Een ervaren speler voor achterin is ook geen overbodige luxe. Vermaelen, Vertonghen en Silva hebben nog niet zoveel ervaring. Zeker niet op CL niveau. En dat is toch het niveau dat we willen nastreven. Een Boulahrouz lijkt mij dan uitermate geschikt. Ook zie ik graag Ooijer komen, maar ik zal wel één van de weinigen hier zijn die dat wilt denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De Zeeuw en Sulejmani wil ik ook wel zien ja, maar voor de rest graag verdedigers uit eigen jeugd of nieuwe Chivu's
Boulahrouz mag van mij zeker komen alleen zie ik het niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een ervaren speler voor achterin is ook geen overbodige luxe. Vermaelen, Vertonghen en Silva hebben nog niet zoveel ervaring. Zeker niet op CL niveau. En dat is toch het niveau dat we willen nastreven. Een Boulahrouz lijkt mij dan uitermate geschikt. Ook zie ik graag Ooijer komen, maar ik zal wel één van de weinigen hier zijn die dat wilt denk ik.
Ooijer ook wel. Het zijn de 2 beste Nederlandse verdedigers voor die plek. Het is geen internationale top maar toch..quote:Op donderdag 24 april 2008 18:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Boulahrouz mag van mij zeker komen alleen zie ik het niet zo snel gebeuren
Ajax is gedwongen net een niveautje lager te kijken. jonge spelers die nog niet op topniveau zijn of net niet goed genoeg voor de absolute top. Cvitanich en Sulejmani zijn van die jongens die toppers kunnen worden maar het nog niet zijn vanwege hun leeftijd. niks aan het handje dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
Als dat waar is gaat Huntelaar vertrekken.
[..]
Ik snap het niet he. Waarom halen ze hem niet? Gast heeft echt geweldig goede statistieken. Nee, komen ze met Cvitanich en Sulejmani.
Zulk soort verdedigers moet je gewoon hebben, de tegenstander staat dan al te schijten voordat ze het veld op gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 18:37 schreef TiMPiN het volgende:
Boula vind ik ook wel een goeie, alleen soms lijkt het echt alsof ie alleen maar kan schoppen en dat vind ik ook niet echt de bedoeling
Paaskonijnquote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo stiekem staat gewoon in mijn sig hoor?
Paaskonijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo stiekem staat gewoon in mijn sig hoor?
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
PK heeft ons in '95 naar de CL-winst geschoten. Alle andere PK's zijn nep.
Piet Keizer was toen toch al gestopt?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
PK heeft ons in '95 naar de CL-winst geschoten. Alle andere PK's zijn nep.
quote:Volgens verschillende Belgische media staat Geoffrey Mujangi Bia in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden de verrichtingen van de 18-jarige Congolees nauwlettend in de gaten houden.
Mujangi Bia speelt momenteel voor het Belgische Sporting Charleroi. Ajax heeft echter wel concurrentie in de strijd om de jongeling, naar verluidt zou ook Internazionale hem volgen.
De aanvallende middenvelder speelde dit seizoen veertien wedstrijden voor Charleroi waarin hij drie keer kon scoren. Mujangi Bia doorliep de hele jeugdopleiding van Anderlecht maar werd weggestuurd door gedragsproblemen.
Zal me een worst wezen als we maar kampioen worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar 120 goals voor en 100 tegen![]()
Dat dus. Ik kwam Moreno op het spoor omdat ik wat goals zocht van Batistuta. (ze vieren op dezelfde manier een goal).quote:Op donderdag 24 april 2008 18:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach ik vind het gewoon weer zo zuur. Anderhalve week geleden lees je dat V/d Zee Moreno heeft gescout, ga je verder zoeken en zie je zijn indrukwekkende statistieken, denk je dat alles goed komt, lees je een paar dagen verder dat ze Cvitanich hebben gehaald. 30 goals in 90 wedstrijden. Ik snap het dan niet, maar 't zal wel aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |