Ik mag toch hopen dat de vraag of ik mijn geld al dan niet terugkrijg niet staat of valt met de overredingskracht van de politie. Sowieso omdat mensen die dit soort scams verzinnen waarschijnlijk geoefende leugenaars zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat je je een beetje vergist in de overredingskracht van de politie
Je geld terug krijgen is een civiele kwestie, en voor de bwijsvoering aldaar liggen de eisen veel lager dan in een strafrechtelijke procedure.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:15 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de vraag of ik mijn geld al dan niet terugkrijg niet staat of valt met de overredingskracht van de politie. Sowieso omdat mensen die dit soort scams verzinnen waarschijnlijk geoefende leugenaars zijn
Het hangt af van het soort incasso. Afhankelijk van de incassosoort is er een aantal dagen dat het teruggedraaid kan worden, waarbij voor een standaard doorlopende incasso die termijn 30 dagen is. Sommige incasso's zijn echter niet te storneren, zoals incasso's voor loterijen en sommige eenmalige incasso's.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een eenmalige automatische incasso kun je bij een fatsoenlijke bank gewoon terugdraaien inderdaad als je geen handtekening hebt gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |