Niemand heeft je nog kunnen overtreffen Morwenquote:Op donderdag 24 april 2008 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn quote staat nog steeds in je sig![]()
Hey, ik was vandaag in het park. Aan het bier. En ik zag korte rokjesquote:Op donderdag 24 april 2008 03:26 schreef MASD het volgende:
Zulks een sexuele TT kan niet. Je moet het goede voorbeeld geven.
Jaja, en morgen zitten wij hier met een stapel "help, ik ben zwanger" topics.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik was vandaag in het park. Aan het bier. En ik zag korte rokjes
Al gedaan, doe jij het de volgende keer?quote:Op donderdag 24 april 2008 03:32 schreef MASD het volgende:
remlof, sluit jij?
Sure.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Al gedaan, doe jij het de volgende keer?
Even onthouden. Anders vraag ik donroyco wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:31 schreef Bravebart het volgende:
Oh en Kev, fix die banners eensAnders pleur ik er wel een oldskool banner in ofso...
Maak er anders een note van.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Even onthouden. Anders vraag ik donroyco wel.
Maak eens kebab voor mij.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:34 schreef zarGon het volgende:
Present.
Zal lukken. trusten bart.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo bedtijd, morgen weer om 10 uur aantredenHoud je ze een beetje in toom mastje?
Niks donroyco, die heeft niks met dit topic.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Even onthouden. Anders vraag ik donroyco wel.
Wij moeten eens een keertje een kapsalon verorberen!. En kebab kan ik jammer genoeg niet maken, alleen consumeren.quote:
Yzeren hand, vrind.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo bedtijd, morgen weer om 10 uur aantredenHoud je ze een beetje in toom mastje?
Ja, dat was in 1967 ofsoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |