Ik wacht je reacties afquote:Op donderdag 24 april 2008 11:05 schreef jp84 het volgende:
ik ga het dalijk proberen bij wat shops in omgeving den haag
Heb je ook de datum van dat bericht? Zover ik weet is dat berich minimaal een paar weken oud. Oud zeg ik je! En waarquote:
ok bedanktquote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Glenn-Micra het volgende:
Zojuist bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum geweest, helaas verkopen ze hem nog niet.
Dit geld ook voor de Dixons, Dynabyte, FRS, etc.
is al oud, en al weerlegd. Ook in de tot nu toe verschenen gameplay beelden lijkt het allemaal mee te vallenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bron 1up.com
Gaat over de PS3-versie al denk ik dat voor de 360 hetzelfde geldt.
Die winkel ben ik vergeten, oeps....quote:Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ok bedankt![]()
futerezone misschien ?'
houden zich nooit zo aan de regels
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef Wootism het volgende:
Zoooo fucking jaloers op de mensen die, EN een Ps3 hebben EN het GTA doosje al kunnen vasthouden!
Menschen met een originele copie...... POST UW ERVARINGEN POST WAAR JE HEM VANDAAN HEBT!![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Die winkel ben ik vergeten, oeps....
ik deed mijn gebruikelijke rondje Lijnbaan, effe in mijn werkpauze.
Bart Smit deed hem ook niet meegeven
Wáár dan..? Wordt beetje moe van al die mensen die zeggen dat ze hem hebben / kunnen krijgen maar niks concreets laten zien.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
Maatje van m heeft m net gehaald.
ik kan m daar ook zo halen. mja ik heb al al betaald voor mn preorder. dus ik ga niet lopen kutten om die andere kopie kwijt te raken.
Waar?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
Maatje van m heeft m net gehaald.
ik kan m daar ook zo halen. mja ik heb al al betaald voor mn preorder. dus ik ga niet lopen kutten om die andere kopie kwijt te raken.
Ik heb um niet gekocht, maar gedownloadquote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop in dit deel te lezen:
persoon X heeft GTA 4 vandaag gekocht in plaats X bij winkel X
daaruit kunnen we opmaken dat je vroeger ws ben blijven zitten in de kleuterschool omdat je wat te speels was oid?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wat heft mijn leeftijd hier uberhaupt mee te maken kerel?![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik heb um niet gekocht, maar gedownload
Zeg dan niks.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
Rotterdam. welke winkel weet ik niet precies maar hij belde of hij er 1 voor me mee moest nemen.
de winkel is van een bekende van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |