100% zeker weten dat er niemand binnen zou zijn gekomen...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was er iig geen twijfel meer geweest, als hij was binnengekomen dan was het openbaar
Dit was zijn reactiequote:Op woensdag 23 april 2008 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik. Hij knikte maar bleef om zich heen kijken, waarschijnlijk wilde hij niet dat het op zou vallen dat hij informatie kreeg.
Mooie gifs, maar dat is niet hetzelfde moment dat ik noteerde. De omhelzing kwam later.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit was zijn reactie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx.. het antwoord op m'n vraagquote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
100% zeker weten dat er niemand binnen zou zijn gekomen...
"Runaway Bride" zou wel een leuke zijn geweestquote:Op woensdag 23 april 2008 23:34 schreef Ziet het volgende:
welke film kijken ze eigenlijk?
Ik snap het totaal niet dat sommigen en Huub incl. zeggen dat Huub de langstzittende miljonair is omdat Brian 1 nachtje eruit is geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
waarom, dan zou Huub niet langer de langstzittende miljonair meer zijn.
Op het bovenste plaatje werd Eric een beetje boos over de naïviteit van Huub tov Jaap.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie gifs, maar dat is niet hetzelfde moment dat ik noteerde. De omhelzing kwam later.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:26 schreef Leandra het volgende:
Gemeente Bunschoten:
De boot moet wel een half uur voor aanvang aangemeerd zijn, zodat alle belangstellenden kunnen opstappen.
Amanda is nog een nacht met Jaap uit logeren geweest toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:36 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik snap het totaal niet dat sommigen en Huub incl. zeggen dat Huub de langstzittende miljonair is omdat Brian 1 nachtje eruit is geweest.
Tel je de meeste dagen dat iemand daar opgelsoten is geweest dan is Brian de winnaar.
Tel je de dagen aaneengesloten dat iemand daar opgesloten is geweest dan is Amanda de winnaar.
Hoe kom ik bij dit laatste?
Amanda is 1 februari de Kooi ingegaan.
Huub is 9 februari (weer) de Kooi ingegaan.
Brian is in de nacht van 26 - 27 april in de Witte Bergen geweest met Natasia.
Dus of Brian of Amanda is dan de winnaar en NIET Huub.
Ja.. in Bunschoten maken ze er wel een leuke variant op.... dat kun je aan die visboeren overlatenquote:
En dan nog 3 weken TV maken met maar 4 man?? Om daarna nog een week door te moeten met z'n 3en??quote:Op woensdag 23 april 2008 23:40 schreef Frasier het volgende:
Jaap wordt er morgen uitgestemd.
Dat was echt super lief met Jorisquote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef Lady-night het volgende:
Lieve oma.....
http://forum.headliner.nl/topic-6751/
Er is volgens mij voor niemand ontslag aangevraagd....althans, ik heb het niet meegekregenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:40 schreef Frasier het volgende:
Jaap wordt er morgen uitgestemd.
En hopelijk ook het stukje dat Brian glaswerk naar beneden gooit.......quote:Op woensdag 23 april 2008 23:41 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft een stukje van RTL Boulevard gezien, hij weet dat het spandoek in de promo zat.
Ik dacht dat Brian voor Huub een ontslagronde heeft aangevraagd?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is volgens mij voor niemand ontslag aangevraagd....althans, ik heb het niet meegekregen
Huub zou voor Jaap ontslag aanvragen om hem er vervolgens in te houden in de hoop dat Jaap zou zien dat Brian en Amanda hem er zouden uitstemmen, en Huub dus de partij is waar hij wel op kan bouwen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is volgens mij voor niemand ontslag aangevraagd....althans, ik heb het niet meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |