DUdequote:Op woensdag 23 april 200809:29 schreef JortK het volgende:
Onderstaande post is ongeschikt voor minderjarigen:
Dude ipv dat je noe gewoon zegt dat je weer heb moeten fappen omdat je vriendin hoofdpijn heeft snappen we dat, maar zo hoef het nou weer niet echtquote:
Ik zit op me werk dus handen zitten boven de tafelquote:Op woensdag 23 april 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dude ipv dat je noe gewoon zegt dat je weer heb moeten fappen omdat je vriendin hoofdpijn heeft snappen we dat, maar zo hoef het nou weer niet echt.
Saai werk heb jij, ik zit met me handen overal op me werkquote:Op woensdag 23 april 2008 09:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit op me werk dus handen zitten boven de tafel
En wat zijn jullie allemaal serieus zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:
quote:[09:59] *** now talking in #dig
[09:59] *** topic is Welkom in #dig | Tof en handig: FOK! rss feeds! http://www.slarioux.nl/fok/rss | A-wank-a-day http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3072021.stm | Gefeliciteerd Jump
[09:59] *** set by Dubbeldrank on Sat Apr 19 17:03:23 2008
[09:59] *** channel #dig mode is +nr
[09:59] *** channel created at Thu Sep 22 14:47:41 2005
werkwerkwerk drukdrukdruk jwtquote:Op woensdag 23 april 2008 10:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en wat ga je doen als het werkt? Juist je smeert hem.
Crossmedia communicatie. I love itquote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed punt, ga door. Leedvermaak is altijd goed!
Tof kanaal manquote:
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je hequote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik hou van shetland pony's. Die zijn lief.
Zolang hij ze lief vind ipv lief heeft is er niks aan de handquote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je he
En terechtquote:Op woensdag 23 april 2008 12:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een verzorgpony. Maar dat mag niet van mama.
Nee Jort Paul Wouter Kelderquote:Op woensdag 23 april 2008 13:52 schreef Geqxon het volgende:
JortK, waarom denk jij gelijk zulke vieze dingen? Heet jouw vader toevallig Kenneth Pinyan?
quote:Kenneth Pinyan (June 22, 1960 - July 2, 2005) was a Gig Harbor[1], Washington resident who engaged in receptive anal sex with full-size stallions at a farm near the city of Enumclaw. He videotaped those sex acts and distributed them informally under the name Mr. Hands.
During a July 2005 sex act, which was being videotaped by a friend of his, he suffered a perforated colon, and later died of his injuries. The story was reported in the The Seattle Times and was one of that paper's most read stories of 2005[2].
Alleen het feit dat je die kerel al kentquote:Op woensdag 23 april 2008 14:06 schreef Geqxon het volgende:
En voor de mensen die hem niet kennen:
[..]
Nee hoor, NL is het enige land waar het niet verboden is, tenzij het dier aantoonbaar schade heeft geleden of lijdt onder de sexuele aandacht.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je he
quote:
toet toet ie doequote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Jump het volgende:
Heeft iemand de frequenties en de lengte ervan van die beltoon van uit 24? Ik wil deze voor de grap hier instellen op de Support telefoon![]()
Maar ik kan enkel frequenties en lengtes ingeven, dus dan meot het zo maar
jah, maar de frequenties.quote:
Bel en vraag het ze: http://24.wikia.com/wiki/Fan_phonequote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, thuiskomen van Opa en Oma, en je Dell 2407WFP-HC waar je maanden voor heb gespaard zeiknat aantreffen.
Woeiquote:Datum : 23.04.2008
Product : 4 GB DDR2-800 Kit (4096 MB) (4096 MB)
Artikelcode : ICIE8M
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 69,-
Verzendkosten : EUR 0,-
Rembourskosten : EUR 0,-
Totaal : EUR 69,-
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, thuiskomen van Opa en Oma, en je Dell 2407WFP-HC waar je maanden voor heb gespaard zeiknat aantreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |