abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60672103
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik doe dan altijd de Pierre Buikschuiver.
Op het pleintje?
Respect
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60674248
Prima speler, vond ik in Rijssen ook al. Hij heeft oog voor zijn medespelers, is slim in duels en weet goed waar ballen terecht komen. Instinctief goed.
That's all folks!
pi_60692202
50% van de TT na zijn naam heeft ie al laten zien vanavond!
Nu de andere 50% nog!
pi_60696150
whaha
AFC AJAX
pi_60697868
Ben benieuwd of Cvitanich in staat is een basisplaats af te dwingen tussen Sulejmani, Huntelaar en Suarez.
pi_60711336
Ik mag hem nu al, dankzij zijn houding vs Figo. Hij lijkt ook een heel goede speler te zijn.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:18:02 #207
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_60713988
Hij maakt kans op een selectie bij de nationale ploeg!

Ps: Ik hou er wel niet van hoe jullie zijn naam verbasteren. Het is eigenlijk Cvitanic, niet cvitanich...

[ Bericht 26% gewijzigd door Hrvat op 10-08-2008 22:36:02 ]
Lijepa li si !
pi_60714867
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:18 schreef Hrvat het volgende:

Ps: Ik hou er wel niet van hoe jullie zijn naar verbasteren. Het is eigenlijk Cvitanic, niet cvitanich...
pi_60714938
quote:

Ps: Ik hou er wel niet van hoe jullie zijn naar verbasteren. Het is eigenlijk Cvitanic, niet cvitanich...
Net zoals Ivan Gabrich natuurlijk Gabric was en Jozef eigenlijk Kipric heette
pi_60716031
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:24 schreef Triptamine het volgende:
Ik mag hem nu al, dankzij zijn houding vs Figo. Hij lijkt ook een heel goede speler te zijn.
En een werker.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:35:26 #211
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_60718196
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik weet hoe zijn shirtje eruit ziet...
Blijft een vreemd gezicht.
Lijepa li si !
pi_60720336
quote:

Ps: Ik hou er wel niet van hoe jullie zijn naam verbasteren. Het is eigenlijk Cvitanic, niet cvitanich...
Hangt er vanaf. Als het vanuit het cyrillisch vertaald zou zijn, dan kan het en dan kan je het op heel veel verschillende manieren translitereren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60720375
Ik vind Cvitanich een toffe speler.
pi_60826079
quote:
Weg naar Kroatisch team ligt open voor Cvitanich

Amsterdam, 14 aug 2008

Niets staat Dario Cvitanich nog in de weg om voor het nationale voetbalelftal van Kroatië uit te komen. De Ajax-spits uit Argentinië heeft zijn nieuwe paspoort inmiddels binnen.
Cvitanich is sinds 4 augustus officieel staatsburger van Kroatië. Zijn paspoort kon hij een paar dagen later ophalen in Den Haag. ,,De opa van mijn vader kwam uit Kroatië”, zegt hij over zijn Slavische roots. ,,Daarom maakte ik aanspraak op een Kroatisch paspoort.” De 24-jarige voetballer blijft overigens ook Argentijn. ,,Ja, dat is het land waar ik geboren ben en waar ik, tot ik naar Amsterdam kwam, altijd heb gewoond. Ik heb nu twee nationaliteiten.”

Maar zijn voetbalnationaliteit wordt de Kroatische. Dat kan omdat hij nooit een A-interland heeft gespeeld voor Argentinië. De Kroatische bondscoach Slaven Bilic heeft hem afgelopen weekeinde aan het werk gezien. ,,Bilic was aanwezig bij het Amsterdam Tournament”, vertelt de aanvaller. ,,Hij heeft vrijdag de wedstrijd tegen Arsenal gezien en een dag later hebben we elkaar gesproken. Er is zeker toekomst voor mij in het elftal, maar we hebben afgesproken dat we het rustig aan gaan doen. Kroatië speelt in september twee belangrijke WK-kwalificatiewedstrijden tegen Kazachstan en Engeland, waar heel veel druk op staat. Daar ben ik niet nog niet bij, maar daarna word ik wellicht wel bij de selectie gehaald. Het belangrijkste is nu dat ik het goed ga doen bij Ajax, dan komt de rest vanzelf."
Ajax
pi_60826304
Is die Cvitanich zo klein ?
Als je 'm zo op die foto naast Theo ziet...sjimz, expert op dit gebied, hoe zit dat?
pi_60826610
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is die Cvitanich zo klein ?
Als je 'm zo op die foto naast Theo ziet...sjimz, expert op dit gebied, hoe zit dat?
Hij is 3 cm groter dan dat ik ben
pi_60826664
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bepaald geen Vaduz dus.

Dacht dat ie langer was.
pi_60827023
En toch kopsterk
><(({°>
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:05:59 #219
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60833977
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

En jij bent 1,50 meter

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60845379
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:05 schreef fathank het volgende:

[..]

En jij bent 1,50 meter

Ruime schatting.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61261300
Hij kon nog weinig potten breken gisteren, was er een keer redelijk dichtbij, maar hij werkte hard en probeerde met veel beweging voor gevaar te zorgen.

Ook mooi om te zien hoe hij mee leefde met het team tijdens kansen terwijl hij aan het warmlopen was, en ook Suarez gewoon af en toe coachte .
pi_61263731
Lijkt me een hele fijne jongen voor in je selectie. Dit jaar genoegen nemen met invalbeurtjes en op zijn gemak wennen aan Ajax, Amsterdam en Nederland en volgend jaar de opvolger van Huntelaar. Ik heb veel vertrouwen in Darío
pi_62748850
quote:
Scheur in hamstring Cvitanich

Amsterdam, 28 okt 2008
Dario Cvitanich heeft zondag in de wedstrijd tegen NEC een scheur in zijn hamstring (rechts) opgelopen. Dat heeft een MRI-scan dinsdag uitgewezen. De Argentijnse aanvaller is zes tot acht weken uitgeschakeld.
Ook Jeffrey Sarpong is voorlopig even niet inzetbaar. Hij heeft een kneuzing aan het bot aan de binnenkant van zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen donderdag op tegen Aston Villa.
pi_62749939
Ow Gij wrede Goden van het voetbal...
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62749952
Jézus.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62753905
Jammer, ik wil 'm wel een keer gewoon een reeks wedstrijden zien spelen. Weet niet waar het precies op gebaseerd is, maar ik vind 't een leuke voetballer.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:51:04 #227
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62754023
Daar heb je dus niets aan t/m na de winterstop.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62756542
Fucking ongelofelijk, wordt tijd om die amateuristische medische staf van Ajax eens te ontslaan!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:01:26 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62759349
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

nu weet hij pas echt dat hij bij Ajax is aanbeland
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62759369
pi_62763673
Zonde, zonde. Het zit Cvitanich nog niet echt mee sinds hij bij Ajax speelt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63972702
Dat is 1!
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:21:14 #233
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63973694
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:48 schreef sjimz het volgende:
Dat is 1!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63975586
Piet van Reenen is er niets bij.
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:24:43 #235
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63975605
Iemand een gifje?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63975657
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:24 schreef donroyco het volgende:
Iemand een gifje?
Schuiver in de verre hoek. Goede goal, maar ook geen goal die je gezien móet hebben tot de komende Studio Sport.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  vrijdag 12 december 2008 @ 23:27:07 #237
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63975696
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Schuiver in de verre hoek. Goede goal, maar ook geen goal die je gezien móet hebben tot de komende Studio Sport.
Oke
pi_63975698
Goed voor zijn zelfvertrouwen. Die kopgoal was ook mooi, jammer dat hij echt net buitenspel stond.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63975839
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Pritt het volgende:
Goed voor zijn zelfvertrouwen. Die kopgoal was ook mooi, jammer dat hij echt net buitenspel stond.
Die was inderdaad knap. Koppen kan hij wel, ondanks zijn lengte. Maar inderdaad jammer van die 30 centimeter.
pi_63981248
pi_63982817
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Pritt het volgende:
Precies. Vamos Dario!

Toevalig zei ik een minuut voordat hij scoorde dat ik hoopte dat hij een doelpuntje zou maken. Om de goal vervolgens pas in de derde herhaling op het scorebord voor het eerst te zien.
pi_63983103
Mooi spitsengoaltje en goed voor het zelfvertrouwen.
pi_63983170
Leuk hoe Suarez en Dario elkaar nu al zo goed wisten te vinden met het doorkoppen etc.

Dario
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63983343
Hij is los
pi_64206755
Heeft gescoord met zijn heethoofd. En dat was niet zijn enige treffer, kick dus!
pi_64206821
Speelt een zeer goede wedstrijd vandaag.
Scoort niet alleen maar voetbalt ook heel goed mee.
Vooral een goede combinatie met Suarez lijkt het.
En hij heeft ook veel werklust.
pi_64206829
Hij doet het gelijk goed na zijn kans in het centrum .

Huntelaar, wie? .
pi_64206850
Dario !
  zondag 21 december 2008 @ 14:09:01 #249
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_64206917
3 doelpunten in 11 wedstrijden
Charisteas had 8 doelpunten in 17 wedstrijden.

En die was een miskoop.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_64207011
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:09 schreef Asskicker14 het volgende:
3 doelpunten in 11 wedstrijden
Charisteas had 8 doelpunten in 17 wedstrijden.

En die was een miskoop.
Maar van die 11 wedstrijden heeft hij er maar 2 als centrumspits gespeeld.
De positie waarvoor hij gehaald is.
pi_64207132
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Prima speler, vond ik in Rijssen ook al. Hij heeft oog voor zijn medespelers, is slim in duels en weet goed waar ballen terecht komen. Instinctief goed.
Was vandaag van toepassing?
That's all folks!
pi_64207843
quote:
De druk ligt nu bij Dario Cvitanich
Door NIK KOK

AMSTERDAM - Zuid-Amerikaanse voetbalhumor in de kleedkamer van Ajax: In de thermosfles die de Uruguayaanse Ajacieden Suarez en Silva altijd meenemen om er vlak voor de wedstrijd hun mate, een soort thee, uit te drinken, stopte Dario Cvitanich (24) laatst een banaan. Hij heeft sowieso de hele dag de grootste lol met zijn Uruguayaanse ploeggenoten. ,,We lopen elkaar eigenlijk de hele dag een beetje te stangen,’’ zegt Cvitanich. ,,Zo gaat dat altijd tussen Uruguayanen en Argentijnen.’’

Hij drinkt het zelf ook, die mate. Vlak voor de wedstrijd gaat bij Ajax de fles rond. ,,Volgens goed Zuid-Amerikaans gebruik willen we het delen met iedereen. Ik heb het laten proeven aan de andere ploeggenoten, maar niemand behalve de Zuid-Amerikanen vindt het lekker.’’ De spits kent de drank haast een mythische status toe: ,,De mate is een soort vriend, het is als een gezelschap.’’

Cvitanich’ toverdrank is ook een warme herinnering aan zijn geboorteland hier ver vandaan. Heimwee kende hij niet erg in zijn eerste maanden in Nederland. Moeite met aanpassen had hij soms wel. Zoals die eerste keer dat hij zich van Marco van Basten bij Jong Ajax moest melden. ,,Dat snapte ik niet. Ik was er net, waarom moest ik dan gelijk al in het tweede voetballen? In Argentinië weet je dan dat de trainer het niet meer in je ziet zitten. Gelukkig hebben ze me bij de club later uitgelegd dat je zo wedstrijdritme kunt opdoen. Nu begrijp ik het wel.’’

De hamstringblessure die hij een paar weken daarna opliep in de wedstrijd tegen NEC maakte hem boos. De grimas op zijn gezicht verraadde zijn gevoel, naast het veld schopte hij een bidon omver: ,,Ik wist gelijk dat het mis was, ik had zo’n blessure al eerder gehad en ik wist dat ik er lang uit zou zijn. Door de blessure kon ik zes weken niet spelen. Het was mentaal zwaar om te revalideren, maar gelukkig kon dat samen met ploeggenoten.’’

Afleiding zocht hij bij Argentijnse vrienden in de binnenstad van Amsterdam. ,,Ik woon in het centrum, vlakbij het Museumplein. Een vriend die overgekomen is uit Argentinië woont bij me in huis. Hij is kok en hij werkt hier. Met hem ontmoet ik veel Argentijnen die hier wonen. Dan gaan we vaak Argentijns eten.

,,Op aanraden van de vriendin van mijn broer lees ik wel eens een boek over psychologie. Zij studeert dat. Ik vind het interessant om te lezen hoe mensen op elkaar reageren. Als ik geen voetballer was geweest, had ik dat misschien wel gestudeerd.’’

Op de club maken Gabri en Silva hem wegwijs: ,,Ze hebben me gezegd dat Ajax een club is waar alles tot in detail geregeld is, zodat de volgende wedstrijd het enige is waar je aan hoeft te denken.’’ Toen hij afgelopen zomer met Ajax in het oosten van het land de voorbereiding op het huidige seizoen meemaakte, was hij verrast. Handtekeningen zettend tussen hordes fans stamelde hij dat er bij zijn oude club Banfield in Argentinië niet zoveel mensen kwamen kijken als er alleen maar geoefend werd.

Cvitanich vangt slechts hier en daar een woord Nederlands op, maar een vraag over Maradona hoeft niet vertaald te worden. ,,Het is goed dat hij bondscoach van Argentinië is geworden. Ik sluit niet uit dat ik ooit nog voor Argentinië in actie kom. Ik heb nu ook een Kroatisch paspoort, omdat ik verre familie uit dat land heb. Ik kan nu dus voor beide landen spelen. Op dit moment is dat niet aan de orde. Om voor die landen geselecteerd te worden, moet je eerst presteren. Ik zie wel.’’

De maandag dat het gerucht rondzoemde dat Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid zou gaan, speelde de Argentijn zelf als spits met het tweede. Thuisgekomen speurde hij het internet af naar nieuws over de transfer en kwam tot de conclusie dat zijn kans er aankwam.

Hij voelt best druk nu hij Ajax-spits nummer één is. ,,Maar druk voelen is niet erg. Ik moet niet als de redder van Ajax worden gezien. Ik ben een heel andere spits dan Klaas-Jan. Hij was een goleador, de man die leefde voor doelpunten. Ik probeer ook anderen beter te laten spelen. Wat ik ervan vind als Ajax nog een spits koopt? Dat zou goed zijn. Elke positie moet dubbel bezet zijn bij deze club. Dat is goed voor de onderlinge concurrentie.’’

Dario Cvitanich wil slagen in Amsterdam. Hij kent Ivan Gabrich nog wel. De Argentijnse spits die bij Ajax door Louis van Gaal ooit werd voorgesteld als de spits die nooit omvalt.

,,Hij deed het hier niet zo goed, hè?’’, probeert Cvitanich voorzichtig. Om er vervolgens aan toe te voegen: ,,Ik hoop het hier beter te doen.’’
Uit het AD van twee weken terug.
pi_64207965
quote:
In de thermosfles die de Uruguayaanse Ajacieden Suarez en Silva altijd meenemen om er vlak voor de wedstrijd hun mate, een soort thee, uit te drinken, stopte Dario Cvitanich (24) laatst een banaan.
!
pi_64208014
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

!
Suarez heeft al wraak genomen door de schoenen van Dario in de sloot te gooien
pi_64208033
Weer goed gespeeld vandaag
quote:
Ajax profiteerde volop van de man-meer-situatie. In de tweede helft voerden Luis Suárez, Urby Emanuelson en Cvitanovich de score verder op.
vi
  zondag 21 december 2008 @ 14:41:51 #256
14509 reem
pi_64208159
Hmmm, lekker mate

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64208212
Mooi om te lezen dat hij naast zijn goals ook gewoon goed speelt

En dat interview is ook leuk om te lezen
Graag verwijderen
pi_64208483
Hij speelde vandaag een goede wedstrijd. Als hij zo door gaat zijn we Klaas-Jan snel vergeten
pi_64208535
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef reem het volgende:
Hmmm, lekker mate

[ afbeelding ]
Hoe spreek je dat uit?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 21 december 2008 @ 14:54:42 #260
14509 reem
pi_64208589
mátte
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64209817
Wat een goede kopper voor zo'n relatief kleine spits En hij kan ook nog eens klappen vangen
pi_64211789
Tof voor Dario
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64220346
Ale ale ale ale Dario Dario

Mooi om te zien dat onze drie spitsen elkaar echt alles gunnen.
  zondag 21 december 2008 @ 20:56:12 #264
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64220794
Dariooooo

Leuke wedstrijd voor m:)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_64223511
Dario was geweldig vandaag, speelt lekker mee ook.
pi_64224136
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef reem het volgende:
Hmmm, lekker mate

[ afbeelding ]
Lijkt wel een potje met wat wiet erin en een roerstokje erbij ofzo
pi_64224307
De heethoofd in de titel heb ik nog niet kunnen ontdekken (hooguit dat hij een beetje op die psychopaat Lazovic lijkt qua uiterlijk), maar een goede voetballer is het wel.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 21 december 2008 @ 22:27:05 #268
14509 reem
pi_64224665
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Lijkt wel een potje met wat wiet erin en een roerstokje erbij ofzo
Beetje off-topic,

Maar het zijn een soort van zeer bittere theekruiden die je in een kalebas doet. Daarna gooi je er heet water bij (je kookt het water nét niet) en dan drink je het door dat rietje (waar een filtertje inzit zodat je de kruiden niet direct binnenkrijgt). Als het water leeg is, dan gooi je er weer nieuw water bij. Heeft een beetje hetzelfde stimulerende effect als koffie, misschien dat ie daarom zo scherp is op het veld . Suárez zal het ook wel drinken, in Uruguay is het namelijk volksdrank nummer één. Daar lopen ze met complete thermosflessen onder de arm om de mate-beker steeds bij te vullen.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64224719
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:27 schreef reem het volgende:

[..]

Beetje off-topic,

Maar het zijn een soort van zeer bittere theekruiden die je in een kalebas doet. Daarna gooi je er heet water bij (je kookt het water nét niet) en dan drink je het door dat rietje (waar een filtertje inzit zodat je de kruiden niet direct binnenkrijgt). Als het water leeg is, dan gooi je er weer nieuw water bij. Heeft een beetje hetzelfde stimulerende effect als koffie, misschien dat ie daarom zo scherp is op het veld . Suárez zal het ook wel drinken, in Uruguay is het namelijk volksdrank nummer één. Daar lopen ze met complete thermosflessen onder de arm om de mate-beker steeds bij te vullen.
Met banaan en al.
  zondag 21 december 2008 @ 22:32:08 #270
14509 reem
pi_64224888
zonder banaan
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64224907
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:51 schreef toma het volgende:
Hij speelde vandaag een goede wedstrijd. Als hij zo door gaat zijn we Klaas-Jan snel vergeten

pi_64225037
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef reem het volgende:
zonder banaan
quote:
Zuid-Amerikaanse voetbalhumor in de kleedkamer van Ajax: In de thermosfles die de Uruguayaanse Ajacieden Suarez en Silva altijd meenemen om er vlak voor de wedstrijd hun mate, een soort thee, uit te drinken, stopte Dario Cvitanich (24) laatst een banaan.
pi_64225168
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:27 schreef reem het volgende:

[..]

Beetje off-topic,

Klinkt wel geinig eigenlijk
  zondag 21 december 2008 @ 22:48:49 #274
14509 reem
pi_64225591
Het is erg bitter, ik vind het lekker. Drink het regelmatig met mijn River Plate mate beker
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64225662
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:48 schreef reem het volgende:
Het is erg bitter, ik vind het lekker. Drink het regelmatig met mijn River Plate mate beker
Mate
Koning.
  zondag 21 december 2008 @ 22:57:18 #276
144213 Adidah
Het was wraak
pi_64225971
Hij speelde vandaag best verdienstelijk. Maar misschien was het ook wel de tegenstander daarvoor. Desalniettemin is het knap als je tot tweemaal toe weet te scoren terwijl je misschien de kleinste op het veld bent.
pi_64227694
Cvitanich
pi_64238625
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:33 schreef Trystar het volgende:
Cvitanich
²
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64426675
We hebben weer een goede spits die niet alleen mee voetbalt, maar ook de goal weet te vinden.

Darío !
pi_64426694
5 and counting.
pi_64426720
Hij komt het afscheid van de grote KJH wat luister bij zetten door zijn onmisbaarheid te illustreren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 28 december 2008 @ 13:08:08 #282
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64426738
Netjes netjes.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 28 december 2008 @ 13:48:01 #284
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64428006
Held. 3 keer scoren tegen Ado
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_64428035
Nu al z'n eerste hattrick
pi_64428107
Kan voetballen, verdedigd mee en kan scoren.
Genieten!
pi_64428292
pi_64428313
Heerlijk, vorige week heb ik hem in m'n voetbalmanager gezet. Het betaalt grandioos uit. Verder tof voor Dario.
That's all folks!
  zondag 28 december 2008 @ 14:10:03 #289
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_64428829
Publiekswisseltje voor onze spits.
pi_64429036
Wejooooo Darioooooo!
  zondag 28 december 2008 @ 14:21:18 #291
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_64429200
Mooi dat hij, daar lijkt het op, zijn draai heeft gevonden. Dat-ie er nog maar 'ns 15 in mag schieten in 2009
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_64429729
We hebben geen Berg nodig voor 15 miljoen, we hebben Dario al Ajax heeft eens een keertje beleid gevoerd
  zondag 28 december 2008 @ 14:40:41 #293
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64429817
Ik ben onder de indruk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 28 december 2008 @ 14:42:20 #294
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_64429872
Hij heeft echt een neusje voor de goal.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_64430421
effe fappen op hoe goed Dario is
pi_64432242
Dario, ik zei het al een paar maanden geleden
  zondag 28 december 2008 @ 16:06:44 #297
14509 reem
pi_64432592
Zou er dan eindelijk een Argentijn "lukken" bij Ajax?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64432615
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:06 schreef reem het volgende:
Zou er dan eindelijk een Argentijn "lukken" bij Ajax?
Het is geen echte echte Argentijn natuurlijk
pi_64432646
Drie keer Cvitanich - Suárez, heerlijk koppel .
  zondag 28 december 2008 @ 16:15:15 #300
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_64432866
4x scoren tegen ADO en Volendam, klasse hoor
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')