abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58283514
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Jasza het volgende:
De Zeeuw vind ik ook een tyfusventje maar als ie bij je speelt is het wel een nuttige speler.
Inderdaad, komt ook door die actie tegen steek Maar als wij m zouden hebben zou hij zeker wel nuttig zijn
pi_58283515
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, tof. 3 spitsen die samen 15 kansen nodig hebben om 1x te scoren. .
Het zijn geen echt goalgetters inderdaad, maar stuk voor stuk hele jonge spelers die alleen nog maar beter gaan worden. Maar goed, speculeren over zo'n aanval is onzin. Zeker nu we die Argentijn gehaald hebben. Ik verwacht niet dat er nog twee spitsen bijkomen. Hopelijk komt Sulejmani nog voor de aanval en kan Huntelaar worden behouden. Dan nog een VM. Ook al vind jij het niets, ik zie graag De Zeeuw komen. Fantastische speler die de rol van Davids prima over kan nemen.

Als verdediger zie ik graag Boulahrouz komen als vervanger van Johnny. En eigenlijk hebben we nog wel iemand nodig, maar die mogen ze uit de hoge hoed toveren, want ik zou zo snel niemand weten.

Maar wat zou er dan een geweldig team staan.
  donderdag 24 april 2008 @ 18:21:07 #28
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58283522
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Jasza het volgende:
De Zeeuw vind ik ook een tyfusventje maar als ie bij je speelt is het wel een nuttige speler.
Irritant tyfusventje inderdaad. Die kunnen we dus goed gebruiken als Davids weggaat
Jawel, je keek.
pi_58283548
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
Als dat waar is gaat Huntelaar vertrekken.
[..]

Ik snap het niet he. Waarom halen ze hem niet? Gast heeft echt geweldig goede statistieken. Nee, komen ze met Cvitanich en Sulejmani.
Hou nou is op met die tering Moreno

Je geilt al op die gast voordat je hem ooit hebt gezien
pi_58283556
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
Opflikkeren met al die aankopen uit de eredivisie
De Zeeuw en zeker Sulejmani zijn geweldige versterkingen.

Dat bericht over Sulejmani: Wat zou het super zijn als dit talent naar Ajax komt. Een aanval met Sulejmani, Huntelaar en Suárez! Wat wil je nog meer?
pi_58283574
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat bericht over Sulejmani: Wat zou het super zijn als dit talent naar Ajax komt. Een aanval met Sulejmani, Dario en Suárez! Wat wil je nog meer?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58283595
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
Opflikkeren met al die aankopen uit de eredivisie
Nee, gewoon buitenlandse culthelden .
pi_58283625
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Ordinair het volgende:

[..]
Zo lang Huntelaar nog niet verkocht is, blijf ik hoop houden dat hij stiekem nog een jaartje bij ons blijft onder San Marco en Dennis Bergkamp. Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar goed .
pi_58283653
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het zijn geen echt goalgetters inderdaad, maar stuk voor stuk hele jonge spelers die alleen nog maar beter gaan worden. Maar goed, speculeren over zo'n aanval is onzin. Zeker nu we die Argentijn gehaald hebben. Ik verwacht niet dat er nog twee spitsen bijkomen. Hopelijk komt Sulejmani nog voor de aanval en kan Huntelaar worden behouden. Dan nog een VM. Ook al vind jij het niets, ik zie graag De Zeeuw komen. Fantastische speler die de rol van Davids prima over kan nemen.

Als verdediger zie ik graag Boulahrouz komen als vervanger van Johnny. En eigenlijk hebben we nog wel iemand nodig, maar die mogen ze uit de hoge hoed toveren, want ik zou zo snel niemand weten.

Maar wat zou er dan een geweldig team staan.
Dit zou idd ideaal zijn. Met Dembele als eventuele vervanger voor Huntelaar.
Dan zouden ze alleen nog iemand erbij moeten hebben voor centraal achterin die ook op linksback uit de voeten kan. Maar ik zou ook zo 1,2,3 niet weten wie ze daar voor moeten halen.
No bitch to me
pi_58283659
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat bericht over Sulejmani: Wat zou het super zijn als dit talent naar Ajax komt. Een aanval met Sulejmani, Huntelaar en Suárez! Wat wil je nog meer?
De Zeeuw en Sulejmani wil ik ook wel zien ja, maar voor de rest graag verdedigers uit eigen jeugd of nieuwe Chivu's
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58283688
Doe mij maar nieuwe Stammetjes
pi_58283697
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hou nou is op met die tering Moreno

Je geilt al op die gast voordat je hem ooit hebt gezien
Ach ik vind het gewoon weer zo zuur. Anderhalve week geleden lees je dat V/d Zee Moreno heeft gescout, ga je verder zoeken en zie je zijn indrukwekkende statistieken, denk je dat alles goed komt, lees je een paar dagen verder dat ze Cvitanich hebben gehaald. 30 goals in 90 wedstrijden. Ik snap het dan niet, maar 't zal wel aan mij liggen.
pi_58283711
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

maar die creeren ze ook zelf.
Suarez, Sulejmani hebben samen ook al 30 doelpunten erin liggen. En ik zie dit makkelijk meer worden met een goed aanspeelpunt als Dembele.
[..]

Van ajax.netwerk die het weer van ajaxupdate.nl hebben
Ik zie Sulejmani graag komen. Heeft ook al 10+ assists.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58283715
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:27 schreef TiMPiN het volgende:
Doe mij maar nieuwe Stammetjes
pi_58283725
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:28 schreef toma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_58283733
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

De Zeeuw en Sulejmani wil ik ook wel zien ja, maar voor de rest graag verdedigers uit eigen jeugd of nieuwe Chivu's
Een ervaren speler voor achterin is ook geen overbodige luxe. Vermaelen, Vertonghen en Silva hebben nog niet zoveel ervaring. Zeker niet op CL niveau. En dat is toch het niveau dat we willen nastreven. Een Boulahrouz lijkt mij dan uitermate geschikt. Ook zie ik graag Ooijer komen, maar ik zal wel één van de weinigen hier zijn die dat wilt denk ik .
  donderdag 24 april 2008 @ 18:29:33 #42
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58283736
Goede OP .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58283749
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef Houniet het volgende:
Goede OP .
bedankt
pi_58283758
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een ervaren speler voor achterin is ook geen overbodige luxe. Vermaelen, Vertonghen en Silva hebben nog niet zoveel ervaring. Zeker niet op CL niveau. En dat is toch het niveau dat we willen nastreven. Een Boulahrouz lijkt mij dan uitermate geschikt. Ook zie ik graag Ooijer komen, maar ik zal wel één van de weinigen hier zijn die dat wilt denk ik .
Boulahrouz mag van mij zeker komen alleen zie ik het niet zo snel gebeuren
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58283838
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Boulahrouz mag van mij zeker komen alleen zie ik het niet zo snel gebeuren
Ooijer ook wel. Het zijn de 2 beste Nederlandse verdedigers voor die plek. Het is geen internationale top maar toch..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58283901
Boula vind ik ook wel een goeie, alleen soms lijkt het echt alsof ie alleen maar kan schoppen en dat vind ik ook niet echt de bedoeling
pi_58283911
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
Als dat waar is gaat Huntelaar vertrekken.
[..]

Ik snap het niet he. Waarom halen ze hem niet? Gast heeft echt geweldig goede statistieken. Nee, komen ze met Cvitanich en Sulejmani.
Ajax is gedwongen net een niveautje lager te kijken. jonge spelers die nog niet op topniveau zijn of net niet goed genoeg voor de absolute top. Cvitanich en Sulejmani zijn van die jongens die toppers kunnen worden maar het nog niet zijn vanwege hun leeftijd. niks aan het handje dus.

en die Moreno gaat ongetwijfeld naar een grotere competitie.
pi_58284138
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:37 schreef TiMPiN het volgende:
Boula vind ik ook wel een goeie, alleen soms lijkt het echt alsof ie alleen maar kan schoppen en dat vind ik ook niet echt de bedoeling
Zulk soort verdedigers moet je gewoon hebben, de tegenstander staat dan al te schijten voordat ze het veld op gaan
pi_58284167
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
PK is stiekem ook gewoon Ajacied. .
Hoezo dat staat gewoon in mijn sig hoor?
pi_58284244
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoezo stiekem staat gewoon in mijn sig hoor?
Paaskonijn
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')