Ik dacht dat ik sneller was, maar toch niet. Tijd 1.06.966, da's 0,4 trager dan de ghost. Ik gebruik de paddo bij de shortcut, rij met de bowser bike, stuur elke bocht strak en turbo in elke bocht. waar mogelijk wheelie ik...quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is je tijd dan, neem je elke ronde de shortcut zonder een mushroom? Neem je die bocht net na die jump wel enorm strak? Gebruik je wel na elke miniboost een wheelie?
Dan ben ik 8 seconden sneller, dat is heel wat op zo'n korte baan. Dan doe je toch iets niet goed denk ik. De paddo's niet gebruiken bij de shortcut, die kan je beter gelijk daarna gebruiken of op het laatste rechte stuk bij de finish (nadat de boost op de baan is afgelopen)quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:43 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik sneller was, maar toch niet. Tijd 1.06.966, da's 0,4 trager dan de ghost. Ik gebruik de paddo bij de shortcut, rij met de bowser bike, stuur elke bocht strak en turbo in elke bocht. waar mogelijk wheelie ik...
Daar had ik idd 50 en 100cc alles drie sterren, met Wii heb ik nog nergens 3 sterrenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Maar DD was belachelijk makkelijk, niet te vergelijken met 3 sterrenstatus halen in Mario Kart Wii!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar had ik idd 50 en 100cc alles drie sterren, met Wii heb ik nog nergens 3 sterren
Dat ding heet de "Concerto". Maar die neem ik dus nooit meerquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mijn tijd met die Bowserbike is 58:3xx seconden volgens mij. Op 75% van de banen is een motor sneller, deze bike of die 'Torpedo', maar op Ghost Valley kan je ook met die kart met die motor uitstekend uit de motorkap een goede tijd neerzetten.
Ik rij zelf practisch alle TimeTrials met 'Bowser Bike' en sommige banen (degene met iets minder scherpe bochten) met de Torpedo.
Maar wel ideaal om een goede tijd mee te rijden op sommige maps in de TimeTrialquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat ding heet de "Concerto". Maar die neem ik dus nooit meeronline werd ik gepwnd toen ik dat ding had, en heb er maar rank B mee gehaald met de mushroom cup 50 cc... nee dat ligt niet aan mij!!
![]()
Klopt, op de acceleratie na is het de perfecte motor voor zware personages. De rest heb ik flinke problemen mee bij het driften (de Twinkle Star is ook nog wel te doen met een beetje oefening).quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
bowserbike is zeer geschikt voor timetrials inderdaad, hij stuurt scherp. Maar online vind ik die waardeloos door de zeer trage acceleratie.
Ik speel ook vaak met de Bowserbikequote:Op zaterdag 26 april 2008 19:59 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Klopt, op de acceleratie na is het de perfecte motor voor zware personages. De rest heb ik flinke problemen mee bij het driften (de Twinkle Star is ook nog wel te doen met een beetje oefening).
Hierzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:19 schreef SnuggLe het volgende:
Heb net even wat time trials gedaan en achter elkaar de expert ghost geunlocked. Eitje tot nog toe.
Manual driften ook geprobeerd, maar dat komt er bij mij niet in. Reageert fucking laat enzo. Ook zonder manual scoor ik online punten. zo lang ik maar rond de 7200 punten blijf zitten is het best. Nu weer even online wat spelen. Meer mensen online?
Laten we het een combinatie van beide noemenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:16 schreef SnuggLe het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat ik beter wordt! ;-)
Heb je nog plek? Dan voeg ik je even toe. Met fokkers racen is toch wat minder anoniem.quote:
Voeg me maar toe, ik zal je zo ook toevoegenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:32 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Heb je nog plek? Dan voeg ik je even toe. Met fokkers racen is toch wat minder anoniem.
Gedaan. Om als Mii te racen moet je bij alle 100cc cups een prijs hebben gewonnen. Volgens mij hoef je ze niet eens allemaal goud te halen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voeg me maar toe, ik zal je zo ook toevoegen
Nou, volgens mij hoef je alleen bij de Special cup 100cc goud te halen.quote:Op zondag 27 april 2008 00:37 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Gedaan. Om als Mii te racen moet je bij alle 100cc cups een prijs hebben gewonnen. Volgens mij hoef je ze niet eens allemaal goud te halen, maar dat weet ik niet zeker.
Same here! Vandaag wil ik de complete Mirror Cup spelen, hopen op nog een keertje 3 sterrenquote:Op zondag 27 april 2008 00:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb weer 3sterren gehaald vandaag, heb nu in totaal in 5 cups 3sterren.
Drink eerst een kopje koffie johquote:Op zondag 27 april 2008 07:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Same here! Vandaag wil ik de complete Mirror Cup spelen, hopen op nog een keertje 3 sterren
quote:
Kan ook.quote:Op zondag 27 april 2008 00:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hoef je alleen bij de Special cup 100cc goud te halen.
Heb net mijn eerste serieuze poging achter de rug, 1:52:000 momenteel. Wat is jouw tijd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
N64 Mario Raceway toegestuurd waar ik al geruime tijd eenzaam bij aan de top sta
Die trap is sneller dan gewoon rijden.quote:Op zondag 27 april 2008 13:07 schreef Borizzz het volgende:
Heb bijna alle ghost data unlocked op de time trial; alleen bij daisy circuit lukt het me totaal niet; 5 sec. langzamer dan de ghost. Naast het strand is dit toch wel een lastige.
Iemand tips?
Een probleem is volgens mij als je die trap op gaat door dat gebouw heen, aan het begin van die trap rem je enorm af...
Ik had je al toegevoegd en zie je ook al in mijn lijst staan. Ik ben Fok!Mark, Mark of FOK!stra, heb een beetje een identiteitscrisis wat online betreftquote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb net mijn eerste serieuze poging achter de rug, 1:52:000 momenteel. Wat is jouw tijd?
Jij staat nog niet in mijn friendslist, kan je mij toevoegen?
Je moet gewoon goed rijden en minstens 2x eerste en 2x tweede worden in een cup.quote:Op zondag 27 april 2008 13:33 schreef Maartel het volgende:
Hoe zit het nu precies met sterren? Wanneer haal je die?
Ik las ergens dat je die in Double Dash ook al had, maar daar heb ik elke cup met 40 punten (en de allstarcup met 160) afgesloten, en toch geen ster gezien...
Wii Wheel usage 0% =quote:Op zondag 27 april 2008 14:26 schreef kitchenbreak het volgende:
Check deze gast met 9999 punten en 3 star rank :|
http://www.mariokartwii.com/showthread.php?t=5685
Ik denk het niet, lijkt me sterk dat hij precies op 9999 eindigte en toen pas de screenshot maakte, dan wacht je toch liever op 10.000 lijkt me, mooier getalquote:Op zondag 27 april 2008 15:25 schreef Tamaartje het volgende:
kun je wel hoger dan 9999?
Dan heb ik je tijd met 8 seconden verbeterdquote:Op zondag 27 april 2008 13:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik had je al toegevoegd en zie je ook al in mijn lijst staan. Ik ben Fok!Mark, Mark of FOK!stra, heb een beetje een identiteitscrisis wat online betreft
Sta sta steady op 7400 punten met maar zo'n 30 races geracetquote:
Vanmiddag op de rainbowroad reed iemand constant eerste vanaf het begin af aan. Haal ik deze persoon in ongeveer 15 seconden voor het eind, komt er 3 seconden later een blauw schild aan......quote:Op zondag 27 april 2008 16:54 schreef SnuggLe het volgende:
GVD! Lag 2e krijg ik een blauw schild!!! 5e geworden tyfuszooi.
De gehele dag thuis en de vrouw niet thuis, niemand online. Moet ik werken en beginnen de Fokkers weer actief te wordenquote:
Snap je de hint?quote:Op zondag 27 april 2008 17:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
De gehele dag thuis en de vrouw niet thuis, niemand online. Moet ik werken en beginnen de Fokkers weer actief te worden
Dit is god die me straft omdat ik jou overreed vorige ronde voor de finishquote:Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef SnuggLe het volgende:
Lekker GGMM....-210 punten ;-)
Ik wil ook met julliequote:Op zondag 27 april 2008 17:18 schreef GGMM het volgende:
Ik kom niet meer in de race van jullie, ik start een andere..
Auwquote:Op zondag 27 april 2008 17:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te spelen om je in te halen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 17:23 schreef SnuggLe het volgende:
Schol, lekker he dat rode schild 3 meter voor de finish bij Mushroom Gorge?
omg... check ook hoeveel winsquote:Op zondag 27 april 2008 14:26 schreef kitchenbreak het volgende:
Check deze gast met 9999 punten en 3 star rank :|
http://www.mariokartwii.com/showthread.php?t=5685
quote:Op zondag 27 april 2008 17:43 schreef MuRKie het volgende:
hoort die ook op zo'n kartonnen kaartje te zitten?
Das lelijk want dan heb ik hem of niet gehad of ik ben hem kwijtgeraaktquote:
Bij deze.quote:Op zondag 27 april 2008 17:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Al lang gedaan, jij moet mij nog toevoegen![]()
3351-4390-1389
Het internetkanaal kopenquote:Op zondag 27 april 2008 17:57 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Das lelijk want dan heb ik hem of niet gehad of ik ben hem kwijtgeraakt
Kan ik net geen internetkanaal kopen nuMoet ik eerst weer zo'n kaartje kopen
quote:Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het internetkanaal kopen
Vroegah was die nog gewoon gratis
Klopt, ik heb hem ook gratis. Beetje triest ook dat je nu moet gaan betalen voor iets wat je 2keer per jaar gebruikt.quote:Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het internetkanaal kopen
Vroegah was die nog gewoon gratis
Kan ik ook ergens punten kopen via iDeal zonder dat ik echt zo'n kaartje op gestuurd moet krijgen of dat ik er voor naar de winkel moet? ben luiquote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Kost maar 5 euro, da's niks. Bovendien is het, als je het vaker gebruikt, een prima browser.
Zo'n site bestaat ja. Ik ben alleen vergeten welke site het isquote:Op zondag 27 april 2008 18:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens punten kopen via iDeal zonder dat ik echt zo'n kaartje op gestuurd moet krijgen of dat ik er voor naar de winkel moet? ben lui
Wil gewoon betalen (via iDeal want ik doe niet aan Credit cards) en dan digitaal een code krijgen..
Ik had die site idd net gevonden via googlequote:Op zondag 27 april 2008 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n site bestaat ja. Ik ben alleen vergeten welke site het is
//edit: http://www.gamecards.nu/
2 euro voor het op je luie reet kunnen blijven zitten is niksquote:Op zondag 27 april 2008 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, deze bijvoorbeeld: http://www.gamecard.nu/pr(...)oints_card_2000.html
je betaalt daar wel ¤22 voor 2000 punten, in de winkel zou het je 20 euro kosten
Vraag het dan nietquote:Op zondag 27 april 2008 18:19 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik had die site idd net gevonden via google![]()
8200 punten? Als ik wist dat je zo goed was had ik je niet toegevoegd.quote:Op zondag 27 april 2008 17:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Al lang gedaan, jij moet mij nog toevoegen![]()
3351-4390-1389
Arghh jij bent ook al zo iemand die handmatig kan driftenquote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
8200 punten? Als ik wist dat je zo goed was had ik je niet toegevoegd.
Springen (R) en een stunt.quote:Op zondag 27 april 2008 18:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Arghh jij bent ook al zo iemand die handmatig kan driftenDan word het voor iemand die automatisch drift lastig bijhouden.
Hoe kan jij steeds afsnijden bij ghost valley zonder paddo?
8200 punten en niet handmatig driften + niet weten hoe je die jump moet doen, ga je schamenquote:Op zondag 27 april 2008 18:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Arghh jij bent ook al zo iemand die handmatig kan driftenDan word het voor iemand die automatisch drift lastig bijhouden.
Hoe kan jij steeds afsnijden bij ghost valley zonder paddo?
quote:Op zondag 27 april 2008 18:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
8200 punten en niet handmatig driften + niet weten hoe je die jump moet doen, ga je schamen![]()
![]()
Gewoon even een trucje doen op die schans, eitje!
Heb je tegen de jostiband gereden om zo die 8200 punten te krijgen?
Jawel, maar -72 is gewoon teveel. als je 3 keer eerste wordt en hij wordt gedisconnect had je net zo goed niks kunnen doen.quote:Op zondag 27 april 2008 18:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Toch best goed he dat ik dan zoveel punten heb
Nee maar met automatisch kan je niet springen en er zit daar geen schans vandaar dat ik het niet begreep
edit: @GGMM: -72 punten had je maar al je eerder behaalde punten worden dan ook niet opgeslagen ?
Ja dat is zeker waarquote:Op zondag 27 april 2008 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar -72 is gewoon teveel. als je 3 keer eerste wordt en hij wordt gedisconnect had je net zo goed niks kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |