abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58282761

pi_58282779
ik was te laat
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58282786
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Blawh het volgende:

[..]

Denk je dat echt?

Voor 35 miljoen kun je zeker 3 echte toppers halen, als je 3 goede spelers haalt voor 35 miljoen dan ga je er in principe niet op achteruit als elftal.
Puur theoretisch gezien wel ja, maar geld is niet het enige dat telt. Spelers van het kaliber Huntelaar komen niet zo graag in Nederland spelen, of je moet ze zelf scouten/opleiden maar dan duurt het jaren voor ze er staan.
pi_58282800
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

Puur theoretisch gezien wel ja, maar geld is niet het enige dat telt. Spelers van het kaliber Huntelaar komen niet zo graag in Nederland spelen, of je moet ze zelf scouten/opleiden maar dan duurt het jaren voor ze er staan.
Berg dan maar?
pi_58282803
PK is stiekem ook gewoon Ajacied. .
-
pi_58282838
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klopt.
pi_58282842
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Berg dan maar?
Berg is niet echt een Ajax spits
pi_58282849
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Berg dan maar?
Mja, die hadden we afgelopen zomer al moeten halen, ik snap niet waarom Ajax dat niet gedaan heeft. Nu krijg je 1) gezeik omdat ie toevallig bij Groningen speelt 2) je betaalt een veelvoud van het bedrag dat ie afgelopen zomer kostte
pi_58282863
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Berg is niet echt een Ajax spits
Hij speelt anders wel voor Groningen hoor!
pi_58282998
Berg = Rosenberg 2

Gewoon Dembele als aanspeelpunt met daar omheen Suarez en Sulejmani.
No bitch to me
pi_58283035
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:40 schreef Nashje het volgende:
Voor 35 miljoen kun je Renato Augusto en Marcelo Moreno halen. Dat zou pas geil zijn.
Beter hoor ik eens een Nederlandse naam. Straks passen we in het rijtje PSV en Arsenal qua buitenlanders. Kom allemaal even brainstormen.

De Zeeuw? Raffie ?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58283049
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Beter hoor ik eens een Nederlandse naam. Straks passen we in het rijtje PSV en Arsenal qua buitenlanders. Kom allemaal even brainstormen.

De Zeeuw? Raffie ?
Koevermans toch?
  donderdag 24 april 2008 @ 17:57:51 #13
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58283118
de 6-5 regel van johan gaan hanteren....puur als clubbeleid, op de lange termijn is dat alleen maar beter..je mag niet afhankelijk worden van aankopen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_58283137
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
Berg = Rosenberg 2

Rosenberg speelt niet verkeerd bij Werder hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58283162
quote:

[..]

De Zeeuw? Raffie ?
Boulahrouz!
pi_58283188
quote:

[..]

De Zeeuw? Raffie ?
De Zeeuw.... .
Dan nog liever een Duitser ofzo. Overigens is die Moreno echt een aanwinst. Waarom zou je die niet willen?
Er loopt zat aanstormend talent bij Ajax die zeker een plek in het eerste gaan krijgen hoor.
-
pi_58283200
Is er in het vorige topic nog iets spannends verteld? Ik ben te lui om het door te gaan lezen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58283201
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
Berg = Rosenberg 2

Ja, tof. 3 spitsen die samen 15 kansen nodig hebben om 1x te scoren. .
-
pi_58283359
Dembele zou ik een goeei aankoop vinden
pi_58283379
Dembele mag wel leren scoren
pi_58283417
Opflikkeren met al die aankopen uit de eredivisie
pi_58283425
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

maar die creeren ze ook zelf.
Suarez, Sulejmani hebben samen ook al 30 doelpunten erin liggen. En ik zie dit makkelijk meer worden met een goed aanspeelpunt als Dembele.
quote:
‘Sulejmani na playoffs naar Ajax’
Bronnen rondom Marco van Basten hebben bevestigd dat de komst van Miralem Sulejmani zo goed als rond is. De transfer zou bekend moeten worden gemaakt na de playoffs, waarin Ajax ironisch genoeg nog tegen de snelle aanvaller moet spelen. Met de overgang zou een bedrag van rond de 9 miljoen euro gemoeid zijn. Voorlopig is dit nog een ‘gerucht’, wanneer er meer bekend is komen we er uiteraard op terug.
Van ajax.netwerk die het weer van ajaxupdate.nl hebben
No bitch to me
pi_58283482
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:02 schreef _Mike_ het volgende:
Is er in het vorige topic nog iets spannends verteld? Ik ben te lui om het door te gaan lezen
Ja over Cruijf en Ajax, moet je snel kijken!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58283487
De Zeeuw vind ik ook een tyfusventje maar als ie bij je speelt is het wel een nuttige speler.
pi_58283495
Als dat waar is gaat Huntelaar vertrekken.
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Overigens is die Moreno echt een aanwinst. Waarom zou je die niet willen?
Ik snap het niet he. Waarom halen ze hem niet? Gast heeft echt geweldig goede statistieken. Nee, komen ze met Cvitanich en Sulejmani.
pi_58283514
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Jasza het volgende:
De Zeeuw vind ik ook een tyfusventje maar als ie bij je speelt is het wel een nuttige speler.
Inderdaad, komt ook door die actie tegen steek Maar als wij m zouden hebben zou hij zeker wel nuttig zijn
pi_58283515
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het zijn geen echt goalgetters inderdaad, maar stuk voor stuk hele jonge spelers die alleen nog maar beter gaan worden. Maar goed, speculeren over zo'n aanval is onzin. Zeker nu we die Argentijn gehaald hebben. Ik verwacht niet dat er nog twee spitsen bijkomen. Hopelijk komt Sulejmani nog voor de aanval en kan Huntelaar worden behouden. Dan nog een VM. Ook al vind jij het niets, ik zie graag De Zeeuw komen. Fantastische speler die de rol van Davids prima over kan nemen.

Als verdediger zie ik graag Boulahrouz komen als vervanger van Johnny. En eigenlijk hebben we nog wel iemand nodig, maar die mogen ze uit de hoge hoed toveren, want ik zou zo snel niemand weten.

Maar wat zou er dan een geweldig team staan.
  donderdag 24 april 2008 @ 18:21:07 #28
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58283522
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Jasza het volgende:
Irritant tyfusventje inderdaad. Die kunnen we dus goed gebruiken als Davids weggaat
Jawel, je keek.
pi_58283548
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
[..]

Ik snap het niet he. Waarom halen ze hem niet? Gast heeft echt geweldig goede statistieken. Nee, komen ze met Cvitanich en Sulejmani.
Hou nou is op met die tering Moreno

Je geilt al op die gast voordat je hem ooit hebt gezien
pi_58283556
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
De Zeeuw en zeker Sulejmani zijn geweldige versterkingen.

Dat bericht over Sulejmani: Wat zou het super zijn als dit talent naar Ajax komt. Een aanval met Sulejmani, Huntelaar en Suárez! Wat wil je nog meer?
pi_58283574
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat bericht over Sulejmani: Wat zou het super zijn als dit talent naar Ajax komt. Een aanval met Sulejmani, Dario en Suárez! Wat wil je nog meer?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58283595
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
Nee, gewoon buitenlandse culthelden .
pi_58283625
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Ordinair het volgende:

[..]
Zo lang Huntelaar nog niet verkocht is, blijf ik hoop houden dat hij stiekem nog een jaartje bij ons blijft onder San Marco en Dennis Bergkamp. Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar goed .
pi_58283653
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het zijn geen echt goalgetters inderdaad, maar stuk voor stuk hele jonge spelers die alleen nog maar beter gaan worden. Maar goed, speculeren over zo'n aanval is onzin. Zeker nu we die Argentijn gehaald hebben. Ik verwacht niet dat er nog twee spitsen bijkomen. Hopelijk komt Sulejmani nog voor de aanval en kan Huntelaar worden behouden. Dan nog een VM. Ook al vind jij het niets, ik zie graag De Zeeuw komen. Fantastische speler die de rol van Davids prima over kan nemen.

Als verdediger zie ik graag Boulahrouz komen als vervanger van Johnny. En eigenlijk hebben we nog wel iemand nodig, maar die mogen ze uit de hoge hoed toveren, want ik zou zo snel niemand weten.

Maar wat zou er dan een geweldig team staan.
Dit zou idd ideaal zijn. Met Dembele als eventuele vervanger voor Huntelaar.
Dan zouden ze alleen nog iemand erbij moeten hebben voor centraal achterin die ook op linksback uit de voeten kan. Maar ik zou ook zo 1,2,3 niet weten wie ze daar voor moeten halen.
No bitch to me
pi_58283659
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat bericht over Sulejmani: Wat zou het super zijn als dit talent naar Ajax komt. Een aanval met Sulejmani, Huntelaar en Suárez! Wat wil je nog meer?
De Zeeuw en Sulejmani wil ik ook wel zien ja, maar voor de rest graag verdedigers uit eigen jeugd of nieuwe Chivu's
pi_58283688
Doe mij maar nieuwe Stammetjes
pi_58283697
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hou nou is op met die tering Moreno

Je geilt al op die gast voordat je hem ooit hebt gezien
Ach ik vind het gewoon weer zo zuur. Anderhalve week geleden lees je dat V/d Zee Moreno heeft gescout, ga je verder zoeken en zie je zijn indrukwekkende statistieken, denk je dat alles goed komt, lees je een paar dagen verder dat ze Cvitanich hebben gehaald. 30 goals in 90 wedstrijden. Ik snap het dan niet, maar 't zal wel aan mij liggen.
pi_58283711
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Suarez, Sulejmani hebben samen ook al 30 doelpunten erin liggen. En ik zie dit makkelijk meer worden met een goed aanspeelpunt als Dembele.
[..]

Ik zie Sulejmani graag komen. Heeft ook al 10+ assists.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58283715
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:27 schreef TiMPiN het volgende:
Doe mij maar nieuwe Stammetjes
pi_58283725
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:28 schreef toma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_58283733
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

De Zeeuw en Sulejmani wil ik ook wel zien ja, maar voor de rest graag verdedigers uit eigen jeugd of nieuwe Chivu's
Een ervaren speler voor achterin is ook geen overbodige luxe. Vermaelen, Vertonghen en Silva hebben nog niet zoveel ervaring. Zeker niet op CL niveau. En dat is toch het niveau dat we willen nastreven. Een Boulahrouz lijkt mij dan uitermate geschikt. Ook zie ik graag Ooijer komen, maar ik zal wel één van de weinigen hier zijn die dat wilt denk ik .
  donderdag 24 april 2008 @ 18:29:33 #42
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58283736
Goede OP .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58283749
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef Houniet het volgende:
Goede OP .
bedankt
pi_58283758
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een ervaren speler voor achterin is ook geen overbodige luxe. Vermaelen, Vertonghen en Silva hebben nog niet zoveel ervaring. Zeker niet op CL niveau. En dat is toch het niveau dat we willen nastreven. Een Boulahrouz lijkt mij dan uitermate geschikt. Ook zie ik graag Ooijer komen, maar ik zal wel één van de weinigen hier zijn die dat wilt denk ik .
Boulahrouz mag van mij zeker komen alleen zie ik het niet zo snel gebeuren
pi_58283838
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Boulahrouz mag van mij zeker komen alleen zie ik het niet zo snel gebeuren
Ooijer ook wel. Het zijn de 2 beste Nederlandse verdedigers voor die plek. Het is geen internationale top maar toch..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58283901
Boula vind ik ook wel een goeie, alleen soms lijkt het echt alsof ie alleen maar kan schoppen en dat vind ik ook niet echt de bedoeling
pi_58283911
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
[..]

Ajax is gedwongen net een niveautje lager te kijken. jonge spelers die nog niet op topniveau zijn of net niet goed genoeg voor de absolute top. Cvitanich en Sulejmani zijn van die jongens die toppers kunnen worden maar het nog niet zijn vanwege hun leeftijd. niks aan het handje dus.

en die Moreno gaat ongetwijfeld naar een grotere competitie.
pi_58284138
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:37 schreef TiMPiN het volgende:
Boula vind ik ook wel een goeie, alleen soms lijkt het echt alsof ie alleen maar kan schoppen en dat vind ik ook niet echt de bedoeling
Zulk soort verdedigers moet je gewoon hebben, de tegenstander staat dan al te schijten voordat ze het veld op gaan
pi_58284167
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoezo dat staat gewoon in mijn sig hoor?
pi_58284244
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoezo stiekem staat gewoon in mijn sig hoor?
Paaskonijn
pi_58284256
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoezo stiekem staat gewoon in mijn sig hoor?
Paaskonijn.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58284275
PK heeft ons in '95 naar de CL-winst geschoten. Alle andere PK's zijn nep.
pi_58284301
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hier sluit ik mij bij aan.
Wist je dat JC helende krachtten bezit?
pi_58284321
quote:
Piet Keizer was toen toch al gestopt?
  donderdag 24 april 2008 @ 19:12:38 #55
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58284690
Is vriendje dennis nog in NY ?
  donderdag 24 april 2008 @ 19:14:48 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58284733
quote:
Volgens verschillende Belgische media staat Geoffrey Mujangi Bia in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden de verrichtingen van de 18-jarige Congolees nauwlettend in de gaten houden.

Mujangi Bia speelt momenteel voor het Belgische Sporting Charleroi. Ajax heeft echter wel concurrentie in de strijd om de jongeling, naar verluidt zou ook Internazionale hem volgen.

De aanvallende middenvelder speelde dit seizoen veertien wedstrijden voor Charleroi waarin hij drie keer kon scoren. Mujangi Bia doorliep de hele jeugdopleiding van Anderlecht maar werd weggestuurd door gedragsproblemen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58284833
Volgend jaar 120 goals voor en 100 tegen
pi_58285137
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar 120 goals voor en 100 tegen
Zal me een worst wezen als we maar kampioen worden.
pi_58285166
Liefst met tenminste nog een Nederlander.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58285213
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ach ik vind het gewoon weer zo zuur. Anderhalve week geleden lees je dat V/d Zee Moreno heeft gescout, ga je verder zoeken en zie je zijn indrukwekkende statistieken, denk je dat alles goed komt, lees je een paar dagen verder dat ze Cvitanich hebben gehaald. 30 goals in 90 wedstrijden. Ik snap het dan niet, maar 't zal wel aan mij liggen.
Dat dus. Ik kwam Moreno op het spoor omdat ik wat goals zocht van Batistuta. (ze vieren op dezelfde manier een goal).
Hij is echt goed. . Maar, uit redelijk betrouwbare bron (Ome Rein . ) weet ik dat Cvitanich niet als nieuwe KJH is binnengehaald, maar als alternatief op Sulejmani.
-
pi_58285253
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

[..]

Dat staat weer haaks op wat mijn betrouwbare bron binnen Ajax zegt. .
-
pi_58285262
Wat is eigenlijk precies de bron van dat Sulejmani-verhaal?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58285281
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat staat weer haaks op wat mijn betrouwbare bron binnen Ajax zegt. .
dat gezeik van die bronnen
Zeg gewoon wie het is of zeg helemaal niets.
No bitch to me
pi_58285308
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:34 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

dat gezeik van die bronnen
Zeg gewoon wie het is of zeg helemaal niets.
Dat staat er toch een post eerder? Ome Rein. De ome Rein uit de comissie. .
-
pi_58285356
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat staat er toch een post eerder? Ome Rein. De ome Rein uit de comissie. .
dan heb ik niets gezegd

En kan het niet dat die Argentijn gewoon 2de spits is.
Nu Urzaiz weg is hebben we alleen Huntelaar (beetje weinig)
Suarez en eventueel Sulejmani zijn geen echte spitsen
No bitch to me
pi_58285362
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat dus. Ik kwam Moreno op het spoor omdat ik wat goals zocht van Batistuta. (ze vieren op dezelfde manier een goal).
Hij is echt goed. . Maar, uit redelijk betrouwbare bron (Ome Rein . ) weet ik dat Cvitanich niet als nieuwe KJH is binnengehaald, maar als alternatief op Sulejmani.
zijn we lekker klaar mee want Cvitanich lijkt juist alleen te renderen centraal en niet hangend op rechts/links
dit MOET wel de nieuwe KJH zijn anders is dit een blunder eerste klas. een blunder van 7 miljoen euro.
pi_58285368
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dus Sulejmani gaat niet komen? Dat is al vroeg bekend dan. Dan zou Sulejmani zelf dus al een keuze hebben gemaakt.

Hopen dat Hans met Marco dan even Moreno gaat binnen halen.
pi_58285374
quote:
AFC AJAX
pi_58285408
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dus Sulejmani gaat niet komen? Dat is al vroeg bekend dan. Dan zou Sulejmani zelf dus al een keuze hebben gemaakt.

Hopen dat Hans met Marco dan even Moreno gaat binnen halen.
Naja, dat hoorde ik. Moet wel zeggen dat ie ook bijna zeker was dat Bassie niet zou komen.
Maar goed, hij weet iig wel iets. .
-
  donderdag 24 april 2008 @ 19:40:00 #70
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58285410
ben benieuwd of az door jaaax wordt leeg gekocht
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 24 april 2008 @ 19:42:08 #71
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58285474
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef DANILXL het volgende:
Zal wel meevallen..
Zoveel soeps loopt er niet rond..
pi_58285475
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef DANILXL het volgende:
Omdat er maar 1 speler leuk voor Ajax zou zijn? Naast de Zeeuw is er echt niemand die ik hoef te zien bij Ajax.
pi_58285493
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

zijn we lekker klaar mee want Cvitanich lijkt juist alleen te renderen centraal en niet hangend op rechts/links
Dát heb ik dan ook weer gelezen. Cvitanich heeft een tijd op rechts gespeeld, waar ie niet veel heeft laten zien. Toen is ie in de spits gezet en heeft ie pas eigenlijk echt laten zien wat ie kon.

Dan is dit dus definitief de nieuwe Rosales.
pi_58285549
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:42 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Zal wel meevallen..
Zoveel soeps loopt er niet rond..
Ofnoh we kopen niet meer van Middenmoot, Van Geel is weg
AFC AJAX
pi_58285565
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dát heb ik dan ook weer gelezen. Cvitanich heeft een tijd op rechts gespeeld, waar ie niet veel heeft laten zien. Toen is ie in de spits gezet en heeft ie pas eigenlijk echt laten zien wat ie kon.

nieuwe ROsales met hem speelde we Champions League en gaf assist op KJH tegen Inter dat word weer CL
AFC AJAX
pi_58285586
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef BonJovi het volgende:

[..]

nieuwe ROsales met hem speelde we Champions League en gaf assist op KJH tegen Inter dat word weer CL
Tegen Feyenoord was Rosales ook altijd goed.
pi_58285630
Ik snap alleen ook niet hoe ze dan bij Cvitanich komen. Sulejmani zou leuk zijn als versterking, maar om daar meteen allemaal back-ups voor te gaan zoeken als het niet lukt? Zo krap zitten we niet in de aanvallers.

Maarja hier kun je dus wel het einde van Leonardo uithalen denk ik.
pi_58285656
Leonardo Kennedy en Luque adios
pi_58285669
Dembele kan je toch ook wel voor een bepaald type voetbal gebruiken hoor.
pi_58285711
quote:

[..]

pi_58285753
quote:

[..]

Sterker nog, hij scoorde zelfs tegen Inter.
pi_58285802
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:47 schreef Nashje het volgende:
Ik snap alleen ook niet hoe ze dan bij Cvitanich komen. Sulejmani zou leuk zijn als versterking, maar om daar meteen allemaal back-ups voor te gaan zoeken als het niet lukt? Zo krap zitten we niet in de aanvallers.

Een echte spits zoals klaas hebben we niet hoor.. Leonardo vind ik niet goed genoeg en schiet er ook zeker geen 25 per seizoen in... Dus dit is een prima versterking.. Suarez in de spits is ook geen optie omdat hij zijn actie moet kunnen maken vanaf de zijkant.. En wat hebben we dan nog meer? Donald? Sarpong?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_58285808
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:48 schreef _Mike_ het volgende:
Leonardo Kennedy en Luque adios
dan zie ik eigenlijk liever Rommedahl dan Leonardo vertrekken.
Dan mogen Mitea en Manucharyan ook wel weg
Vooral de laatste vind ik jammer, hij had wel potentie. Maar als je noot fit bent dan houd het op.
No bitch to me
pi_58285842
Als we nou de Luque van Deportivo hadden, dan had je me toch een voetballer...
pi_58285886
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:47 schreef Nashje het volgende:

Naja, zullen er wel een paar vertrekken. Luque krijgt denk ik nog wel een kans.
Maar die kale blufkikker en die Deense ballerina kunnen denk ik wel weg.
-
  donderdag 24 april 2008 @ 20:00:45 #86
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58285895
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:57 schreef TiMPiN het volgende:
van geel had zeker het telefoonnummer van de verkeerde zaakwaarnemer ingetoetst
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58285917
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:42 schreef Nashje het volgende:

Die was helemaal amateuristisch gescout. Een spits die gelegenheids rechtsbuiten was op een toernooi aantrekken als vleugelspeler. .
-
pi_58285955
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:57 schreef TiMPiN het volgende:
ja man, en de Davids van 8 jaar terug en de Suarez van over 5 jaar
en Marco van Basten als speler in plaats van trainer
stel je voor zeg
pi_58285991
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die was helemaal amateuristisch gescout.
Van Gaal hé, met z'n videoband.
pi_58286025
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Van Gaal hé, met z'n videoband.
Paulo Rink van Vitesse liet anders zien dat een videoband ook goed kan uitpakken
  donderdag 24 april 2008 @ 20:08:58 #91
10710 gday
propria cures
pi_58286034
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die was helemaal amateuristisch gescout. Een spits die gelegenheids rechtsbuiten was op een toernooi aantrekken als vleugelspeler. .
Joh, als je het zo zegt lijkt het net alsof Ajax niet meer kan scouten.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_58286116
Rosales was beter dan veel andere buitenspelers die we hebben gehad.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58286734
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:

[..]
en met hem nog vele anderen
pi_58286858
Ik heb hier wat rond geinformeerd want ik heb zelf nog niet heel veel wedstrijden van Banfield gezien dit jaar maar echt niemand hier is onder de indruk van onze nieuwe Argentijn... En ze lachen zich hier al helemaal dood dat wij er maar liefst 11 miljoen dollar voor hebben betaald! Dat belooft veel goeds.. :´)

Moreno!
Koning.
pi_58287043
Van de berichten ben ik ook niet kapot, maar wie weet wat het wordt..
pi_58287052
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb hier wat rond geinformeerd want ik heb zelf nog niet heel veel wedstrijden van Banfield gezien dit jaar maar echt niemand hier is onder de indruk van onze nieuwe Argentijn... En ze lachen zich hier al helemaal dood dat wij er maar liefst 11 miljoen dollar voor hebben betaald! Dat belooft veel goeds.. :´)

Moreno!
Fuck .
  donderdag 24 april 2008 @ 21:08:02 #97
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58287374
quote:

Moreno!
Ik heb juist gelezen dat hij 1/3e van de goals van zijn club maakt.
dat is al weer een heel ander perspectief..
  donderdag 24 april 2008 @ 21:17:21 #98
51286 w00h00
Digital man!
pi_58287616
quote:

Moreno!
screwed
pi_58287639
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik heb juist gelezen dat hij 1/3e van de goals van zijn club maakt.
dat is al weer een heel ander perspectief..
Ja, bij Banfield
Koning.
pi_58287650
Tegen wie spelen we de champions league voorrondes of moeten we echt de playoffs spelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')