Klopt maar daar moet je 5 minuten installeren.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef Nuna het volgende:
Maar hij speelt op de Xbox he, volgens mij heb je die laadschermen dus niet op de playstation.
Die scooterquote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef NED het volgende:
Whehehe, hendig sjieke slip met zn scooter![]()
Boeiend, dit is het GTA IV topic.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat kon met Saint's Row ook al...
Ik vind dat wel boeiend, dat is de enige andere next gen GTA kloon die ik ken. Interessant om te vergelijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Boeiend, dit is het GTA IV topic.
gast, en loop jij ff tegen een muur aan..quote:Op donderdag 24 april 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ja gedownload
opbokke toma
ga tekenen
toma loopt beetje te pronken ow over 2 uur heb ik me download jullie niet, zeg dan niksquote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Nuna het volgende:
Goh, het niveau stijgt met de minuut..
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toma loopt beetje te pronken ow over 2 uur heb ik me download jullie niet, zeg dan niks
tja , Microsoft weet precies hoe het werkt, en de release date zal toch wel gebroken worden. daarom is het uitleveren van de spellen zo gepland dat niemand hem voor maandag kan hebben. dan weten ze zeker dat ze de downloaders hebben, en vanaf maandag zouden ze er gewoon teveel mensen mee duperen.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
Bart Smit hier weet precies hoe het werkt met het embargo..... Lekker kut dusLas dat Microsoft vanaf maandag niet meer zou controleren wie er online is dus misschien dat hij maandag al in de winkel ligt
Iedereen trapt er nog in ook op Neogafquote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
Nou onze gephotoshopte brief heet de internationale gamespers gehaald
hij stond al op gtaforums tochquote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
Linkje?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |