijk nog redelijk nieuw hier.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef MASD het volgende:
Hou de reacties normaal. Als je iemand niet mag dan hoef je niet te gaan flamen maar kun je ook met iemand anders praten.
ontmaagden gaat je sowieso niet lukken, maar houd alsjeblieft je fantasie voor je, ik heb dat woord niet in mijn mond of op/uit mn toetsenbord gehad, dus ik weet niet waar jij over droomt, maar dat zul je echt zo moeten houdenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof ik voor geld jou zou willen ontmaagden. Al gaf je me een miljoen
Klein kind ben je ookquote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik doe mezelf verdedigenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef MASD het volgende:
Hou de reacties normaal. Als je iemand niet mag dan hoef je niet te gaan flamen maar kun je ook met iemand anders praten.
Moet iedereen moeilijk gaan doen als ik iemand een beetje loop te fucken?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Klein kind ben je ook
Toen met de meet waar Nijnja bij was moet ik zeggen dat hij een van de tofste mensen was die er waren.
DUNS?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
BEN JIJ NIET DIEGENE DIE DUNS HEEFT GEMAAKT?
Steek jij je neus niet eens in andermans zaken.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ren niet weg voor jou hoor, kom maar, maar je zal wel geen lef hebben
Wie wil dr nou neuken danquote:Op donderdag 24 april 2008 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet iedereen moeilijk gaan doen als ik iemand een beetje loop te fucken?
Ik luister niet naar kleintjesquote:Op donderdag 24 april 2008 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Steek jij je neus niet eens in andermans zaken.
Hou alsjeblieft je harses over nieuw en oude garde, je bent een user en die persoon naast je ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog redelijk nieuw hier.
Maakt u kennis met de oude garde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |