Laat eens een foto zien dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
blijkbaar nietIk heb de doos gezien waar mijn doosje uitkwam.
Lul nou niet zo dom kerel, geen enkele Nederlandse consument kan hem nu legaal krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
want jij hebt hem?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
hij lult.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom kerel, geen enkele Nederlandse consument kan hem nu legaal krijgen.
Iedereen heeft tegenwoordig een camera in zijn telefoon, jij ook!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
als mijn vriendin om 5 uur thuiskomt zijn jullie de eersten.
Neemt zn telefoon zeker niet op..quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
zal m zo is bellen. mja weet dus niet of die gast aan iedereen verkoopt. het is een bekende van de winkelier zei die.
Loop maandag of dinsdag gewoon de winkel in.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:09 schreef merino het volgende:
wat denken jullie hier. Beter idee om nu alsnog een pre-order te plaatsen (en dan dus bij een hele late pre-order groep te zitten) of dinsdag de stad in te gaan en hopen dat de twee winkels die games verkopen toevallig er nog 1 hebben liggen?
(zit in de UK btw. Met helaas ook erg weinig gameshops hier)
dat hebben ze niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:21 schreef il-patino het volgende:
Freak1 : eerste uitleverroute zaterdag? Verklaar mij dan eens dat ze bij de MM hem gewoon binnen hebben gehad gister?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens TVP.
ik weet wel wat ik ga doen met koningendag dit jaarquote:Op donderdag 24 april 2008 16:18 schreef NeoDweezil het volgende:
net btw wel goed nieuws gekregen volgende week nachtdienst hehe dinsdag om 6uur ben ik vrij en dan rest van de week lekker gamen
Is dat nieuw?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik ga doen met koningendag dit jaar
gtaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:36 schreef NeoDweezil het volgende:
me 2stuk in me kraag zuipen en feesten hahah
Las dat die gast missies speelt, spoilers galore dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:40 schreef Sackboy het volgende:
Er is nu ook een livefeed met iets betere beeldkwaliteit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |