Zou van je leeftijd afhangen. Mijn man heeft trouwens wel meer sexpartners gehad dan jij. Maarja, hij was 35 toen we elkaar leerden kennen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:52 schreef Jaja84 het volgende:
Naja zou jij met mij in bed duiken als je te horen krijgt dat er 19 voor gingen?
5quote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Meneer-Goud het volgende:
Hoeveel heb je gezegd dat het er waren?
quote:
Ligt aan het meisje. Ik ken er zat die er geen moeite mee hebben en er zelf met een stuk meer het bed hebben gedeeld. Misschien denkt ze nu wel (oh shit zo weinig misschien moet ik dan ook maar een laag aantal noemen).quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Jaja84 het volgende:
Ik denk dat ik er geen problemen mee krijg maar goed, missschien zijn er ervaringsdeskundigen.
Kijk als zo'n meisje dat aan je vraagt ga je toch niet 19 zeggen? dat is hetzelfde als je eigen glazen in gooien.
Ik ben absoluut niet gewetenloos maar wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon zorgen dat je gewetenloos en schuldgevoelloos bent. Net als mij.
Waarom? Zolang je het veilig hebt gedaan... Zou jij er moeite mee hebben als zij 19 sexpartners zou hebben gehad?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Jaja84 het volgende:
Ik denk dat ik er geen problemen mee krijg maar goed, missschien zijn er ervaringsdeskundigen.
Kijk als zo'n meisje dat aan je vraagt ga je toch niet 19 zeggen? dat is hetzelfde als je eigen glazen in gooien.
Ja, TS hoeft het niet zo extreem als mij te hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:07 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet gewetenloos maar wat niet weet wat niet deert.
Ik weet niet wat je in het dagelijks leven uitvreet...quote:Op donderdag 24 april 2008 21:10 schreef LasTeR het volgende:
Ja, TS hoeft het niet zo extreem als mij te hebben.
Dan heb je er goed aan gedaan. En zolang het niet begint te knagen aan je geweten hou je het maar lekker voor jezelf.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Jaja84 het volgende:
Ik ben ook vrij gewetenloos en schuldgevoelloos maar ik wil mijn vriendin natuurlijk niet onnodig kwetsen
Denk dat ik beter maar stil kan houden want nu opbiechten komt ook lekker handig over.
Btw zij was nog maagd, vandaar dat lage aantal
het leuke komt nog als je over ervaringen gaat praten en zo nu en dan is een naam noemd of een beschrijving van de dame, dan komt t snel genoeg aan t licht met maar 5 personen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Jaja84 het volgende:
Ik ben ook vrij gewetenloos en schuldgevoelloos maar ik wil mijn vriendin natuurlijk niet onnodig kwetsen
Denk dat ik beter maar stil kan houden want nu opbiechten komt ook lekker handig over.
Btw zij was nog maagd, vandaar dat lage aantal
Ik heb de gewoonte om nooit namen te noemen bij ervaringen omdat haar dat niets aangaat en ik het niet over exen wil hebben bij mijn vriendin omdat ik het zelf ook niet tof zou vinden als ze het steeds over een ex heeft.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
het leuke komt nog als je over ervaringen gaat praten en zo nu en dan is een naam noemd of een beschrijving van de dame, dan komt t snel genoeg aan t licht met maar 5 personen.
M'n ex had dat ook niet door. Toen ben ik is gaan tellen![]()
Godver, je lijkt eng veel op mij.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:33 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte om nooit namen te noemen bij ervaringen omdat haar dat niets aangaat en ik het niet over exen wil hebben bij mijn vriendin omdat ik het zelf ook niet tof zou vinden als ze het steeds over een ex heeft.
Dat had je tegen haar moeten zeggen. Gelukkig kan ik wel rekenen. 1+1 = 3.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:33 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte om nooit namen te noemen bij ervaringen omdat haar dat niets aangaat en ik het niet over exen wil hebben bij mijn vriendin omdat ik het zelf ook niet tof zou vinden als ze het steeds over een ex heeft.
Dus jij bent een man en je ex (vrouw) neem ik aan, vertelde allemaal ervaringen met af en toe een naam of beschrijving? en jij kwam er zo achter dat ze eigenlijk meer exen had dan ze had gezegd?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat had je tegen haar moeten zeggen. Gelukkig kan ik wel rekenen. 1+1 = 3.
de ervaringen waren niet sexueel. Maar door verbanden te leggen etc. Anyway, t lag iets gecompliceerder dan dat.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:37 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Dus jij bent een man en je ex (vrouw) neem ik aan, vertelde allemaal ervaringen met af en toe een naam of beschrijving? en jij kwam er zo achter dat ze eigenlijk meer exen had dan ze had gezegd?
Haha gelukkig voor jou niet op sexueel gebied want een vrouw die veel over haar exen praat op sex gebied wil zeggen dat ze vaak terug denkt aan die tijd, en dat is voor jou niet echt positiefquote:Op donderdag 24 april 2008 21:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
de ervaringen waren niet sexueel. Maar door verbanden te leggen etc. Anyway, t lag iets gecompliceerder dan dat.![]()
Maar dat laatste klopt wel.
Onzin.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef As_33 het volgende:
Vertellen. Ze zou toch zomaar de liefde van je leven blijken te zijn, en dan zit je over 10 jaar nog steeds iedere keer als het per ongeluk een keer ter sprake komt, te liegen, lijkt me niet handig.
Ik was trouwens ook maagd voordat ik voor het eerst met mijn vriend naar bed ging, en wist toen ook dat ik niet bepaald de eerste, vijfde, of tiende of zo was, dat hoeft echt geen probleem te zijn hoor.
Ja. Op 23 mei 2012 krijg je schuldgevoelens. Hoe-de-fuk moeten wij dat nou weten?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Jaja84 het volgende:
Krijg ik hier in de toekomst schuldgevoelens over en kan ik beter de waarheid op biechten?
dat zou betekenen dat jij je schaamt voor je verleden? zo ja, dat lijkt me verloren moeite - het is nou eenmaal zo gelopen, en vooropgesteld dat het allemaal vrijwillige sex was is het niets strafbaars. Godbetert, misschien heb je er wel het nodige van geleerd!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Jaja84 het volgende:
Nee, je hebt een aantal optiesquote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Jaja84 het volgende:
Toen ik het topic maakte wist ik dat deze reactie voorbij zou komen, maar van een modquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef Re het volgende:
is dit een verkapt kijk mij eens vaak geneukt hebben topic
Haha ja! groot verschil he!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, je hebt een aantal opties
1) je kaatst de bal terug en zegt: waarom wil je dat weten? Alles wat telt is het heden
2) het waren er meer dan ik op 1 hand kan tellen (is nog waar ook)
3) ik heb wel geleefd ja en geexperimenteerd. Het aantal doet niet terzake.
Maar djees, je hebt wel behoorlijk gelogen. Vijf versus negentien is wel een behoorlijk verschil
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
[ afbeelding ] !
Dat zou ik maar even voor je houden
Vol-ledig mee eens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:19 schreef soylent het volgende:
Als je het nu nog gaat wijzigen maakt dat wel een heel slechte indruk. Vrouwen maken er altijd een puntje van als je liegt. Liegen op zich is al onwenselijk, maar het belang van de waarheid vertellen is hier wel erg klein. Zeker vergeleken met het drama van een leugenaar/bedrogene debacle. Neem dit dus maar mee in je graf (als je relatie zo lang gaat duren). En hopen dat je niet praat in je slaap.
Het is misschien niet iets dat dagelijks ter sprake komt, maar toch wel af en toe hoor, ik ben uitermate geïnteresseerd in het verleden van mijn vriend, niet alleen op dit gebied, maar ook al zijn vroegere baantjes, zijn schooltijd, oude vrienden, hoe zijn jeugd verder was. Maar om maar even een stom voorbeeld te noemen, laatst kwam ik op een of andere reden op het feit dat mijn ouders ooit 's ochtends met een big smile moesten vertellen dat de hoeveelheid geluid die er vannacht te horen was, kwam doordat ze tijdens een wat intiemer moment door het bed waren gezakt. Vriend zegt hier op, o ja, dat is mij ook een keer gebeurd. Nou ja, dan vraag ik toch wel met wie dan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef mgerben het volgende:
[..]
Onzin.
Dit is niet iets waar je het dagelijks over hebt.
In een gezonde relatie wil je niet eens alle details weten.
Als je nu gaat 'biechten' zeg je dus tegen haar
- ik heb geloohoogeen
- ik heb veel meer sex gehad
- je moet dit niet allemaal onder de noemer 'verleden' schuiven, want ikzelf maak er een heel groot drama van: dus het is wel heel belangrijk.
Wat bereik je ermee?
Totaal niets. Ja, dat je vriendinnetje dramatisch gaat doen dat jij gelohoogen hebt.
Kun je het verleden veranderen?
Nee.
Wat gebeurt er als je het niet vertelt?
Totaal niets.
Als ik alle one night stands wegstreep hou ik er nog ongeveer 5 overquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef mgerben het volgende:
[..]
Vol-ledig mee eens.
Tip: Herdefinieer (voor jezelf) het begrip. Dus tel one-nights niet mee omdat dat geen 'partners' zijn.
Als je er dan nog geen 14 kunt wegstrepen, schaar dan iedereen onder de 2 weken als 'ff uitproberen' - dus geen partner.
Dit doe je voor jezelf, als je dat helpt om je naïeve klep dicht te houden.
Spreken en blaten en kwaken is zilver, zwijgen is goud.
Wat Maakt Het Uit.
Zij was vrij laat met jongens en ik ben 4 jaar ouder dan haar. Maar ik heb vroeger idd wel veel wisselende contacten gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Stond er nou dat zij nog maagd is?
Dan zou je wel een voorzichtige conclusie kunnen trekken over een verschil in omgaan met het begrip relaties&liefde.
Wat dat betreft is het niet eerlijk naar haar toe, je geeft wel een wat ander beeld over jezelf zo.
Maar als je er zeker van bent dat dit voor langere tijd is zou ik het onderwerp niet opnieuw aanhalen en er gewoon voor gaan met haar.
Ik vroeg er geen geld voorquote:
Ach ja als je gewoon je klep dicht houd hoef je je daar ook geen zorgen over te maken. Iedereen liegt (of verteld bepaalde dingen gewoon niet).quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef AgLarrr het volgende:
Als je het mij vraag heb je nu juist je ruiten ingegooid. Liever een relatie met iemand die veul geneukt heeft en eerlijk is dan iemand die liegt vanaf dag één... Maar goed, dat ben ik.
Enne, what goes around comes around
man-slut danquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Ik vroeg er geen geld voor![]()
![]()
Btw als je kijkt dat het over een periode van 6 jaar is gebeurd dan is 3 verschillende sex partners per jaar nog vrij weinig voor iemand die op zichzelf woont en wekelijks uitgaat en nieuwe mensen leert kennen.
vind jij 3 verschillende partners per jaar veel?quote:
Boven gemiddeld voor de meestequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
vind jij 3 verschillende partners per jaar veel?![]()
hihihiquote:
Als je het topic door had gelezen had je kunnen weten dat ik nooit over namen van exen praat en ervaringen. Staat hierboven op pagina 1 allemaal beschrevenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
hihihi
TS let er wel op dat je het niet over de kunsten van Chantal gaat hebben als je het al over Tina, Anja, Freek, Claire en Mandy hebt gehad!
Voor de gemiddelde Fok! user is het wel onder gemiddeld, denk ik, maar dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:43 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Boven gemiddeld voor de meeste
edit: Ik verwacht nu vele 'voor mij is dat nog weinig' posts![]()
Ik reageerde eigenlijk alleen maar om even om de opmerking van netstorm te lachen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Als je het topic door had gelezen had je kunnen weten dat ik nooit over namen van exen praat en ervaringen. Staat hierboven op pagina 1 allemaal beschreven
Hah, ik lach eerder om die posts van jullie.. zijn geen haar beter met wat je altijd op de frontpage ziet over 'size matters' berichten..quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik reageerde eigenlijk alleen maar om even om de opmerking van netstorm te lachen...En wilde daar nog wat zinnigs aan toevoegen, maar dat bleek onzinnig...
Ik heb het idee dat ik juist niet een opschepper ben doordat ik 3.8x zo weinig zei dan de werkelijkheidquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hah, ik lach eerder om die posts van jullie.. zijn geen haar beter met wat je altijd op de frontpage ziet over 'size matters' berichten..
"Mijn pik is 18 CM!
"Mijn pik is 30 CM!"
*zucht*.. mannen en hun opscheppings kunsten
Volgens jou profiel ben je een man! Ach ja mannen zullen altijd over hun pik lullen en de meiden die ze danwel geneukt of bijna geneukt hebben; vrouwen zullen zichzelf altijd te dik blijven vindenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef Netstorm het volgende:
Hah, ik lach eerder om die posts van jullie.. zijn geen haar beter met wat je altijd op de frontpage ziet over 'size matters' berichten..
"Mijn pik is 18 CM!
"Mijn pik is 30 CM!"
*zucht*.. mannen en hun opscheppings kunsten
Haha maar ik ken haar gelukkig zo goed dat ik wel weet dat ze niet heeft gelogen over het maagd-zijn.. Maar bedankt voor je leuke reactiequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:19 schreef RM-rf het volgende:
Geen reden voor schuldgevoel TS, de kans is erg groot dat je meisje net zo goed gelogen heeft over het maagd-zijn..
omdat ze bang is dat je zou denken dat ze een hoer is als ze zou melden dat je zat te roeren daar waar 24 anderen je al voorgingen of zelfs als ze daadwerkelijk nooit vaginaal contact gehad had, ze die 37 pijpbeurten als 'soort van zoenen' niet echt schaart onder het 'sex-hebben'
ja en dan ook nog hoogstwaarschijnlijk gelogen. tenzij TS natuurlijk elke lelijke dikke breezerhoer bezwangert die hij tegenkomt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef Re het volgende:
is dit een verkapt kijk mij eens vaak geneukt hebben topic
Nou dan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik juist niet een opschepper ben doordat ik 3.8x zo weinig zei dan de werkelijkheid![]()
Heb ook nooit de behoefte me beter voor te doen dan ik ben omdat ik trots ben op wie en wat ik ben.
touched a nerve therequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Haha maar ik ken haar gelukkig zo goed dat ik wel weet dat ze niet heeft gelogen over het maagd-zijn..
Natuurlijk willen we graag allemaal het fruit wat aan de bovenste tak hangt. Helaas lukt dit niet altijd en moet je met minder genoeg nemen. En soms heel soms moet je gewoon eten wat op de grond ligtquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef Kreator het volgende:
ja en dan ook nog hoogstwaarschijnlijk gelogen. tenzij TS natuurlijk elke lelijke dikke breezerhoer bezwangert die hij tegenkomt.
Het was waarschijnlijk gewoon allemaal een droom. Toen hij wakker werd was z'n broekje plakkerig en z'n pé-nis nog maagd.
Jammer dat je twijfelt aan mijn verhaal maar daar kan ik weinig aan veranderen, ik ga je iig niet proberen te overtuigen want dat vind ik zonde van mijn tijd. Misschien wil je het niet geloven om een soort jaloezie te voorkomen, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja en dan ook nog hoogstwaarschijnlijk gelogen. tenzij TS natuurlijk elke lelijke dikke breezerhoer bezwangert die hij tegenkomt.
Het was waarschijnlijk gewoon allemaal een droom. Toen hij wakker werd was z'n broekje plakkerig en z'n pé-nis nog maagd.
Newbie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:35 schreef Jaja84 het volgende:
Misschien wil je het niet geloven om een soort jaloezie te voorkomen, ik weet het niet.
Het zijn vaak jongens die niet echt het uiterlijk of charisma mee hebben die roepen, ik wacht op de ware of ik ga niet met de eerste beste naar bed
Dat is dus ook de reden dat ik hier een topic over open, ik heb verder niets gelogen en vraag me dus af of me dit later ook dwars gaat zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef WallOfStars het volgende:
je staat aan het begin van je relatie en nu al liegen......
Succes met de rest
Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze geen maagd meer zou zijn. Stel ik was niet de eerste dan heb ik daar totaal geen moeite mee, heb zelf namelijk ook niet gewacht tot mijn 19e. Zij heeft die keuze wel bewust gemaakt om te wachten want ze gaf aan dat ze wel de mogelijkheid heeft gehad om eerder met een jongen naar bed te gaan. Ik zie dus geen reden om haar verhaal in twijfel te trekken omdat ze ook weet dat ze niet meer indruk op mij maakt door het maagd verhaal te verzinnen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef RM-rf het volgende:
punt is dat het de vraag is wat je nu zelf erger vind... of ze nu weet dat je gelogen zou hebben (terwijl je gesteld voor het tegen-idee, dat zij gelogen zou kunnen hebben, direkt hard begint te roepen 'dat je haar daarvoor te goed kent') of dat ze weet dat je meer sexpartners gehad hebt?
zeker als je meent het 'serieus' te menen zijn zulke leugens geen goed teken, omdat je daarmee aantoont kennelijk haar niet te vertrouwen, en te denken haar 'in bescherming te nemen' door zulke leugens, waarbij eerder waarschijnlijk het tegendeel het geval is.
Kan mij het rukken hoe groot ze zijn, je bent er erg snel op getrapt in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hah, ik lach eerder om die posts van jullie..
zei de anonieme fotoboek-loze kutuser die hier verkondigt hoe vaak hij wel niet neuktquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:35 schreef Jaja84 het volgende:
Het zijn vaak jongens die niet echt het uiterlijk of charisma mee hebben die roepen, ik wacht op de ware of ik ga niet met de eerste beste naar bed
Ik heb geen behoefte om mezelf uit de anonimiteit te halen en aan een stel puberige nerds te laten zien dat ik daadwerkelijk het uiterlijk heb voor 19 sexpartnersquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
zei de anonieme fotoboek-loze kutuser die hier verkondigt hoe vaak hij wel niet neukt
Dom lullen? ik probeer alleen duidelijk te maken dat het niet zoveel met uiterlijk te maken heeft om succesvol bij vrouwen te zijn, maar veel willen dat vaak niet horen of begrijpen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:30 schreef Kreator het volgende:
Op je 23e heb je nog niet eens volledige dick-control. Wat lul je nou dom man.
Als je een chick die ik ken een SOA geeft trap ik je in elkaar !quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:29 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om mezelf uit de anonimiteit te halen en aan een stel puberige nerds te laten zien dat ik daadwerkelijk het uiterlijk heb voor 19 sexpartners![]()
ps: uiterlijk is niet het belangrijkste om succesvol te zijn bij vrouwen. Goed in je vel zitten en zelfvertrouwen hebben en uitstralen is veel belangrijker. oja, wat zinnigs te vertellen hebben wil ook wel helpen
bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Jaja84 het volgende:
wat bedoel je eigenlijk met dick-control?
Haha, ik zal het even melden als het zover is!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je een chick die ik ken een SOA geeft trap ik je in elkaar !
Het valt me op dat zodra je anders bent dan het gemiddelde je of liegt of niet normaal bent hier op Fok.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:36 schreef B4CO het volgende:
T is ook nooit goed..
Als je zegt dat t 5 waren, lacht je partner je uit.
Heb je er veel dan is dat ook niet goed
geile beerquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:27 schreef Kreator het volgende:
Zeg het ze Faithy. Als ik zou willen zou ik ook jou wel kunnen consumeren.
Als Krea zegt: 'Spring' zal onze Vledder springen!quote:
Tsja, welkom op Fok he...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:44 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Het valt me op dat zodra je anders bent dan het gemiddelde je of liegt of niet normaal bent hier op Fok.
Nee, maar doorgaans bedoelt iedereen penetratie wanneer er gevraagd wordt hoeveel bedpartners je hebt gehad. En TS wist heel goed dat zijn vriendin dat bedoelde en heeft erover gelogen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef mgerben het volgende:
Er is geen wettelijke definitie die bepaalt wat sex is en wat niet.
Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze het fijn vindt dat we zo goed kunnen praten en eerlijk zijn naar elkaar, en dat kon ik zonder schuldgevoel beamen, ik heb toen niet eens aan dat voorval gedachtquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, maar doorgaans bedoelt iedereen penetratie wanneer er gevraagd wordt hoeveel bedpartners je hebt gehad. En TS wist heel goed dat zijn vriendin dat bedoelde en heeft erover gelogen.
Ik denk wel dat TS spijt krijgt van het liegen wanneer zijn vriendin op een dag zegt dat ze het zo fijn vindt dat ze zo open en eerlijk naar elkaar kunnen zijn. TS had het antwoord gewoon vaag moeten houden, maar dit is ordinair liegen.
Vanaf nu wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:38 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze het fijn vindt dat we zo goed kunnen praten en eerlijk zijn naar elkaar, en dat kon ik zonder schuldgevoel beamen, ik heb toen niet eens aan dat voorval gedacht
Dat het me dwars zit is een groot woord maar ik dacht er wel over na of het me in de toekomst ook dwars kan gaan zitten...vandaar dit topic.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vanaf nu wel.
Graag gedaan![]()
maar het zit je wel dwars, anders had je geen topic geopend
Alleen als je een geweten hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:20 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Dat het me dwars zit is een groot woord maar ik dacht er wel over na of het me in de toekomst ook dwars kan gaan zitten...vandaar dit topic.
Dan is er niks aan de hand!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alleen als je een geweten hebt.
Anders is er niets aan de hand
Komt ze toch wel achter. Wat meer van belang is of je er trots op bent, er stoer om doet of dat het gewoon gebeurd is en je alsnog voor haar kunt gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Jaja84 het volgende:
Maar nu kwam een tijdje terug in bed tersprake hoeveel sex partners we hebben gehad en ik zei wat minder dan de waarheid. Krijg ik hier in de toekomst schuldgevoelens over en kan ik beter de waarheid op biechten?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Heb ook nooit de behoefte me beter voor te doen dan ik ben omdat ik trots ben op wie en wat ik ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |