Ik was al blij dat ik eens een keer goed geeindigd was op Luigi Circuit, was dat ook al niet waarquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
dat had ik ook een keer. was goed gefinished, maar volgens de puntentelling was ik laatste. erg irritant is dat.
Ik had het net andersom, kreeg een disconnect van de baan na 15 seconden sinds de start, maar wel een puntentelling waarop ik eerste was.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
dat had ik ook een keer. was goed gefinished, maar volgens de puntentelling was ik laatste. erg irritant is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Heb handmatig 1 keertje geprobeerd en dat ging niet goed afquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:51 schreef online het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk alleen maar handmatig (SNES), maar op de WII krijg ik het niet voor elkaar.
Als ik naar links stuur en slide, dan ga ik naar rechts. (en andersom)
Op tweakers en op fok meer karters gevonden met dit probleem, maar het lijkt wel of niet iedereen hier last van heeft.
Heb het met beide WII controllers gebprobeerd en ook met de classic controller.
Klinkt het jou bekend?
Oefenen oefenen oefenen...échtquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:46 schreef ASSpirine het volgende:
hoe moet je in godsnaam alles unlocken bij mario kart?...
Ik wil eigenlijk alle ventjes hebben, maar om iedereen te hebben moet je op een gegeven moment bij alle cups minstens 1 ster halen... Ik heb nog nooit 1 ster gehaald, zelfs niet bij 50CC...
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:13 schreef EvilMarc het volgende:
Dit spel is echt hetzelfde als gokken, zodra je begint te verliezen moet je kappen..Ik heb daar ook last van. Meestal kan ik gewoon niet stoppen na een dikke nederlaag. Voor mijn zelfvertrouwen moet ik dan gewoon nog een keer winnen voor ik kan stoppen. Gevaarlijke verslavingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Helaas weet ik dat niet zo heel snel 123 uit mn hoofd maar over het algemeen zijn veruit de meeste standard ghosts niet al te moeilijk te verslaan, mits je een goede kart/bike gebruikt die over het algemeen een goede topsnelheid haaltquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:49 schreef YPrue het volgende:
Weet iemand nog een paar staffghosts (normale, geen expert) die redelijk makkelijk te verslaan zijn? Heb tot nu toe Peach Beach, Sherbet Land, Koopa Cape en Luigi Circuit gehaald
één ster betekent bij elke cup een ranking met minstens één ster, twee een raking van minstens twee en drie overal drie sterren rankquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:05 schreef kitchenbreak het volgende:
Wat betekenen die sterretjes naast iemands naam bij WFC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |