Waar?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:58 schreef Geqxon het volgende:
TT-FOUT!
tvp'tje voor vanavond!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:55 schreef phluphy het volgende:
Good point, Bertje!![]()
Jammer dat ik zometeen weg moet. Als ik vanavond thuis kom, wens ik te lezen dat:
* Het bedrag volledig ingezameld is.
* Er al een datum, tijd, plaats geregeld is.
* WyriHaximus legt ook 10 euro inquote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef slacker_nl het volgende:
Ik leg 10 euri neer voor Bertje overigens..
De tussenstand:
Pluphy: 10 Euro
slackmeister: 10 Euro
JortK: 10 ct13 Euro
Overige vrijwilligers (hetzij donateur van geld, hetzij je lichaam beschikbaar stellen voor de Bertje) graag hier melden.
Ik ga geen geld inzamelen zodat jij telefoonseks kan hebben. Een echte vrouw Bert, niet alleen een stem!!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:01 schreef Geqxon het volgende:
Verder ontvang ik het bedrag het liefst in de vorm van beltegoed.
quote:
Bizar.quote:
OF zou bertje gewoon niet durfen?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ga geen geld inzamelen zodat jij telefoonseks kan hebben. Een echte vrouw Bert, niet alleen een stem!!
Daar is het geld potje voor ja, maar als iemand het vrijwillig doet ...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
Goede actie. Je kunt hem ook naar de hoeren sturen. Die weigeren doorgaans nooit iemand.
Ik twijfel nog of ik morale steun geef of dat ik geld inleg.
Dure hoer danquote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef mschol het volgende:
gaat lekker hier, ik leg niks bij aangezien ik mijzelf gisteravond blut heb gekocht
ayequote:Op donderdag 24 april 2008 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Waar doneren we dan voor? Een extravagant avondje met een deerne van lichte zeden ofzo?.
De 50 euro is ook voor de hoeren, hoe meer geld we binnenkrijgen hoe vaker hij naar de hoeren kan. Geld neerleggen is in dit geval ook morele steun. Iedereen die geld heeft ingelegd mag mee zodat we hem naar binnen kunnen duwen als ie op het laatste moment niet durft..quote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
Goede actie. Je kunt hem ook naar de hoeren sturen. Die weigeren doorgaans nooit iemand.
Ik twijfel nog of ik morale steun geef of dat ik geld inleg.
Of kunnen gangbangenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De 50 euro is ook voor de hoeren, hoe meer geld we binnenkrijgen hoe vaker hij naar de hoeren kan. Geld neerleggen is in dit geval ook morele steun. Iedereen die geld heeft ingelegd mag mee zodat we hem naar binnen kunnen duwen als ie op het laatste moment niet durft..
quote:Op donderdag 24 april 200812:24 schreef mschol het volgende:
gaat lekker hier, ik leg niks bij aangezien ik mijzelf gisteravond blut heb gekocht
idd lekker 11 dagen vrij door maar 1 dag echt vrij te nemenquote:
Weigeren! Heb ik ook gedaan, hoefde ik bepaald werk niet meer te doen.. Sweetquote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef mschol het volgende:
hmm krijg een gezellige AIVD screening voor m'n werk
Heb ik ook gehad hoor niets spannendsquote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef mschol het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef mschol het volgende:
quote:
Hoef alleen maandag en dinsdag nog ff te werkenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
idd lekker 11 dagen vrij door maar 1 dag echt vrij te nemenvakantie dus
ligt helemaal aan het niveau dat ze aanvragen... ik krijg de zwaarste screening die er is kennelijk...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad hoor niets spannends
dan mag ik @ werk o.a.Beschikbaarheidsdienst doen, tapes wisselen en OM telewerkplekken inrichtenquote:
ach boeie.. vind het niet zo erg.. ik heb iets van: is goed, heb ik na 1 jaar alleen maar meer kans vaste baan te krijgen (omdat je al veel kan immers)quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weigeren! Heb ik ook gedaan, hoefde ik bepaald werk niet meer te doen.. Sweet
Tering man, mooi klote. Je had dat ding net een paar maanden. Is je data wel gesaved?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Thuis servertje is alweer dood. Naja al weer een nieuwe geholpen
. Komt morgen binnen als alles goed is
.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef Jo0Lz het volgende:.
Phew, weekend.
* Jo0Lz baalt. Er is geen koffie. *kras kras*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |