Lijkt me nep. En al is het echt, dan is het een single-handed bandit, zeg maar.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:27 schreef SNArky het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eks_in_de_trein.html
Word conductrice, dan kom je nog eens ergens
zal geweldig zijn als het echt zou zijn. XD. kreunen kon ze overigens goed (understatement)quote:Op donderdag 24 april 2008 21:27 schreef SNArky het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eks_in_de_trein.html
Word conductrice, dan kom je nog eens ergens
Jaquote:Op donderdag 24 april 2008 21:50 schreef ghizzer het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag.. is het stuk spoor Leusden-Amersfoort nog operationeel en zo ja, wat wordt er over vervoerd?
Ja, wat Fles zegt: autoos, toevallig afgelopen week er iets over gelezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_Kesteren_-_Amersfoort en http://nl.wikipedia.org/wiki/Ponlijnquote:Op donderdag 24 april 2008 21:50 schreef ghizzer het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag.. is het stuk spoor Leusden-Amersfoort nog operationeel en zo ja, wat wordt er over vervoerd?
Volgens mij ook nog Seat's en natuurlijk paar wagons met onderdelen. Thats it.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
auto's. Volkswagens vooral, nog wat audi's, en een paar Porsches ook nog geloof ik
En om een en ander met plaatjes te vergezellen: zo ziet zo'n transport vanuit Duitsland er dan uit. Helaas rijden deze loks maar tot Amersfoort, maar de trein zelf wordt daarna wel richting de Pon gereden.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:50 schreef ghizzer het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag.. is het stuk spoor Leusden-Amersfoort nog operationeel en zo ja, wat wordt er over vervoerd?
RR de beste vinding van de afgelopen jarenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Oh ja... Tuurlijk.... Schrap ook nog maar een rit randstadrail... Kan er ook nog wel bij...
uhuh.. ben er nog niet uit waar we nou beter mee af zijn hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RR de beste vinding van de afgelopen jaren
En dan ook nog een beetje de naam van mijn stad er voor misbruiken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:42 schreef Fixers het volgende:
In 't echt issie nog lelijker dan de schaalmodellen die ze eerder hebben laten zien. Het is net alsof de kappen aan de kop en slecht passende bodykit is gemonteerd door de eerste de beste witte-petten-sjonnie.
Kijk maar eens naar die naden: http://www.trenomania.org/fotogallery/displayimage.php?album=1908&pos=4
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:06 schreef Duvel het volgende:
Met name voor Zug-Chef natuurlijk. Hierbij wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken om ZC te feliciteren met zijn vermelding in een landelijk dekkend vakblad.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Een artikel in de groene Amsterdammer?
![]()
Nieuwe algemene voorwaarden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:06 schreef Duvel het volgende:
Als ik die nieuwe algemene voorwaarden lees hč, ben je dan de lul als je hier je eigen foto's post?
Oh, sticky. Die sla ik altijd over. Nou ja, of je "de lul" bent weet ik niet, maar je geeft ze wel vrij voor de rest van de wereld blijkbaar ja. Maar volgens mij was dat al zo, en is daar een paar jaar geleden al eens gezanik over geweest. Een foto van een meid was uit een profiel gehaald om er een FP-bericht mee te illustreren, en daar was user niet zo gelukkig mee. Maar je weet hoe dat gaat, dan is het laatste woord aan de Grote Kale Roerganger met de Grote Oogkleppen. En gezien afgelopen week denk ik dat deze vernieuwing over het meelezen van de PB's gaat. EN dat je je foto's dus altijd al kwijt was in feitequote:Op vrijdag 25 april 2008 08:30 schreef Duvel het volgende:
Zie MEDje!
quote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
die zag ik ook net jaquote:
akkoord met kk? De hoofdletter van Policy? of de punt aan het einde?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Een kneiter van een tikfout staat er in dat stukje
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekjker boeioend, altijd dat policy gelul weer. Treinen graag
Hm, die waren toch vooral populair in Zuid Afrika? Meen me iets te herinneren van "die blau trein" of zo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik er eens goed naar kijk, zien we daar dus maar EEN stoomlocomotief, en wel eentje volgens het Beyer-Garratt principe
Ook. Maar het schijnt dat locomotieven van dit type wereldwijd tamelijk populair geweest zijn. Wel vooral op neven- en smalspoorlijntjes. Het grote voordeel is namelijk dat de massa over een grotere lengte verspreid wordt, en je dus aan relatief licht gelegd spoor genoeg hebt, terwijl deze (drieledige) dingen ook niet zo snel in problemen kwamen bij krappe bochtenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:01 schreef Duvel het volgende:
Hm, die waren toch vooral populair in Zuid Afrika? Meen me iets te herinneren van "die blau trein" of zo?
Je weet wat het duitse woord "leer" betekent he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef Wadloper het volgende:
Ohja, de 11.20 trein had dus een defect, werd iedereen doorverwezen naar perron 7b, voor de 11.46 trein, ging de Leertrein alsnog
Ik zat toen te wachten in de intercity richting Amersfoort...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef Wadloper het volgende:
Sjonge jonge, wat een puinhoop was het vandaag op Groningen - Nieuweschans.
Meerdere vertragingen, de trein die naar Leer gaat om 11.20 had +20, vanwege een defect, dat treinstel is zelfs afgesleept
En gek genoeg blijft er dan vaak genoeg geklooi met wisselingen e.d.
Ohja, de 11.20 trein had dus een defect, werd iedereen doorverwezen naar perron 7b, voor de 11.46 trein, ging de Leertrein alsnog
Het oude talud tussen Rhenen en Kesteren wordt momenteel ingenomen door de provinciale weg. Als je de trein dus wilt doortrekken, moet je een nieuw talud maken, nieuwe brug, etcetera...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef ghizzer het volgende:
thanx voor de info over Kesteren - Amersfoort. wat ik mij dan afvraag nog.. waarom trekken ze Kesteren-Rhenen en Veenendaal-Leusden niet meer door? Is toch veel praktischer?! Ik bedoel, Amersfoort is een grote stad, maar als je bijvoorbeeld naar Arnhem of Nijmegen wil, ben je meteen veroordeeld tot die kutboemel over eensporig slakkerend spoor. Schiet niet op!
Merk overigens op dat jouw "oplossing" nog steeds een aardig stuk enkelspoors dieselbaan bevatquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef ghizzer het volgende:
thanx voor de info over Kesteren - Amersfoort. wat ik mij dan afvraag nog.. waarom trekken ze Kesteren-Rhenen en Veenendaal-Leusden niet meer door? Is toch veel praktischer?! Ik bedoel, Amersfoort is een grote stad, maar als je bijvoorbeeld naar Arnhem of Nijmegen wil, ben je meteen veroordeeld tot die kutboemel over eensporig slakkerend spoor. Schiet niet op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |