Ik dacht dat ik sneller was, maar toch niet. Tijd 1.06.966, da's 0,4 trager dan de ghost. Ik gebruik de paddo bij de shortcut, rij met de bowser bike, stuur elke bocht strak en turbo in elke bocht. waar mogelijk wheelie ik...quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is je tijd dan, neem je elke ronde de shortcut zonder een mushroom? Neem je die bocht net na die jump wel enorm strak? Gebruik je wel na elke miniboost een wheelie?
Dan ben ik 8 seconden sneller, dat is heel wat op zo'n korte baan. Dan doe je toch iets niet goed denk ik. De paddo's niet gebruiken bij de shortcut, die kan je beter gelijk daarna gebruiken of op het laatste rechte stuk bij de finish (nadat de boost op de baan is afgelopen)quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:43 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik sneller was, maar toch niet. Tijd 1.06.966, da's 0,4 trager dan de ghost. Ik gebruik de paddo bij de shortcut, rij met de bowser bike, stuur elke bocht strak en turbo in elke bocht. waar mogelijk wheelie ik...
Daar had ik idd 50 en 100cc alles drie sterren, met Wii heb ik nog nergens 3 sterrenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Maar DD was belachelijk makkelijk, niet te vergelijken met 3 sterrenstatus halen in Mario Kart Wii!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar had ik idd 50 en 100cc alles drie sterren, met Wii heb ik nog nergens 3 sterren
Dat ding heet de "Concerto". Maar die neem ik dus nooit meerquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mijn tijd met die Bowserbike is 58:3xx seconden volgens mij. Op 75% van de banen is een motor sneller, deze bike of die 'Torpedo', maar op Ghost Valley kan je ook met die kart met die motor uitstekend uit de motorkap een goede tijd neerzetten.
Ik rij zelf practisch alle TimeTrials met 'Bowser Bike' en sommige banen (degene met iets minder scherpe bochten) met de Torpedo.
Maar wel ideaal om een goede tijd mee te rijden op sommige maps in de TimeTrialquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat ding heet de "Concerto". Maar die neem ik dus nooit meeronline werd ik gepwnd toen ik dat ding had, en heb er maar rank B mee gehaald met de mushroom cup 50 cc... nee dat ligt niet aan mij!!
![]()
Klopt, op de acceleratie na is het de perfecte motor voor zware personages. De rest heb ik flinke problemen mee bij het driften (de Twinkle Star is ook nog wel te doen met een beetje oefening).quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
bowserbike is zeer geschikt voor timetrials inderdaad, hij stuurt scherp. Maar online vind ik die waardeloos door de zeer trage acceleratie.
Ik speel ook vaak met de Bowserbikequote:Op zaterdag 26 april 2008 19:59 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Klopt, op de acceleratie na is het de perfecte motor voor zware personages. De rest heb ik flinke problemen mee bij het driften (de Twinkle Star is ook nog wel te doen met een beetje oefening).
Hierzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:19 schreef SnuggLe het volgende:
Heb net even wat time trials gedaan en achter elkaar de expert ghost geunlocked. Eitje tot nog toe.
Manual driften ook geprobeerd, maar dat komt er bij mij niet in. Reageert fucking laat enzo. Ook zonder manual scoor ik online punten. zo lang ik maar rond de 7200 punten blijf zitten is het best. Nu weer even online wat spelen. Meer mensen online?
Laten we het een combinatie van beide noemenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:16 schreef SnuggLe het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat ik beter wordt! ;-)
Heb je nog plek? Dan voeg ik je even toe. Met fokkers racen is toch wat minder anoniem.quote:
Voeg me maar toe, ik zal je zo ook toevoegenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:32 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Heb je nog plek? Dan voeg ik je even toe. Met fokkers racen is toch wat minder anoniem.
Gedaan. Om als Mii te racen moet je bij alle 100cc cups een prijs hebben gewonnen. Volgens mij hoef je ze niet eens allemaal goud te halen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voeg me maar toe, ik zal je zo ook toevoegen
Nou, volgens mij hoef je alleen bij de Special cup 100cc goud te halen.quote:Op zondag 27 april 2008 00:37 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Gedaan. Om als Mii te racen moet je bij alle 100cc cups een prijs hebben gewonnen. Volgens mij hoef je ze niet eens allemaal goud te halen, maar dat weet ik niet zeker.
Same here! Vandaag wil ik de complete Mirror Cup spelen, hopen op nog een keertje 3 sterrenquote:Op zondag 27 april 2008 00:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb weer 3sterren gehaald vandaag, heb nu in totaal in 5 cups 3sterren.
Drink eerst een kopje koffie johquote:Op zondag 27 april 2008 07:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Same here! Vandaag wil ik de complete Mirror Cup spelen, hopen op nog een keertje 3 sterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |