En hebben we weer 6,5 miljoen over de balk gesmeten!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef Ordinair het volgende:
Lijkt erop KJH weg en wij zitten met een spits die nog moet wennen aan het Nederlandse voetbal. Vervolgens word er in de winterstop een vervangende spits aangetrokken en we horen niks meer van deze Dario.
Hij is iig niet gehaald als de vervanger van Huntelaar, voor zover ik had begrepen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen dacht ook dat Suárez een typische 4-4-2 spits zou zijn, maar die doet het toch heel aardig als buitenspeler. Ik hoop dat deze man is gehaald als tweede man achter Huntelaar, zodat hij een jaartje kan wennen aan Nederland en het Ajax-systeem. Maar ik vrees dat Huntelaar vertrekt en dat hij dus de eerste spits zal worden.
Ik hoop niet dat deze man de komst van Sulejmani tegenhoudt.
quote:
Die wordt grote vrienden met Luis Suarez.quote:Cvitanich verzamelde dit seizoen in nog geen dertig wedstrijden al tien gele kaarten, vooral voor protesteren tegen de scheidsrechter en simuleren. Ook zijn laatste boeking, twee weken geleden in het duel met Gimnasia, was vanwege een piscina (zwembad), de Argentijnse benaming voor fopduik.
Bron: VI.nlquote:Cvitanich: 'Dit was een maand geleden ondenkbaar'
24/04/2008 23:25
Darío Cvitanich maakt vrijdag kennis met Ajax en Amsterdam, waar de laatste plooien worden gladgestreken van de overgang van de Argentijnse Banfield-spits.
'Dit was een maand geleden nog ondenkbaar', aldus Cvitanich op de website van Banfield. 'Als de transfer is afgerond, is het een droom die uitkomt.' De 23-jarige aanvaller verwacht geen problemen met de overgang. Banfield is al akkoord met een afkoopsom van 6,4 miljoen euro.
Helemaal onvoorbereid komt Cvitanich niet naar Nederland. De spits, die uitkijkt naar de samenwerking met Marco van Basten, heeft zijn licht opgestoken bij oud-Feyenoorder Pablo Sanchez: 'Vitamina heeft me veel verteld over zijn ervaringen in Nederland, en de ongelooflijke kanten van het leven, gewoontes en gebruiken.'
Het was de hele tijd al 6.4 miljoen euro.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
6,4 miljoen euro klinkt al beter dan elf/twaalf.
Ik vraag mij af hoe snel ze Rosales en Gabrich vergeten zijn, want alles wijst er op dat ook dit zo'n tricky transfer is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
6,4 miljoen euro klinkt al beter dan elf/twaalf.
Wat wijst er dan allemaal op?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe snel ze Rosales en Gabrich vergeten zijn, want alles wijst er op dat ook dit zo'n tricky transfer is.
Het is een Argentijn, waar verder niemand interesse voor heeft, echt jong is hij ook niet meer en zijn doelpuntengemiddelde is voor een spits ook niet echt geweldig.quote:
Espanyol, Boca en Napoli hadden interesse.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is een Argentijn, waar verder niemand interesse voor heeft, echt jong is hij ook niet meer en zijn doelpuntengemiddelde is voor een spits ook niet echt geweldig.
Ja, Danko Lazovic heeft toen hij net bij Feyenoord was ook een periode gehad waarin hij 6x scoorde uit 11 wedstrijden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Espanyol, Boca en Napoli hadden interesse.
Ik vind 23 jaar nog steeds jong voor een voetballer.
Zijn doelpuntengemiddelde is niet geweldig maar wel als je alleen naar de lopende competitie kijkt.In 10 wedstrijden heeft hij 7 keer gescoord en dat voor een middelmatige club in Argentinie.
Palacio speelt ook nog steeds in Argentinie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, Danko Lazovic heeft toen hij net bij Feyenoord was ook een periode gehad waarin hij 6x scoorde uit 11 wedstrijden.![]()
b]Maar volgens mij gaat Cvitanich geen potten breken bij ajax, hij is 'al' 23 jaar, de meeste Zuid-Amerikanen komen al veel eerder deze kant op zodra ze maar een beetje talent hebben,[/b] zijn doelpuntengemiddelde (1 op 3) is niet geweldig voor een spits, de clubs staan niet bepaald voor hem in de rij en de clubs die wél interesse hebben zijn een stel middelmatige clubs, en ten slotte is het een heetgebakerde schwalbe-koning die ook 1 op 3 loopt wat betreft het pakken van kaarten.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tering, wat een geld voor 23jarige niet vaak scorende spits. Ben benieuwd.
Argentijn, ruim over de 20, scoort goed in eigen land, amper Europese clubs die hem op het oog hadden (dit terwijl er massa's scouts lopen..), laatbloeier, te slecht voor het Argentijnse elftal, naam die op -ich eindigt... En dan ook nog eens 6.5 miljoen.....quote:
Dat zegt genoeg, toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Espanyol, Boca en Napoli hadden interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |