Inderdaad, komt ook door die actie tegen steekquote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Jasza het volgende:
De Zeeuw vind ik ook een tyfusventje maar als ie bij je speelt is het wel een nuttige speler.
Het zijn geen echt goalgetters inderdaad, maar stuk voor stuk hele jonge spelers die alleen nog maar beter gaan worden. Maar goed, speculeren over zo'n aanval is onzin. Zeker nu we die Argentijn gehaald hebben. Ik verwacht niet dat er nog twee spitsen bijkomen. Hopelijk komt Sulejmani nog voor de aanval en kan Huntelaar worden behouden. Dan nog een VM. Ook al vind jij het niets, ik zie graag De Zeeuw komen. Fantastische speler die de rol van Davids prima over kan nemen.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. 3 spitsen die samen 15 kansen nodig hebben om 1x te scoren..
Irritant tyfusventje inderdaad. Die kunnen we dus goed gebruiken als Davids weggaatquote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Jasza het volgende:
De Zeeuw vind ik ook een tyfusventje maar als ie bij je speelt is het wel een nuttige speler.
Hou nou is op met die tering Morenoquote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
Als dat waar is gaat Huntelaar vertrekken.
[..]
Ik snap het niet he. Waarom halen ze hem niet? Gast heeft echt geweldig goede statistieken. Nee, komen ze met Cvitanich en Sulejmani.
De Zeeuw en zeker Sulejmani zijn geweldige versterkingen.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
Opflikkeren met al die aankopen uit de eredivisie![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Zeeuw en zeker Sulejmani zijn geweldige versterkingen.
Dat bericht over Sulejmani: Wat zou het super zijn als dit talent naar Ajax komt. Een aanval met Sulejmani, Dario en Suárez! Wat wil je nog meer?
Nee, gewoon buitenlandse cultheldenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
Opflikkeren met al die aankopen uit de eredivisie![]()
Zo lang Huntelaar nog niet verkocht is, blijf ik hoop houden dat hij stiekem nog een jaartje bij ons blijft onder San Marco en Dennis Bergkamp. Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar goedquote:
Dit zou idd ideaal zijn. Met Dembele als eventuele vervanger voor Huntelaar.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn geen echt goalgetters inderdaad, maar stuk voor stuk hele jonge spelers die alleen nog maar beter gaan worden. Maar goed, speculeren over zo'n aanval is onzin. Zeker nu we die Argentijn gehaald hebben. Ik verwacht niet dat er nog twee spitsen bijkomen. Hopelijk komt Sulejmani nog voor de aanval en kan Huntelaar worden behouden. Dan nog een VM. Ook al vind jij het niets, ik zie graag De Zeeuw komen. Fantastische speler die de rol van Davids prima over kan nemen.
Als verdediger zie ik graag Boulahrouz komen als vervanger van Johnny. En eigenlijk hebben we nog wel iemand nodig, maar die mogen ze uit de hoge hoed toveren, want ik zou zo snel niemand weten.
Maar wat zou er dan een geweldig team staan.
De Zeeuw en Sulejmani wil ik ook wel zien ja, maar voor de rest graag verdedigers uit eigen jeugd of nieuwe Chivu'squote:Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Zeeuw en zeker Sulejmani zijn geweldige versterkingen.
Dat bericht over Sulejmani: Wat zou het super zijn als dit talent naar Ajax komt. Een aanval met Sulejmani, Huntelaar en Suárez! Wat wil je nog meer?
Ach ik vind het gewoon weer zo zuur. Anderhalve week geleden lees je dat V/d Zee Moreno heeft gescout, ga je verder zoeken en zie je zijn indrukwekkende statistieken, denk je dat alles goed komt, lees je een paar dagen verder dat ze Cvitanich hebben gehaald. 30 goals in 90 wedstrijden. Ik snap het dan niet, maar 't zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hou nou is op met die tering Moreno![]()
Je geilt al op die gast voordat je hem ooit hebt gezien
Ik zie Sulejmani graag komen. Heeft ook al 10+ assists.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
maar die creeren ze ook zelf.
Suarez, Sulejmani hebben samen ook al 30 doelpunten erin liggen. En ik zie dit makkelijk meer worden met een goed aanspeelpunt als Dembele.
[..]
Van ajax.netwerk die het weer van ajaxupdate.nl hebben
Een ervaren speler voor achterin is ook geen overbodige luxe. Vermaelen, Vertonghen en Silva hebben nog niet zoveel ervaring. Zeker niet op CL niveau. En dat is toch het niveau dat we willen nastreven. Een Boulahrouz lijkt mij dan uitermate geschikt. Ook zie ik graag Ooijer komen, maar ik zal wel één van de weinigen hier zijn die dat wilt denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De Zeeuw en Sulejmani wil ik ook wel zien ja, maar voor de rest graag verdedigers uit eigen jeugd of nieuwe Chivu's
Boulahrouz mag van mij zeker komen alleen zie ik het niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een ervaren speler voor achterin is ook geen overbodige luxe. Vermaelen, Vertonghen en Silva hebben nog niet zoveel ervaring. Zeker niet op CL niveau. En dat is toch het niveau dat we willen nastreven. Een Boulahrouz lijkt mij dan uitermate geschikt. Ook zie ik graag Ooijer komen, maar ik zal wel één van de weinigen hier zijn die dat wilt denk ik.
Ooijer ook wel. Het zijn de 2 beste Nederlandse verdedigers voor die plek. Het is geen internationale top maar toch..quote:Op donderdag 24 april 2008 18:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Boulahrouz mag van mij zeker komen alleen zie ik het niet zo snel gebeuren
Ajax is gedwongen net een niveautje lager te kijken. jonge spelers die nog niet op topniveau zijn of net niet goed genoeg voor de absolute top. Cvitanich en Sulejmani zijn van die jongens die toppers kunnen worden maar het nog niet zijn vanwege hun leeftijd. niks aan het handje dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
Als dat waar is gaat Huntelaar vertrekken.
[..]
Ik snap het niet he. Waarom halen ze hem niet? Gast heeft echt geweldig goede statistieken. Nee, komen ze met Cvitanich en Sulejmani.
Zulk soort verdedigers moet je gewoon hebben, de tegenstander staat dan al te schijten voordat ze het veld op gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 18:37 schreef TiMPiN het volgende:
Boula vind ik ook wel een goeie, alleen soms lijkt het echt alsof ie alleen maar kan schoppen en dat vind ik ook niet echt de bedoeling
Paaskonijnquote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo stiekem staat gewoon in mijn sig hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |