Paaskonijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo stiekem staat gewoon in mijn sig hoor?
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
PK heeft ons in '95 naar de CL-winst geschoten. Alle andere PK's zijn nep.
Piet Keizer was toen toch al gestopt?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Volgens verschillende Belgische media staat Geoffrey Mujangi Bia in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden de verrichtingen van de 18-jarige Congolees nauwlettend in de gaten houden.
Mujangi Bia speelt momenteel voor het Belgische Sporting Charleroi. Ajax heeft echter wel concurrentie in de strijd om de jongeling, naar verluidt zou ook Internazionale hem volgen.
De aanvallende middenvelder speelde dit seizoen veertien wedstrijden voor Charleroi waarin hij drie keer kon scoren. Mujangi Bia doorliep de hele jeugdopleiding van Anderlecht maar werd weggestuurd door gedragsproblemen.
Zal me een worst wezen als we maar kampioen worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar 120 goals voor en 100 tegen![]()
Dat dus. Ik kwam Moreno op het spoor omdat ik wat goals zocht van Batistuta. (ze vieren op dezelfde manier een goal).quote:Op donderdag 24 april 2008 18:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach ik vind het gewoon weer zo zuur. Anderhalve week geleden lees je dat V/d Zee Moreno heeft gescout, ga je verder zoeken en zie je zijn indrukwekkende statistieken, denk je dat alles goed komt, lees je een paar dagen verder dat ze Cvitanich hebben gehaald. 30 goals in 90 wedstrijden. Ik snap het dan niet, maar 't zal wel aan mij liggen.
Dat staat weer haaks op wat mijn betrouwbare bron binnen Ajax zegt.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
maar die creeren ze ook zelf.
Suarez, Sulejmani hebben samen ook al 30 doelpunten erin liggen. En ik zie dit makkelijk meer worden met een goed aanspeelpunt als Dembele.
[..]
Van ajax.netwerk die het weer van ajaxupdate.nl hebben
dat gezeik van die bronnenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat staat weer haaks op wat mijn betrouwbare bron binnen Ajax zegt..
Dat staat er toch een post eerder? Ome Rein. De ome Rein uit de comissie.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat gezeik van die bronnen![]()
Zeg gewoon wie het is of zeg helemaal niets.
dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 24 april 2008 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat staat er toch een post eerder? Ome Rein. De ome Rein uit de comissie..
zijn we lekker klaar mee want Cvitanich lijkt juist alleen te renderen centraal en niet hangend op rechts/linksquote:Op donderdag 24 april 2008 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kwam Moreno op het spoor omdat ik wat goals zocht van Batistuta. (ze vieren op dezelfde manier een goal).
Hij is echt goed.. Maar, uit redelijk betrouwbare bron (Ome Rein
. ) weet ik dat Cvitanich niet als nieuwe KJH is binnengehaald, maar als alternatief op Sulejmani.
Dus Sulejmani gaat niet komen? Dat is al vroeg bekend dan. Dan zou Sulejmani zelf dus al een keuze hebben gemaakt.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kwam Moreno op het spoor omdat ik wat goals zocht van Batistuta. (ze vieren op dezelfde manier een goal).
Hij is echt goed.. Maar, uit redelijk betrouwbare bron (Ome Rein
. ) weet ik dat Cvitanich niet als nieuwe KJH is binnengehaald, maar als alternatief op Sulejmani.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Naja, dat hoorde ik. Moet wel zeggen dat ie ook bijna zeker was dat Bassie niet zou komen.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus Sulejmani gaat niet komen? Dat is al vroeg bekend dan. Dan zou Sulejmani zelf dus al een keuze hebben gemaakt.
Hopen dat Hans met Marco dan even Moreno gaat binnen halen.
Zal wel meevallen..quote:Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef DANILXL het volgende:
ben benieuwd of az door jaaax wordt leeg gekocht
Omdat er maar 1 speler leuk voor Ajax zou zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef DANILXL het volgende:
ben benieuwd of az door jaaax wordt leeg gekocht
Dát heb ik dan ook weer gelezen. Cvitanich heeft een tijd op rechts gespeeld, waar ie niet veel heeft laten zien. Toen is ie in de spits gezet en heeft ie pas eigenlijk echt laten zien wat ie kon.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zijn we lekker klaar mee want Cvitanich lijkt juist alleen te renderen centraal en niet hangend op rechts/links
Ofnoh we kopen niet meer van Middenmoot, Van Geel is wegquote:Op donderdag 24 april 2008 19:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zal wel meevallen..
Zoveel soeps loopt er niet rond..
nieuwe ROsales met hem speelde we Champions League en gaf assist op KJH tegen Interquote:Op donderdag 24 april 2008 19:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dát heb ik dan ook weer gelezen. Cvitanich heeft een tijd op rechts gespeeld, waar ie niet veel heeft laten zien. Toen is ie in de spits gezet en heeft ie pas eigenlijk echt laten zien wat ie kon.
Dan is dit dus definitief de nieuwe Rosales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |