Ik was al blij dat ik eens een keer goed geeindigd was op Luigi Circuit, was dat ook al niet waarquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
dat had ik ook een keer. was goed gefinished, maar volgens de puntentelling was ik laatste. erg irritant is dat.
Ik had het net andersom, kreeg een disconnect van de baan na 15 seconden sinds de start, maar wel een puntentelling waarop ik eerste was.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
dat had ik ook een keer. was goed gefinished, maar volgens de puntentelling was ik laatste. erg irritant is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Heb handmatig 1 keertje geprobeerd en dat ging niet goed afquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:51 schreef online het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk alleen maar handmatig (SNES), maar op de WII krijg ik het niet voor elkaar.
Als ik naar links stuur en slide, dan ga ik naar rechts. (en andersom)
Op tweakers en op fok meer karters gevonden met dit probleem, maar het lijkt wel of niet iedereen hier last van heeft.
Heb het met beide WII controllers gebprobeerd en ook met de classic controller.
Klinkt het jou bekend?
Oefenen oefenen oefenen...échtquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:46 schreef ASSpirine het volgende:
hoe moet je in godsnaam alles unlocken bij mario kart?...
Ik wil eigenlijk alle ventjes hebben, maar om iedereen te hebben moet je op een gegeven moment bij alle cups minstens 1 ster halen... Ik heb nog nooit 1 ster gehaald, zelfs niet bij 50CC...
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:13 schreef EvilMarc het volgende:
Dit spel is echt hetzelfde als gokken, zodra je begint te verliezen moet je kappen..Ik heb daar ook last van. Meestal kan ik gewoon niet stoppen na een dikke nederlaag. Voor mijn zelfvertrouwen moet ik dan gewoon nog een keer winnen voor ik kan stoppen. Gevaarlijke verslavingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Helaas weet ik dat niet zo heel snel 123 uit mn hoofd maar over het algemeen zijn veruit de meeste standard ghosts niet al te moeilijk te verslaan, mits je een goede kart/bike gebruikt die over het algemeen een goede topsnelheid haaltquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:49 schreef YPrue het volgende:
Weet iemand nog een paar staffghosts (normale, geen expert) die redelijk makkelijk te verslaan zijn? Heb tot nu toe Peach Beach, Sherbet Land, Koopa Cape en Luigi Circuit gehaald
één ster betekent bij elke cup een ranking met minstens één ster, twee een raking van minstens twee en drie overal drie sterren rankquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:05 schreef kitchenbreak het volgende:
Wat betekenen die sterretjes naast iemands naam bij WFC?
Ja???? Handig om te weten!quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook het aantal items dat je gebruikt telt mee, wees daar dus spaarzaam mee
Het kan wel. Heb zelf 1 cup op de 50cc waar ik 3 sterren op heb.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:15 schreef Webby het volgende:
Ik snap niet hoe je 3 sterren zou kunnen halen. Ik heb nu na ruim 100x proberen nog niet eens 1 ster op de grand prix waar de rainbow road in zit op 50cc. Net gelijk op de eerste race 4 blauwe schilden op me flikker. Op de bowser baan een pow in de lucht boven de lava. Verder alles perfect en weer A rank.
150cc mag ook wel eens beter gaan btw.
Time trails daarentegen gaan best lekker. Ik hoef er nog maar 8
Heb tot nu toe elke eerste poging gelijk de expert ghost unlocked en op totaal 4 banen daarwerkelijk die ghost verslagen, maar ik moet zeggen dat die wel rap door rijden. Als je niet elke bocht een miniturbo''tje haalt EN daarna gelijk een wheelie haal je het zeker niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:32 schreef Jesse_ het volgende:
Oké die expert staff ghosts zijn niet te verslaan
Tip: Neem die 'Duck Bike', boeiend dat hij niet zo snel is, heb er al zat races mee gewonnen door die toffe acceleratie!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:14 schreef Rikketik het volgende:
Net weer 400 punten online verloren.Ik werd gewoon telkens genaaid door gasten met bullets en stars. En wat kreeg ik als ik elfde stond? Een stel mushrooms. Yay!
Er zitten er een paar tussen die ik toch enkele keren moest doen, maar sommige win je inderdaad echt extreem hard van. Wario Mine lukt me nog niet en SNES Ghost Valley.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb tot nu toe elke eerste poging gelijk de expert ghost unlocked en op totaal 4 banen daarwerkelijk die ghost verslagen, maar ik moet zeggen dat die wel rap door rijden. Als je niet elke bocht een miniturbo''tje haalt EN daarna gelijk een wheelie haal je het zeker niet.
Ik vind het jammer dat die expert ghost zo makkelijk te unlocken is, ik reed op Bowser's Castle 32 seconden voor de normale ghost volgens mij. In 2 uurtjes spelen heb je alle ghosts unlocked.
M'n tijd momenteel op SNES Ghost Valley 2 is 58 seconden, iemand daar in de buurt?
ps: Is het een idee om een apart Time Trial tijden topic te maken?
Lukt het je niet om de Expert Ghost te unlocken? Wat is je tijd op SNES Ghost Valley dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:22 schreef Webby het volgende:
[..]
Er zitten er een paar tussen die ik toch enkele keren moest doen, maar sommige win je inderdaad echt extreem hard van. Wario Mine lukt me nog niet en SNES Ghost Valley.
Ik kreeg zelfs een keer mushrooms toen ik 12 stondquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Tip: Neem die 'Duck Bike', boeiend dat hij niet zo snel is, heb er al zat races mee gewonnen door die toffe acceleratie!
Je word misschien niet zo vaak eerste als met een snelle bike, maar zeker ook niet zo vaak laatste ed. En verschil winst tussen plaats 1 of 2 boeit niet zo erg, maar een aantal maal minder laatste worden scheelt heel veel in de punten!
Ghost valley is één van de twee waar ik de expert niet op unlocked hebquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lukt het je niet om de Expert Ghost te unlocken? Wat is je tijd op SNES Ghost Valley dan?
Bijna 3 secondes sneller dan de standaard ghost, net niet genoeg ... het is ook niet dat de baan moeilijk is, ik raak niks en powerslide elke bocht ...quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lukt het je niet om de Expert Ghost te unlocken? Wat is je tijd op SNES Ghost Valley dan?
Mijn tijd met die Bowserbike is 58:3xx seconden volgens mij. Op 75% van de banen is een motor sneller, deze bike of die 'Torpedo', maar op Ghost Valley kan je ook met die kart met die motor uitstekend uit de motorkap een goede tijd neerzetten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ghost valley is één van de twee waar ik de expert niet op unlocked heb![]()
Met welke kart/motor rij jij daar dan McGilles?
Wat is je tijd dan, neem je elke ronde de shortcut zonder een mushroom? Neem je die bocht net na die jump wel enorm strak? Gebruik je wel na elke miniboost een wheelie?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:37 schreef Webby het volgende:
[..]
Bijna 3 secondes sneller dan de standaard ghost, net niet genoeg ... het is ook niet dat de baan moeilijk is, ik raak niks en powerslide elke bocht ...
Jammer dat die Torpedo niet zo snel stuurt, want je merkt echt wel dat die sneller is op het rechte stuk. Op bijvoorbeeld Peach Beach is die Torpedo uitermate geschikt, net als Luigi Circuit waar alleen maar flauwe bochten in voorkomen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
bowserbike is zeer geschikt voor timetrials inderdaad, hij stuurt scherp. Maar online vind ik die waardeloos door de zeer trage acceleratie.
Hoezo dat dan? Waar kom je problemen tegen en wat is je doel, overal 1 2 of 3 sterren?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
Dang, 150cc gaat nog een hele kluif worden
één ster iig, wil alles unlockenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Waar kom je problemen tegen en wat is je doel, overal 1 2 of 3 sterren?
Ik zou zeggen, ga eerste de 4 maps een paar keer spelen in TimeTrial zodat je precies weet hoe je snel kan rijden. Daarna pas beginnen aan de cup zelf!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
één ster iig, wil alles unlocken
en op 150cc is de cpu er erg goed in je in de laatste bocht nog ff te verneuken
Heb de hele middag al getimetrailled idd, gaat ook wel goed komenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga eerste de 4 maps een paar keer spelen in TimeTrial zodat je precies weet hoe je snel kan rijden. Daarna pas beginnen aan de cup zelf!
Maar DD was belachelijk makkelijk, niet te vergelijken met 3 sterrenstatus halen in Mario Kart Wii!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heb de hele middag al getimetrailled idd, gaat ook wel goed komen
Het is me tenslotte in DS en DD ook gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |