quote:Op maandag 14 april 2008 16:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan altijd nog motoragent worden.
Want dat is? Mbo nivo 2 ofzo?quote:Op maandag 14 april 2008 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat dit diploma misschien net 800 a 900 euro in de maand oplevert.
Okequote:
Je kan altijd nog een betere suggererenquote:Op maandag 14 april 2008 16:13 schreef slacker_nl het volgende:
Had net een toffe TT in m'n hoofd. Prutsert.
Slechter kan het niet hoor, dus beter is niet zo moeilijkquote:Op maandag 14 april 2008 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een betere suggereren.
Sterker nog, ik heb al een jaartje HBO gedaan. Maar ja, door de BEFEHL IST BEFEHL dictatuur op het ROC ga ik waarschijnlijk nu niveau 3 doen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:13 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Okemaar 800-900 euro lijkt me wel laag dan.
Na nivo 3 kun je 4 volgen en dan HBO als je dat zou willenen kunnen.
En dan vragen of je op je eigen Gerda mag blijven rijden!quote:Op maandag 14 april 2008 16:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan altijd nog motoragent worden.
Volgens mij niet hoor, wel moet je natuurlijk de interne motoropleiding afgerond hebben (en al je motorrijbewijs hebben natuurlijk).quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef JortK het volgende:
Daarvoor moet je 7 jaar bij de politie zitten geloof ik
Gelukkig is Duitsland heel groot!quote:Op maandag 14 april 2008 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Ja en dan ga ik in Duitsland wonen!
Dus hebben ze jou een weekend vol plezier met je nieuwe bak ontnomen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:33 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz post vanaf nieuwe bak 8).
Stond al vanaf de 11e klaar.
Good morning!quote:Anyhow, good mornin'!
Met harries post gedrag is het tenminste nog altijd rode textquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:51 schreef phluphy het volgende:
Ik ga even Harry's postgedrag imiteren!![]()
[..]
En dan vragen of je op je eigen Gerda mag blijven rijden!![]()
.
[..]
Volgens mij niet hoor, wel moet je natuurlijk de interne motoropleiding afgerond hebben (en al je motorrijbewijs hebben natuurlijk).
.
[..]
Gelukkig is Duitsland heel groot!![]()
.
[..]
Dus hebben ze jou een weekend vol plezier met je nieuwe bak ontnomen!Prutsers!
[..]
Good morning!
Handig, maar nu heb je haar en kan je lekker met der klooienquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:33 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz post vanaf nieuwe bak 8).
Stond al vanaf de 11e klaar.
Anyhow, good mornin'!
* phluphy was dat even vergetenquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus doet wel ff voor hoe je post zoals harry
[..]
Met harries post gedrag is het tenminste nog altijd rode text
[..]
Op zich niet, het lijkt aan de mail van het werk te liggen (via werk besteld, dikke kortingquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:51 schreef phluphy het volgende:
Dus hebben ze jou een weekend vol plezier met je nieuwe bak ontnomen!Prutsers!
[..]
Good morning!
Specs?quote:Op dinsdag 15 april 200808:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Op zich niet, het lijkt aan de mail van het werk te liggen (via werk besteld, dikke korting [afbeelding]) ik heb nu nog steeds geen mail van dat bedrijf, terwijl ik gisteren ook een vraag had gesteld...
Maar goed, ik heb hem, dus ik ben blij [afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed in gokken my ass. Die antwoorden staan onlinequote:Op dinsdag 15 april 2008 10:15 schreef BlueCurl het volgende:
Ik_moet_even_patsen.nl
nu nog even al me labs inleveren
Jep, en ik heb er nu 4 in, 2 van de oude pc, om data over te zetten, in totaal 1.34terra byte, plus 500, plus 250quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:27 schreef Geqxon het volgende:
Passen daar nou 5 HDD's en 4 optical drives in? Damn :\
Verder heb je voor de opleiding motoragent een zwaar rijbewijs nodig > 21 jaar.
uhuh met een docent die rond in de klas loopt terwijl er maar 3 studenten dat examen doen... d8 niet dat ik dat wilde wagen....quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goed in gokken my ass. Die antwoorden staan online.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jep, en ik heb er nu 4 in, 2 van de oude pc, om data over te zetten, in totaal 1.34terra byte, plus 500, plus 250.
Asociaal veel schijfruimte...
quote:Steve: In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.
quote:
Ik heb het ook onder toezicht moeten doen. Bovendien zijn al die antwoorden die nog online zijn, voor de v3 versie.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh met een docent die rond in de klas loopt terwijl er maar 3 studenten dat examen doen... d8 niet dat ik dat wilde wagen....
Of gewoon een derde 750GB erbij en RAID-5.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]In de DIG SC mensen die over RAID 0 horror dingen gaan praten
Echt, wat denk je nou, als ik 1 F1 spinpoint heb, van 1 TB, hoeveel files krijg ik dan terug als die stuk gaat? Juist, ook 0.
Daarom heb ik dus 600gb storage in de server, om daar incremental backups heen te schrijven
ik moet voor me opleiding t/m 3 doen... 4 is vrije keuze... 4 zal ik dan wss ook wel niet doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb het ook onder toezicht moeten doen. Bovendien zijn al die antwoorden die nog online zijn, voor de v3 versie.
Maakt mij ook niet uit, want zo moeilijk is het allemaal niet. Doe nu module 3, maar 7 hoofdstukjes, daarna module 4 en dan ben ik ccna
Volgens mij, is RAID 0+1 dan effectiever... Met de voordelen van Striping, en spanningmirroring!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of gewoon een derde 750GB erbij en RAID-5.
Met RAID 0 + 1 heb je striping en mirroring, echter kost het je wel je halve diskspace. Met RAID-5 wordt de hardeschijf als één enkele schijf benaderd, dus dezelfde snelheid als RAID-0, maar wel met pariteit!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij, is RAID 0+1 dan effectiever... Met de voordelen van Striping, en spanningmirroring!
Alleen moet ik er dan nog 2 750Gb bij kopen.
P5N32-E SLI Plusquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met RAID 0 + 1 heb je striping en mirroring, echter kost het je wel je halve diskspace. Met RAID-5 wordt de hardeschijf als één enkele schijf benaderd, dus dezelfde snelheid als RAID-0, maar wel met pariteit!
Verder kost je het, afhankelijk van het aantal schijven dat je hebt, 1/3 , 1/4, 1/5 of 1/6 van je totale diskspace.
Edit: Voordeel met 0 + 1 is dat je bij een HDD-crash wel direct door kunt werken. Met RAID-5 zul je eerst de array moeten rebuilden. Of je moet een hot-spare hebben, een reserveschijf die direct gebruikt kan worden. Maar ik betwijvel mij of je mobo dat aan kan. ICH9 gok ik?
Mooi systeempje.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Processor: E8400 @ 3Ghz.
Mobo: Asus P5N32 E SLI Plus.
Mem: Crucial Ballistix 800Mhz DC.
Vid: Asus 8800 GT 512MB.
HDD: Samsung Spinpoint 750GB, 32mb cache, x2. (In RAID 0, Vista ziet 1.34TB).
(Verder G15 Tobo, G5 muis, Samsung 226BW, etc.)
Is gewoon makkelijker voor die gasten hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Logitech levert de beste garantie ooit. Met muizen sturen ze je zo een compleet nieuwe op!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Logitech levert de beste garantie ooit. Met muizen sturen ze je zo een compleet nieuwe op!
Ik wacht wel tot dat windows update hem installeerdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Jo0Lz het volgende:. Hoi!
Iemand hier al SP1 geinstalleerd? Ik heb me er nog maar ff niet aan gewaagd...
Hij stond er vanochtend al mee klaar. Heb maar even bedankt..quote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot dat windows update hem installeerd.
Hij staat er vanzelf opquote:Op woensdag 16 april 2008 09:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij stond er vanochtend al mee klaar. Heb maar even bedankt..
Mja, werkt inderdaad nog wel goed. Maar ik had ook al geen zin om een floppy drive te installeren alleen voor de RAID setup. Daarom heb ik nu alleen Vista erop, ging lekker makkelijk met installeren en m'n pc is nu toch snel zat.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb nog steeds overal win xp... en dat werkt overal dikke prima...
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mja, werkt inderdaad nog wel goed. Maar ik had ook al geen zin om een floppy drive te installeren alleen voor de RAID setup. Daarom heb ik nu alleen Vista erop, ging lekker makkelijk met installeren en m'n pc is nu toch snel zat.
Gisteren even Assassin's Creed op 1680x1050 alles MAX settings gespeeld. Lekker soepel en geile graphics!
Ik heb de PC besteld via m'n werk bij NoRRoD, hier in Groningen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:57 schreef mschol het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1287797/lastwist niet dat logitech zo omging met garanties/omwissels...
@Jo0Lz: wat heeft die bak je gekost? en waar heb je em besteld? (aangezien ik nu ook aan het kijken ben)
en hoe is de betrouwbaarheid van die 8800? wordt ie niet te warm? (kennelijk veel klachten over?)
en die spinpoints zijn belachelijk goedkoop..
1TB voor 111 euro nog wat :S
al een flinke tijd, afgezien van een installatie van , pff, uurtje of 2 merk ik eigenlijk geen verschilquote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Jo0Lz het volgende:. Hoi!
Iemand hier al SP1 geinstalleerd? Ik heb me er nog maar ff niet aan gewaagd...
Heb vanochtend een offerte verstuurd voor ook machines met XP, Vista komt hier nog niet binnenquote:Op woensdag 16 april 200810:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb nog steeds overal win xp... en dat werkt overal dikke prima...
Bij ons (in productie in ieder geval) ook niet. Lijkt mij ook moeilijk te beheren, nog geen van de WPO'ers heeft een Vista cursus volgens mij...quote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb vanochtend een offerte verstuurd voor ook machines met XP, Vista komt hier nog niet binnen
Zoals bij veel bedrijven het geval is volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2008 13:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij ons (in productie in ieder geval) ook niet. Lijkt mij ook moeilijk te beheren, nog geen van de WPO'ers heeft een Vista cursus volgens mij...
Ik draai vista nu, op het nieuwe beestjequote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef Geqxon het volgende:
Je zou opzich je oogkleppen kunnen openen en Vista uitproberen?
Hier ook niet, de nieuw gekochte laptops worden zelfs teruggezet van Vista naar Windows XP.quote:Op woensdag 16 april 200813:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij ons (in productie in ieder geval) ook niet. Lijkt mij ook moeilijk te beheren, nog geen van de WPO'ers heeft een Vista cursus volgens mij...
http://feeds.feedburner.c(...)ips-op-20-april.htmlquote:Op woensdag 16 april 200813:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik draai vista nu, op het nieuwe beestje [afbeelding].
Heerlijk, als ik iets aanklik, staat het direct op m'n scherm [afbeelding].
Alles is zoveeeeeel sneller dan bij m'n vorige beestje. I love it. [afbeelding].
(COD4, UT3, Assassins Creed, Quake4, DoomIII, Stalker, FEAR, allemaal games die ik niet/nauwelijks kon spelen, kan ik nu wel draaien [afbeelding])
Och. In december kocht ik met dezelfde insteek en budget als Joeltje ook een desktop, perfect uitgezocht, alles met de meeste bang-for-your-buck.... maar die specs zijn veel lager dan wat hij nu in elkaar heeft gezet.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://feeds.feedburner.c(...)ips-op-20-april.html
Mja, zo blijf je bezig, prijzen blijven maar dalen hè, helemaal met de komst van nieuwe hardware...quote:Op woensdag 16 april 2008 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://feeds.feedburner.c(...)ips-op-20-april.html
sterkernog, in de tweakers pricewatch staat een xpertvision 8800GT voor 130 euroquote:Op woensdag 16 april 2008 14:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mja, zo blijf je bezig, prijzen blijven maar dalen hè, helemaal met de komst van nieuwe hardware...
De 8800GT, kost straks ook nog maar 150 euro...
Mja, ik houd zelf de nieuwsberichten een beetje tegen aangezien ik zelf ook de pc binnenkort (2-3 maanden) wil upgraden. Goede videokaart, extra geheugen en 24" scherm erbijquote:Op woensdag 16 april 200814:06 schreef Geqxon het volgende:
In december was de 8800GT minimaal 220 euro. Toen ben ik dan ook maar voor de net uitgebrachte HD3850 256MB van ongeveer 150-160 euro gegaan.
Zo blijf je bezig. [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:29 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh
http://www.engadget.com/2(...)first-storage-robot/quote:Op donderdag 17 april 2008 13:19 schreef Intrepidity het volgende:
Hmm.. weet iemand een leuke ethernet-NAS (zonder schijven, sata) met minstens 4 drivebays?.. heb nu 1x1TB + 3 x 320GB in m'n pc maar dat word toch wel weinig eigenlijk, wil nu 4 x 1TB in een NAS gooien. Liefst met JBOD support
En natuurlijk http://tweakers.net/pricewatch/cat/566 en http://tweakers.net/pricewatch/cat/685 niet te vergetenquote:Op donderdag 17 april 200813:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.engadget.com/2(...)first-storage-robot/
http://www.engadget.com/2(...)obo-nas-mini-review/
[afbeelding]
Lol!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Paypal aan je bankrekening koppelen is best link. Mijn mond viel open hoe gemakkelijk ik daarnet 1500 euro kon betalen. Paypal wachtwoord invullen, bevestigen, en paf, geld van mijn bankrekening. :\
En nu?quote:Op donderdag 17 april 200815:52 schreef Geqxon het volgende:
Paypal aan je bankrekening koppelen is best link. Mijn mond viel open hoe gemakkelijk ik daarnet 1500 euro kon betalen. Paypal wachtwoord invullen, bevestigen, en paf, geld van mijn bankrekening. :\
Je hebt 1500 euro betaald voor iets op ebay?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik doen, maar ik ben bang dat meneer Ebay mij dan geen doos vol toffe spullen toestuurd.
Maak 1500 euro aan mij over en ik stuur je 2! dozen vol toffe spullenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik doen, maar ik ben bang dat meneer Ebay mij dan geen doos vol toffe spullen toestuurd.
Ik koop bijna alles wel op ebay. Met de huidige koers is dat heerlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt 1500 euro betaald voor iets op ebay?
Slimquote:Op donderdag 17 april 2008 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik koop bijna alles wel op ebay. Met de huidige koers is dat heerlijk.
Niks moet, je kunt ook gewoon het weekend door werkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:55 schreef Intrepidity het volgende:
Nog slechts 8 uur asp.net-goodness, en dan moet ik weer weekend gaan vieren
Hoi!quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:34 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen lieve pixelvriendjes-en vriendinnetjes!
Weekend. Heilig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niks moet, je kunt ook gewoon het weekend door werken.
Nou kapot...quote:
If that were only true. Dan had ik hem niet gebracht en watergecooled. Maar het kán met de stock cooler.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef phluphy het volgende:
Komt vast door de opwarming van de aarde.
My point exactly.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef Geqxon het volgende:
E6750 2.66 @ 3.2 gigaherz, DDR2 533 @ 800 en ik doe het onder de 30 graden.
Lol, de kids liggen nu op bed.quote:
Hoe oud zijn je kids dan wel niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lol, de kids liggen nu op bed..
Maar met die hele nieuwe computer zooi, is justin helemaal into hardware nu. Hij kan mij vertellen wat voor RAID opstelling ik heb, en wat voor videokaart en processor in mijn pc zitten. ok, hij zegt me gewoon na, maar dat is het punt nu ff niet.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lol, de kids liggen nu op bed..
Maar met die hele nieuwe computer zooi, is justin helemaal into hardware nu. Hij kan mij vertellen wat voor RAID opstelling ik heb, en wat voor videokaart en processor in mijn pc zitten. ok, hij zegt me gewoon na, maar dat is het punt nu ff niet.
Goed hè, ik doe m'n best er ook voor hoor!quote:
Mijn E6750 @ 3.4, 2 casefans op low, cpu fan op 80 procent met Speedfan, 38 graden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef Geqxon het volgende:
E6750 2.66 @ 3.2 gigaherz, DDR2 533 @ 800 en ik doe het onder de 30 graden.
Go Jo0Lz, go Jo0Lzquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goed hè, ik doe m'n best er ook voor hoor!.
de 8800GT is een goede midrange kaart momenteel (uitgaande van crysis: 1280x1024 met high settings op ~30 fps, das best netjesquote:Op zondag 20 april 2008 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom neem je een GT? Is deze een van de betere kaarten momenteel?
Ati geen idee?
Ik zou voor de Asus gaan. Ik heb dezelfde kaart, hij bevalt goed en ik hoor hem niet. In mijn systeem presteert hij top! (Alle games , geen crysis, speel ik maxed, in 1680x1050, soepel.)quote:Op zondag 20 april 2008 12:38 schreef mschol het volgende:
morghe
laatste dillema voor mijn nieuwe pc:
asus 8800GT a 169 euro
MSI 8800GT a 166 euro
of Xpertvision 8800GT a 130 euro
Asus = bekend, vertrouwd merk (spel, goede inhoud van de doos e.d)
msi = bekend merk, overclocked editie (maar wel mogelijk problemen met de 1900Mhz geheugenbus)
xpertvision = voormij onbekend merk, maar wel lekker goedkoop
geluidsproductie boeit me niet, evenals reference PCB of custom PCB
zolang hij maar goed koelt... en niet gek gaat doen
wie heeft ervaringen met xpertvision?
Als in: Hoeveel kilo?quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef Geqxon het volgende:
En in verder nieuws: Ik heb zojuist mijn streefgewicht bereikt. Nice.
Hmm mja, ik had het gevraagd omdat ik ook op zoek ben naar een nieuwe kaart (+ groter scherm). Zit zeer te twijfelen over Nvidea of Ati, Ati brengt eind Q2 nieuwe kaartjes uit en dan zal ik er wel eentje aanschaffenquote:Op zondag 20 april 2008 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
de 8800GT is een goede midrange kaart momenteel (uitgaande van crysis: 1280x1024 met high settings op ~30 fps, das best netjes)
de ati's (3870/3850) blijven eronder
de 9600GT is een stuk langzamer (maar daardoor ook goedkoper)
de 8800GTX/ultra is marginaal sneller en veel duurder..
de 170 euro voor de asus zit momenteel inbegrepen in budget maar wil liever goedkoper uitzijn, dus ga dan denk ik zowiezo voor de MSI maar de xpertvision scheelt me wel een heleboel geld(op budget van ~400 euro)
69.5 , mijn streefgewicht was 70.quote:
Zoveel woog ik ook vorig jaarquote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
69.5 , mijn streefgewicht was 70.
Al ben ik op het moment eigenlijk puur aan het afvallen om meer te kunnen eten.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar bij windows heb je daarom zo om de tijd service-packs, waar de updates geslipstreamed zijn. Of bijvoorbeeld zoals OS X, waar je na een verse installatie slechts één combined update binnen hoeft te halen.
Die 2 zijn dan ook niet gratis.quote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar bij windows heb je daarom zo om de tijd service-packs, waar de updates geslipstreamed zijn. Of bijvoorbeeld zoals OS X, waar je na een verse installatie slechts één combined update binnen hoeft te halen.
Zoveel boeit dat ook weer nietquote:
Hier wordt het waarschijnlijk vrijdag gestortquote:Op maandag 21 april 200807:38 schreef mschol het volgende:
morghe [afbeelding]
[afbeelding] beter wordt loon (c.q. stagevergoeding) vandaag in de loop van de dag nog gestort... kan ik pc bestellen [afbeelding]
Combinatie van de driequote:Op maandag 21 april 2008 06:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
!!!
Te veel wezen stappen / junkfood?
Of ... samenwonen?
Erg hoor!quote:
Moet ik ook, maar ik moet me er alleen nog even toe zettenquote:Op maandag 21 april 2008 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Erg hoor!
Ben nu nog ook bezig om wat af te vallen, maarja, 3 weken achter elkaar elk weekend een feestje gaat lekker helpen ermee.
Hoop dat het nu een beetje rustiger wordt en ik me er weer op kan focussen
't Moet niet, je moet je er zelf nog wel goed bij voelen. Ikzelf vind dat ik wel een aantal kilootjes kan afvallen, en zal dit dan ook moeten bewerkstellingen.. Als 't niet lukt is het jammer, maar heb het volste vertrouwen er wel inquote:Op maandag 21 april 2008 11:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet ik ook, maar ik moet me er alleen nog even toe zetten
die nieuwe track mania doet et notabene al vlekkeloos op mijn 6800 met 1280x1024 op highquote:Op maandag 21 april 2008 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Track Mania. 1920 * 1200 , 8*AA. Ziet er zo enorm porno uit.
En mijn midrange kaartje trekt het prima.
quote:Op dinsdag 22 april 200814:11 schreef WyriHaximus het volgende:
* ]WyriHaximus heeft net maar even geregeld dat hij volgende week de hele week vrij heeft [afbeelding .
Hehe ik neem amper een dag op, neem ik eens een keer 1 dag op is het weer niet goedquote:
Een dag? 't zijn wel 4 dagenquote:Op dinsdag 22 april 200814:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe ik neem amper een dag op, neem ik eens een keer 1 dag op is het weer niet goed [afbeelding] .
Hier 3. 1 mei is ook vrij.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe ik neem amper een dag op, neem ik eens een keer 1 dag op is het weer niet goed.
2 mei is hier gewoon een werkdag.quote:Op dinsdag 22 april 200814:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hier 3. 1 mei is ook vrij.
2 mei is dan weer een verplichte vrije dag. De rest van de week zal wel rustig worden hier...
Ben maandag en Vrijdag standaard vrij want dan werk ik niet, woensdag en donderdag hebben we van uit het bedrijf al vrij en dinsdags heb ik vrij genomen. 1 dag dusquote:
Dat is niet erg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:22 schreef phluphy het volgende:
Volgens contract zou ik 1 mei bij mijn nieuwe werkgever moeten beginnen.
Maar nee', da's Hemelvaartsdag. Vrijdag's ben ik zowiezo vrij.
Dus: salaris begint per 1 mei, het werk per 5 mei. Beter!![]()
Idd. Lekker cashenquote:Op dinsdag 22 april 200815:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is niet erg. [afbeelding].
[afbeelding].
En die andere dagen dat je "uitsliep" was je ziek?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst mijn eerste vrije dag sinds maanden opgenomen. Wauw.
Leuk voor je! (Denk ik.)quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Ik ga 1 juli beginnen bij mijn nieuwe baas
Zozo. Wat ging je ook al weer doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
ik wacht nog steeds op contract dat binnen moet komen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Ontoerekeningsvatbaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
En die andere dagen dat je "uitsliep" was je ziek?
Me fetchmail was niet gaan draaien na een reboot van me servertje dus las het vandaag pasquote:Op woensdag 23 april 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die had ik gisteren al gezien. Lief
DUdequote:Op woensdag 23 april 200809:29 schreef JortK het volgende:
Onderstaande post is ongeschikt voor minderjarigen:
Dude ipv dat je noe gewoon zegt dat je weer heb moeten fappen omdat je vriendin hoofdpijn heeft snappen we dat, maar zo hoef het nou weer niet echtquote:
Ik zit op me werk dus handen zitten boven de tafelquote:Op woensdag 23 april 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dude ipv dat je noe gewoon zegt dat je weer heb moeten fappen omdat je vriendin hoofdpijn heeft snappen we dat, maar zo hoef het nou weer niet echt.
Saai werk heb jij, ik zit met me handen overal op me werkquote:Op woensdag 23 april 2008 09:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit op me werk dus handen zitten boven de tafel
En wat zijn jullie allemaal serieus zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:
quote:[09:59] *** now talking in #dig
[09:59] *** topic is Welkom in #dig | Tof en handig: FOK! rss feeds! http://www.slarioux.nl/fok/rss | A-wank-a-day http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3072021.stm | Gefeliciteerd Jump
[09:59] *** set by Dubbeldrank on Sat Apr 19 17:03:23 2008
[09:59] *** channel #dig mode is +nr
[09:59] *** channel created at Thu Sep 22 14:47:41 2005
werkwerkwerk drukdrukdruk jwtquote:Op woensdag 23 april 2008 10:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en wat ga je doen als het werkt? Juist je smeert hem.
Crossmedia communicatie. I love itquote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed punt, ga door. Leedvermaak is altijd goed!
Tof kanaal manquote:
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je hequote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik hou van shetland pony's. Die zijn lief.
Zolang hij ze lief vind ipv lief heeft is er niks aan de handquote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je he
En terechtquote:Op woensdag 23 april 2008 12:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een verzorgpony. Maar dat mag niet van mama.
Nee Jort Paul Wouter Kelderquote:Op woensdag 23 april 2008 13:52 schreef Geqxon het volgende:
JortK, waarom denk jij gelijk zulke vieze dingen? Heet jouw vader toevallig Kenneth Pinyan?
quote:Kenneth Pinyan (June 22, 1960 - July 2, 2005) was a Gig Harbor[1], Washington resident who engaged in receptive anal sex with full-size stallions at a farm near the city of Enumclaw. He videotaped those sex acts and distributed them informally under the name Mr. Hands.
During a July 2005 sex act, which was being videotaped by a friend of his, he suffered a perforated colon, and later died of his injuries. The story was reported in the The Seattle Times and was one of that paper's most read stories of 2005[2].
Alleen het feit dat je die kerel al kentquote:Op woensdag 23 april 2008 14:06 schreef Geqxon het volgende:
En voor de mensen die hem niet kennen:
[..]
Nee hoor, NL is het enige land waar het niet verboden is, tenzij het dier aantoonbaar schade heeft geleden of lijdt onder de sexuele aandacht.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je he
quote:
toet toet ie doequote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Jump het volgende:
Heeft iemand de frequenties en de lengte ervan van die beltoon van uit 24? Ik wil deze voor de grap hier instellen op de Support telefoon![]()
Maar ik kan enkel frequenties en lengtes ingeven, dus dan meot het zo maar
jah, maar de frequenties.quote:
Bel en vraag het ze: http://24.wikia.com/wiki/Fan_phonequote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, thuiskomen van Opa en Oma, en je Dell 2407WFP-HC waar je maanden voor heb gespaard zeiknat aantreffen.
Woeiquote:Datum : 23.04.2008
Product : 4 GB DDR2-800 Kit (4096 MB) (4096 MB)
Artikelcode : ICIE8M
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 69,-
Verzendkosten : EUR 0,-
Rembourskosten : EUR 0,-
Totaal : EUR 69,-
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, thuiskomen van Opa en Oma, en je Dell 2407WFP-HC waar je maanden voor heb gespaard zeiknat aantreffen.
quote:Bestelde producten
14268
Product : AMD Athlon 64 X2, 6000+, Socket AM2, Boxed
stukprijs : 119,08 euro
aantal : 1
Subtotaal : 119,08 euro
62059
Product : GigaByte GA-MA770-DS3 ,Retail
stukprijs : 64,24 euro
Subtotaal : 64,24 euro
58110
Product : Asus EN8800GT,512MB, GDDR3, PCI Express x16
stukprijs : 169,04 euro
Subtotaal : 169,04 euro
Ordertotaal : 352,36 euro
Het is veroorzaakt doordat er arbeiders over het dak hebben gelopen, dus qua verzekering is het wel in orde.quote:
O je scherm doet het nogquote:Op woensdag 23 april 2008 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is veroorzaakt doordat er arbeiders over het dak hebben gelopen, dus qua verzekering is het wel in orde.
Ik ben meer bang voor de lange termijn schade. Wat als hij, in verband met corrosie, over een paar maanden *poef* zegt?
nope, in scherm zitten ook printplaatjes en die kunnen idd gaan corroderen.. en dan ben je denk ik in de aap gelogeerd, dell zal dat meestal niet zien als garantie geval (maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 23 april 2008 23:55 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
O je scherm doet het nog![]()
Je hebt zouzo nog garantie van Dell neem ik aan, als je scherm kapot gaat over een paar maanden komt dat wel goed.
Maar lijkt mij als ie het nu doet, gaat ie niet stuk vanwege dat water over een paar maanden.
Corrosie, komt in de reclames nogal naar voren als iets van slijtage door water, wasmachines die na jaren gebruik door corrossie kapot gaan.
Verder dan dat verdiep ik me niet in corrossie dat ineresseert me geen hol maar het lijkt me dat je scherm het wel blijft doen.
moet ik me voorstellen bij een water indicator?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:07 schreef Geqxon het volgende:
Veel mobiele telefoons hebben een "waterindicator", ik denk dat mijn scherm dat ook heeft.
Hoe bizar het ook klinkt, ik hoop dat mijn scherm zometeen *poef* doet.
ahh okequote:Op donderdag 24 april 2008 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Een klein vierkant stukje papier dat paars word als er water op komt. Dat wordt gebruikt door bijna alle telefoon fabrikanten, om bij een reparatie te kunnen zien of de telefoon niet gewoon de sloot in gedonderd is.
60 liter water op de grondquote:
Nee dat zou helemaal een feest zijn geweest, het is net een nieuw pand namelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 09:08 schreef phluphy het volgende:
Hebben jullie hetzelfde dak als Bertje?!![]()
Wat een ellende, Harry. Dat is zeker geen leuk begin van de dag.
Laat ik nu net me laatste telefoon zo vergoed hebben gekregen van me verzekering, telefoon op de lader en in een glas waterquote:Op donderdag 24 april 2008 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Een klein vierkant stukje papier dat paars word als er water op komt. Dat wordt gebruikt door bijna alle telefoon fabrikanten, om bij een reparatie te kunnen zien of de telefoon niet gewoon de sloot in gedonderd is.
Dat is misbruik maken van de verzekeringquote:Op donderdag 24 april 200809:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Laat ik nu net me laatste telefoon zo vergoed hebben gekregen van me verzekering, telefoon op de lader en in een glas water [afbeelding]
Kun je niet zelf wat extra water eroverheen pleuren ?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga vanavond kijken of mijn scherm het doet. Ik hoop dat het vieze water (veel kalk) de coating niet aangetast heeft. We zullen het zien.
* JortK mompelt iets met roomser dan de pausquote:Op donderdag 24 april 2008 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is misbruik maken van de verzekering
Ik ga mijn buren niet oplichten.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je niet zelf wat extra water eroverheen pleuren ?
MILF lessons zijn nog beterquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef slacker_nl het volgende:
MILFS zijn kewl. Mogguh heren (en dame).
Alleen vind ik dat geen MILFS, ze zien eruit alsof ze net 24 zijn geworden... Behalve de eerste blonde, die ziet er wat ouder uit, maar zit niet in mijn hitlist.quote:
Laat maar zien die hitlist danquote:Op donderdag 24 april 2008 11:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat geen MILFS, ze zien eruit alsof ze net 24 zijn geworden... Behalve de eerste blonde, die ziet er wat ouder uit, maar zit niet in mijn hitlist.
Een gokje van hoe slacker's hitlist eruit ziet:quote:
Het leuke is dat de meeste in het echt ook kinderen hebben. Want ja, als je kinderen hebt geworpen is het over het algemeen de regel dat er meer in past.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat geen MILFS, ze zien eruit alsof ze net 24 zijn geworden... Behalve de eerste blonde, die ziet er wat ouder uit, maar zit niet in mijn hitlist.
Whahahaha, vooral Judith erbijquote:Op donderdag 24 april 2008 11:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Een gokje van hoe slacker's hitlist eruit ziet:Female John Female John Female John Judith
Goede keus iddquote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whahahaha, vooral Judith erbij
Nee, mijn hitlist zou dan zijn:Female John Gianna Michaels Alison Angel Raven something.. (die caramel kleurige petite tit teen).Riley Die chick van finance Die chick van PPD Female John Mijn eigen chick Female John Alle vrouwen die met mij het bed verder willen delen.
* WyriHaximus blijft er bij, bertje moet nodig aan de vrouwquote:Op donderdag 24 april 2008 11:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het leuke is dat de meeste in het echt ook kinderen hebben. Want ja, als je kinderen hebt geworpen is het over het algemeen de regel dat er meer in past.
Hij zou Gewillige Gea eens moeten proberenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus blijft er bij, bertje moet nodig aan de vrouw
We kunnen hem allemaal een euro geven, als 50 man dat doet, dan kunnen we hem helpen met z'n quest naar een vrouw..quote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus blijft er bij, bertje moet nodig aan de vrouw
Ik zet mijn Google Adsense verdiensten inquote:Op donderdag 24 april 2008 11:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
We kunnen hem allemaal een euro geven, als 50 man dat doet, dan kunnen we hem helpen met z'n quest naar een vrouw..
Met 10 ct komen we niet verquote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zet mijn Google Adsense verdiensten in
Dan maken we er een DIG meet van en gaan we hem allemaal staan aanmoedigenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
We kunnen hem allemaal een euro geven, als 50 man dat doet, dan kunnen we hem helpen met z'n quest naar een vrouw..
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan maken we er een DIG meet van en gaan we hem allemaal staan aanmoedigen.
Ow die staat al vast Waar we Bertje aan de vrouw helpenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Het is jammer dat dit topic zometeen op slot gaat. Ik vrees voor de topic-title van slowchat nummer 212.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |