Maak daar maar van der Zee vanquote:Op zondag 25 mei 2008 00:46 schreef _Mike_ het volgende:
Ik geloof een nieuwe scout van Ajax ene Jilles nogwat
We hebben er genoeg gehad die het niet deden hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef Houniet het volgende:
Heeft hij gescoord! Spannend, dat hoort een spits te doen namelijk.
Wie heeft het in z'n eerste jaar niet moeilijk bij Ajax. Zelfs Zlatan raakte geen pepernoot z'n eerste anderhalf jaar. Chivu was in het begin ook niet een rechte rots in de branding (behalve met rode kaarten pakken..)quote:Op zondag 25 mei 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Zeker, en ik denk dat hij het ook erg moeilijk gaat krijgen bij ons.
Huntelaar en Suarez stonden er meteen, maar die zijn Nederland al gewend natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie heeft het in z'n eerste jaar niet moeilijk bij Ajax. Zelfs Zlatan raakte geen pepernoot z'n eerste anderhalf jaar. Chivu was in het begin ook niet een rechte rots in de branding (behalve met rode kaarten pakken..)
Daar heb jij toch geen last van? En noem de schwalbes van Suarez van het afgelopen half jaar eens?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog zo'n Zuid-Amerikaanse schwalbekoning bij Ajax
Jawel, volgend jaar sta ik centraal achterin bij de Graafschap.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:26 schreef VoreG het volgende:
Daar heb jij toch geen last van?
Gister was ie weer bezig hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van? En noem de schwalbes van Suarez van het afgelopen half jaar eens?
Ik neem aan dat je niet de penalty bedoeld want dat was een terechte.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gister was ie weer bezig hoor.(Turkije - Uruguay)
De penaltys waren terecht, hoewel het hier wel 90 % fopduik betreft. En ik herinner me nog dat de wereld te klein was toen Afellay voor het zelfde een penalty kreeg tegen Willem II. Maar ik doelde meer op de hele wedstrijd, waar ie om de haverklap ging liggen en zoals ik al zei, bij die eerste penalty is er sprake van contact, maar niet zo dat Suarez wel móet vallen, en dat contact is al helemaal niet zo hard om een een duik van 3 meter te maken.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet de penalty bedoeld want dat was een terechte.
Gisteren maakte hij z'n elfde.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tien goals in 16 wedstrijden bij Banfield is erg knap. Ik ben echt benieuwd hoe hij het bij ons gaat doen. Ik begin er nu wel wat vertrouwen in te krijgen.
Maak daar bij dit filmpje maar 100% van. Op het moment dat Volkan z'n voet raakt heeft ie die duik al ingezet.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De penaltys waren terecht, hoewel het hier wel 90 % fopduik betreft. En ik herinner me nog dat de wereld te klein was toen Afellay voor het zelfde een penalty kreeg tegen Willem II. Maar ik doelde meer op de hele wedstrijd, waar ie om de haverklap ging liggen en zoals ik al zei, bij die eerste penalty is er sprake van contact, maar niet zo dat Suarez wel móet vallen, en dat contact is al helemaal niet zo hard om een een duik van 3 meter te maken.
Volgens mij heeft hij vleugels gekregen nadat hij door Ajax gekocht is, is die wedstrijd ergens via een stream te volgen?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:47 schreef Radegast het volgende:
2x raak tegen kampioen River Plate, wedstrijd is nog bezig (2-1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |