Zat dat erin? Ik heb zelf alleen de laatste tellen van het programma gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En hopelijk ook het stukje dat Brian glaswerk naar beneden gooit.......
Hoe dan? Zover ik heb gezien is er geen ontslagronde voor hem aangevraagdquote:Op woensdag 23 april 2008 23:40 schreef Frasier het volgende:
Jaap wordt er morgen uitgestemd.
Dat is de ultieme kracht van Jaap. Hij vind alles goed, kan goed met stroop smeren. Zowel bij Brian als Huub. Hij geeft beiden keer op keer het gevoel dat hij ze geweldig vindt en voert beider ego's volop. Volgens mij zal het hem simpelweg worst wezen en heeft hij z'n eigen doel. Laat ze elkaar maar afmaken, ik loop er wel mee weg....quote:Op woensdag 23 april 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
Jaap vond de wedding pastors goed. Nou, ik vond het een amateuristische bedoening.
Ik vond het veel te lang duren.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
Jaap vond de wedding pastors goed. Nou, ik vond het een amateuristische bedoening.
Omdat Jaap show maakt en uiteindelijk voor Huub kiest.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Huub nu gezellig met Jaap zit na te praten.
ambtenaar van de burgelijke stand:quote:Op woensdag 23 april 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd maar te googelen naar die wetteksten die volgens mij letterlijk uitgesproken moeten worden, maar kan ze niet vinden op internet. Trouwboekjes heb ik ook niet gezien. Het was informeel. Meestal begint het met "Als ambtenaar van de burgerlijke stand te (in dit geval Eemnes) ..en ga zo maar door".
Aan de andere kant voel ik wel met je mee. Zelfs een bruidscadeau, redelijk emotionele vader en broer van Huub, die mediahype......dat knaagt aan mijn zekerheid van vanmiddag dat het fake was en fake overkwam.
Ik schoot wel even in de lach van dat stuk dat ze samen op gingen lezenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat, en alles werd ook zo stuntelig van papiertjes opgelezen.
Het was zo slaapverwekkend langdradig, wat een onzin kwam er uit die man. Plus dat hij ook nog eens ontzettend veel fouten maakte, noemde de broer van Claire Boram en de moeder van Huub Clara. Die vent liep ontzetten te stuntelen.quote:
Dat is voor Jaap reden om na te praten, maar ik snap de reden van Huub na vandaag niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat Jaap show maakt en uiteindelijk voor Huub kiest.
Jaap was in zijn "show" niet irritant tegenover de gasten.........hij werd geaccepteerd..dit itt Brian....quote:Op woensdag 23 april 2008 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Huub nu gezellig met Jaap zit na te praten.
Zo leuk om goedgemanierde jongemannen te zienquote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef Lady-night het volgende:
Lieve oma.....
http://forum.headliner.nl/topic-6751/
Normaal gesproken is het een boekwerk en zijn het geen losse velletjes.....quote:Op woensdag 23 april 2008 23:49 schreef Kinga het volgende:
Nog even deze. Ik weet niet hoe die akte er normaal uitziet, maar dit ziet er niet echt officieel uit? Wat jullie?
[ afbeelding ]
En Jaap heeft het door.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Brian staat af te luisteren.
Oh nee?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
100% zeker weten dat er niemand binnen zou zijn gekomen...
Huub en Claire zeggen nu net dat ze niet hebben aangevraagdquote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef Shayndel het volgende:
Dat van jaap kan ook nog zijn aangevraagd maar was niet op de streams te zien. Dus ik denk dat ze het vergeten zijn of op dat moment geen beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |