abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58137605
Ik ben dolgelukkig met mijn vriendin (8 maanden) en alles is fantastisch.
Echter wanneer ik nadenk, of geconfronteerd wordt met haar verleden op het gebied van sex en relaties voel ik me klote. Wanneer ik dat aan haar meld voelt zij zich schuldig en is het hek weer van de dam en voelen we ons dus beide kut.
Voorbeelden zijn wanneer ik aan haar vraag of ze iets al ooit eerder heeft geprobeerd op sexueel vlak en hoe het met haar andere relaties ging. En elke keer weer stoot ik mijn hoofd want ik vind de gedachte dat zij andermans zaad slikt of met een andere kerel 2 jaar verliefd door het leven is gegaan ZO vervelend.

Overigens stelt haar "verleden" niet veel voor en is het denk ik gemiddeld... 2 serieuze relaties voor mij gehad, met allebei sex gehad maar pas "neuken" bij de 2e en 5 jongens gezoend op 20 jarige leeftijd...
Ik denk dat de gemidelde goeduitziende 20-jarige meid wel meer op haar geweten heeft dus eigenlijk moet ik mijn smoel houden. Misschien ook te maken met het feit dat ik nooit een serieuze relatie had voor haar en ondanks ik ook 2 bedpartners heb gehad waren ze beide maar voor 1 keer en heb ik dus veel minder ervaring...

Maar goed:
Wat kan ik hier aan doen, behalve gewoon niet zo zeiken en het te acceteren? Iemand tips om dez acceptatie gemakkelijker te maken? En andere mensen hier ervaring mee?
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:18:29 #2
85962 ioko
I Appear Missing
pi_58137635
Ik zie het probleem niet echt. Al kan ik me voorstellen dat je het vooral vervelend vindt dat zij meer ervaring heeft....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_58137803
Hmm je hebt dus een partner die al ervarener is in bedzaken. niets mis mee, je zou er eerder blij mee moeten zijn. Ze kan je een hoop lren misschien en samen een hoop plezier aan kunnen hebben.

gewoon niet je druk maken om haar verleden, en haar er al helemala niet mee confronteren.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_58137825
Jij bent een jaloerse teringlijer en je relatie gaat op deze manier geen lang leven beschoren zijn
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_58137855
Er niet over beginnen?
Soms is het zo makkelijk
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:28:55 #6
185631 Guncta
En un momento dado
pi_58137880
Voor deze relatie meer gedaan hebben..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_58137908
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef Gripper het volgende:
Jij bent een jaloerse teringlijer en je relatie gaat op deze manier geen lang leven beschoren zijn
Ach ik ben minstens zo erg als TS, en heb al 4 jaar een vriendin, met een vergelijkbaar verleden.

Dus ga even ergens anders je oordeel vellen.

of is je naam soms `god`
pi_58137949
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:27 schreef Godlike02 het volgende:
Er niet over beginnen?
Soms is het zo makkelijk
Precies
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58138002
Ik denk dat je het beste gewoon voor de trein kunt springen, dan heeft niemand meer last van het probleem.
pi_58138015
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef Gripper het volgende:
m.t.e.
pi_58138100
zoals eerder gezegd niet meer over beginnen. je voelt je kut.zij voelt zich kut en je zult geen kut meer voelen als je zo doorgaat. gewoon je mond dichthouden en genieten want acht maanden is een mooie tijd.
hopelijk nog vele te gaan.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_58138213
ze heeft je toch geen films laten zien ofzow?

Natuurlijk is het kut dat er andere mannen aan dr kutje gezeten hebben, maarja, dat hoort er nou eenmaal bij. Anders moet je maar verhuizen naar een land waar sex met meisjes van 13 wel kan
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:42:44 #13
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58138286
1. het is jouw onzekerheid, heeft eigenlijk niets met haar te maken. Leg het dus niet bij haar neer, maar doe er zelf iets aan / mee (ofwel: zet je eroverheen, ze is nu met jou, niet met die voorgangers);
2. wees blij dat ze uberhaupt zaad slikt ;
3. na het lezen van de eerste alinea dacht ik 'okay, het is kennelijk een sletje geweest voor ze jou leerde kennen' maar dat blijkt ook nog enorm mee te vallen - zeik niet zo, derhalve!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58138289
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:40 schreef LoggedIn het volgende:
ze heeft je toch geen films laten zien ofzow?

Natuurlijk is het kut dat er andere mannen aan dr kutje gezeten hebben, maarja, dat hoort er nou eenmaal bij. Anders moet je maar verhuizen naar een land waar sex met meisjes van 13 wel kan
je eerste vergeet je nooit wordt er gezegd. denk dat ts hier veel aan denkt. dat er andere mannen in gespot hebben en hij nu moet ...................
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_58138480
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:28 schreef Guncta het volgende:
Voor deze relatie meer gedaan hebben..

Inderdaad TS hier had je maar aan moeten denken voor je wat met haar begon, je had er toen gewoon lekker op los moeten neuken, zodat zij zich kut had kunnen voelen over het feit dat je andermans zaad geslikt had.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:57:06 #16
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58138632
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef overwogen het volgende:
gewoon niet zo zeiken en het te acceteren
Je zegt het zelf al.
En het ligt gewoon aan je eigen onzekerheid.
Ze is niet voor niets bij jou en niet meer bij die andere gasten.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_58138786
lekker aso ben jij, je vriendin een schuld gevoel willen geven..
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:10:17 #18
185631 Guncta
En un momento dado
pi_58138889
En straks gaat hij vreemd want hij levert bij deze relatie voor zijn gevoel meer in dan dat zij doet. Zij heeft namelijk 'veel meer' uitgespookt dan dat hij heeft gedaan en dat is natuurlijk niet eerlijk.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_58138951
Heh, je vriendin mag alleen bij jou een viespeuk zijn?
Het gaat er niet om wat ze toen deed, het gaat er om wat ze nu met jou doet.
pi_58138955
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:05 schreef Vodka_Lime het volgende:
lekker aso ben jij, je vriendin een schuld gevoel willen geven..
Neen.
Als mijn vriendin mij vraagt "je ziet er vedrietig uit, waar voel je je kut over" dan vertel ik dus waar ik aan denk. Maar ik heb haar meermaals verteld dat het aan mij ligt en zij zich niet schuldig hoeft te voelen over haar (mager) sexverleden.
Maar goed dat werk bij vrouwen niet zo snel. Als ik me kut voel voelt zij zich ook kut.

Overigens ging het er gister dus over dat ze niet mijn zaad wil slikken omdat ze dat vies vindt. Toen vroeg ik dus of ze het ooit geprobeerd heeft en het antwoord was dus dat ze het 1 keer gedaan heeft met een oude vriend. Maar dat is absoluut niet bevallen en sindsdien wil het niet meer.

Ik werd dus weer even geconfronteerd met het visuele beeld en het feit dat ze met meer jongens intiem is geweest. Ik vind dit een vervelende gedachte, maar nog vervelender dat ik er niet mee om kan gaan.
Vandaar dit topic.
pi_58139218
wat zeur je nou, Ik denk dat 70 % van de vrouwelijke bevolking dan een hoer moet zijn vergeleken met jouw vriendin....
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_58139625
In je voorbeeld wat je nu doet 'lok' jij toch het rotte gevoel uit, je weet dat het antwoord op die vraag iets kan zijn dat je niet wilt weten. In het vervolg zou ik me gewoon richten op jullie samen en haar ervaring in het verleden daar verder buiten laten. Als zij zegt iets vies te vinden dan weet je toch genoeg? Je kan hooguit aangeven dat je het wel heel leuk zou vinden om iets te proberen.

Verder is het idd een volstrekt normaal verleden en moet je eea niet groter maken dan dat het is, want zij kan niets doen om dit te veranderen en hoeft dat ook niet. Richt je gewoon op het maken van leuke, spannende nieuwe herinneringen en ervaringen. Jij bent het hier en nu voor haar, dus grijp je kans.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_58139767
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef Disorder het volgende:
Heh, je vriendin mag alleen bij jou een viespeuk zijn?
Het gaat er niet om wat ze toen deed, het gaat er om wat ze nu met jou doet.
"viespeuk"

Als je vriendin het heerlijk vind om gezwaffeld te worden, dan is ze toch geen viespeuk
pi_58139957
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

"viespeuk"

Als je vriendin het heerlijk vind om gezwaffeld te worden, dan is ze toch geen viespeuk
wel als ze van 2 girls 1 cup houd ofzo
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_58140004
Ze is toch met jou nu?! Kijk als ze nou het halve dorp had gehad ok... Maar dit is serieus niks, haha. Get over it en anders zoek je een meisje van 13 die tegenwoordig waarschijnlijk al hetzelfde heeft gedaan. Succes
ARGH?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')