Zou van je leeftijd afhangen. Mijn man heeft trouwens wel meer sexpartners gehad dan jij. Maarja, hij was 35 toen we elkaar leerden kennen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:52 schreef Jaja84 het volgende:
Naja zou jij met mij in bed duiken als je te horen krijgt dat er 19 voor gingen?
5quote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Meneer-Goud het volgende:
Hoeveel heb je gezegd dat het er waren?
quote:
Ligt aan het meisje. Ik ken er zat die er geen moeite mee hebben en er zelf met een stuk meer het bed hebben gedeeld. Misschien denkt ze nu wel (oh shit zo weinig misschien moet ik dan ook maar een laag aantal noemen).quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Jaja84 het volgende:
Ik denk dat ik er geen problemen mee krijg maar goed, missschien zijn er ervaringsdeskundigen.
Kijk als zo'n meisje dat aan je vraagt ga je toch niet 19 zeggen? dat is hetzelfde als je eigen glazen in gooien.
Ik ben absoluut niet gewetenloos maar wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon zorgen dat je gewetenloos en schuldgevoelloos bent. Net als mij.
Waarom? Zolang je het veilig hebt gedaan... Zou jij er moeite mee hebben als zij 19 sexpartners zou hebben gehad?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Jaja84 het volgende:
Ik denk dat ik er geen problemen mee krijg maar goed, missschien zijn er ervaringsdeskundigen.
Kijk als zo'n meisje dat aan je vraagt ga je toch niet 19 zeggen? dat is hetzelfde als je eigen glazen in gooien.
Ja, TS hoeft het niet zo extreem als mij te hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:07 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet gewetenloos maar wat niet weet wat niet deert.
Ik weet niet wat je in het dagelijks leven uitvreet...quote:Op donderdag 24 april 2008 21:10 schreef LasTeR het volgende:
Ja, TS hoeft het niet zo extreem als mij te hebben.
Dan heb je er goed aan gedaan. En zolang het niet begint te knagen aan je geweten hou je het maar lekker voor jezelf.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Jaja84 het volgende:
Ik ben ook vrij gewetenloos en schuldgevoelloos maar ik wil mijn vriendin natuurlijk niet onnodig kwetsen
Denk dat ik beter maar stil kan houden want nu opbiechten komt ook lekker handig over.
Btw zij was nog maagd, vandaar dat lage aantal
het leuke komt nog als je over ervaringen gaat praten en zo nu en dan is een naam noemd of een beschrijving van de dame, dan komt t snel genoeg aan t licht met maar 5 personen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Jaja84 het volgende:
Ik ben ook vrij gewetenloos en schuldgevoelloos maar ik wil mijn vriendin natuurlijk niet onnodig kwetsen
Denk dat ik beter maar stil kan houden want nu opbiechten komt ook lekker handig over.
Btw zij was nog maagd, vandaar dat lage aantal
Ik heb de gewoonte om nooit namen te noemen bij ervaringen omdat haar dat niets aangaat en ik het niet over exen wil hebben bij mijn vriendin omdat ik het zelf ook niet tof zou vinden als ze het steeds over een ex heeft.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
het leuke komt nog als je over ervaringen gaat praten en zo nu en dan is een naam noemd of een beschrijving van de dame, dan komt t snel genoeg aan t licht met maar 5 personen.
M'n ex had dat ook niet door. Toen ben ik is gaan tellen![]()
Godver, je lijkt eng veel op mij.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:33 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte om nooit namen te noemen bij ervaringen omdat haar dat niets aangaat en ik het niet over exen wil hebben bij mijn vriendin omdat ik het zelf ook niet tof zou vinden als ze het steeds over een ex heeft.
Dat had je tegen haar moeten zeggen. Gelukkig kan ik wel rekenen. 1+1 = 3.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:33 schreef Jaja84 het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte om nooit namen te noemen bij ervaringen omdat haar dat niets aangaat en ik het niet over exen wil hebben bij mijn vriendin omdat ik het zelf ook niet tof zou vinden als ze het steeds over een ex heeft.
Dus jij bent een man en je ex (vrouw) neem ik aan, vertelde allemaal ervaringen met af en toe een naam of beschrijving? en jij kwam er zo achter dat ze eigenlijk meer exen had dan ze had gezegd?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat had je tegen haar moeten zeggen. Gelukkig kan ik wel rekenen. 1+1 = 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |