Dunno hij boot niet meer heb de HDD er uit getrokken. Vanavond komt me schoonvader met een nieuwe. De belangrijkste dingen stonden op een externe HDD en die stond gewoon droog. Waarschijnlijk is het vocht in de hardware getrokken en boot hij daarom niet meer en waarschijnlijk is het ook ouderdomquote:Op donderdag 24 april 2008 21:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Tering man, mooi klote. Je had dat ding net een paar maanden. Is je data wel gesaved?
Hoezo?quote:
Hmm, dit beantwoordt eigenlijk al mijn vorige vraag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:35 schreef Geqxon het volgende:
Wat je wat kut is. 's Nachts fappen en in slaap sukkelen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef yvonne het volgende:
Fluffy is de twinky van DIG?
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb haar nog niet gemeet, maar alles wijst er op.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heet ze Fluffy eigenlijk? Is ze de Fluffgirl van DIG?
Mijn ego! Mijn reputatie! *plop* ...... BOEM !!!! Kaput!quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn ego! Mijn reputatie! *plop* ...... BOEM !!!! Kaput!![]()
Maar ik heb het allemaal graag voor je over, Bertje.![]()
Nu MOET je het wel waarmaken! Ik verhoog mijn inzet tot ¤ 15,00 !!
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja maar ja maar, fluffen is iets oplaten bloeien en als jij hier bent bloeit de gezelligheid hier ook opquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dat ookquote:
1 avond met mij en je reputatie is weer gefixed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef phluphy het volgende:
1 Avond?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:27 schreef slacker_nl het volgende:
1 avond met mij en je reputatie is weer gefixed.
Bij welke zaak?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:56 schreef mschol het volgende:
alleen processor is nog niet binnen, anders had ik et morgen kunnen halen
ram heb ik al wel gehaald
Tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Wil je niet weten. En negeer je me nu.
Da's wel balen. Gelukkig voor jou is het toch veel te mooi weer om binnen te zitten dit weekend.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:56 schreef mschol het volgende:
alleen processor is nog niet binnen, anders had ik et morgen kunnen halen
ram heb ik al wel gehaald
Hij voldoet!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
![]()
Mare voldoet mijn verklaring of krijg ik nog straf?
Gij meesterlijk brein!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan had een leuke situatie vandaag; $filiaal belde op dat het beeldscherm het niet deed (enkel het lampje knipperde); ik de kabels laten checken etc, geen resultaat..
Ik zou haar later terugbellen.. Ik bedenken: oh wacht ff, en als de kassa nou eens uitgevallen/uit staat, dan knippert ook het lampje.. Bleek dat inderdaad zo te zijn. De parttime-meisje moest toen wel lachen
Go Sjorrie goquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan had een leuke situatie vandaag; $filiaal belde op dat het beeldscherm het niet deed (enkel het lampje knipperde); ik de kabels laten checken etc, geen resultaat..
Ik zou haar later terugbellen.. Ik bedenken: oh wacht ff, en als de kassa nou eens uitgevallen/uit staat, dan knippert ook het lampje.. Bleek dat inderdaad zo te zijn. De parttime-meisje moest toen wel lachen
quote:
als je dat tegen mij zegt ken je me echt nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Da's wel balen. Gelukkig voor jou is het toch veel te mooi weer om binnen te zitten dit weekend.
20 graden en meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |