quote:Op donderdag 24 april 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, dank jeIk zou ze aan het NSM geven of zo, die verkopen ze wel weer door. Maar goed dan krijg je er zelf niks voor
Plus dat je ze nog moet gaan brengen ook wrsl. Tief ze toch maar gewoon achter in de vuilnisauto dan
Zou me niet verbazen, want dan krijgen ze er gratis een heel stuk spoor bijquote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Arriva wil gaan praten met de STAR... Arriva logo op die stoomtreinen?
Je vergeet nog ICK 2e klasquote:Op donderdag 24 april 2008 07:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onverbouwde Koplopers voor de tweede klas, voor de eerste klas ICRm.
Zit aardig, maar haalt het niet bij de Koplopers!quote:
Een bezoek is goed te combineren met een rondrit door noordwest Duitsland, station Augustfehn ligt tussen Leer en Oldenburg in, en volgens mij stoppen alle reizigerstreinen op dat traject aan alle stations. Ik kwam er langs met de Regionalexpress van Norddeich naar Oldeburg, bestaande uit Dosto's en een Br111.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg het maar Preus, waar is dat? En wanneer is de PTA-meet daarheen? Zo te zien kan je er ook wel blijven slapen, pand is groot zat.
Ziet er aardig uit. Ik geloof er echter geen moer van dat 'wonderkaartje efteling' de meest gezochte term isquote:Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef sander89 het volgende:
LOL de NS heeft zijn site vernieuwdziet er wel wat beter uit zover ik het gezien heb
![]()
Alleen was de vorige versie ook erg slecht vond ik
Begint al goedquote:Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef sander89 het volgende:
LOL de NS heeft zijn site vernieuwdziet er wel wat beter uit zover ik het gezien heb
![]()
Alleen was de vorige versie ook erg slecht vond ik
Nee geen nieuwe bij gekomen, alleen deze foto's zijn er tot nu toe van onze railhummerquote:Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef SpeedyRich het volgende:
Zijn er nog foto's van de V250 van de NS ?
Klik trouwens ook eens op de voorleesfunctie. Is wel erg verwarrendquote:Op donderdag 24 april 2008 13:03 schreef bork het volgende:
[..]
Begint al goed, wanneer je adres of postcode gebruikt, mag je niet eerst lopen naar station A om vervolgens bij aankomst op station B de bus te pakken. Nee, je moet dan ook naar station A de bus pakken
Nee, dat woord bestaat niet meerquote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef Duvel het volgende:
Als we nou met z'n allen tegelijk de hele dag zoeken op "vertraging", komt dat dan ook op de site te staan bij "andere mensen zochten"?
Oh ja, dat is nu "komt over [ ] minuten binnen".quote:
"vertrekt over ongeveer EEN kwartier"quote:Op donderdag 24 april 2008 13:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, dat is nu "komt over [ ] minuten binnen".
En het fijne is dat deze melding gewoon blijft staan en niet netjes iedere vijf minuten terugtelt.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"vertrekt over ongeveer EEN kwartier"
In 't echt issie nog lelijker dan de schaalmodellen die ze eerder hebben laten zien. Het is net alsof de kappen aan de kop en slecht passende bodykit is gemonteerd door de eerste de beste witte-petten-sjonnie.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:12 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nee geen nieuwe bij gekomen, alleen deze foto's zijn er tot nu toe van onze railhummer![]()
http://www.trenomania.org/fotogallery/thumbnails.php?album=1908
Vraag of ze ook de Oude oude nieuwe layout beschikbaar willen stellenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef ReisT het volgende:
En daarbij zit er veel te weinig geel meer in de site![]()
Via de automaat kun je een zogenaamde ´rondreis´ plannen, hier kun je twee ´via-stations´ opgeven.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:12 schreef Eix het volgende:
Alleen kan je in de automaat volgens mij maar één via ingeven.
ja, maar dan is je eindstation gelijk aan je beginstation, en dat is hier dus niet zinvolquote:Op donderdag 24 april 2008 20:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Via de automaat kun je een zogenaamde ´rondreis´ plannen, hier kun je twee ´via-stations´ opgeven.
Lijkt me nep. En al is het echt, dan is het een single-handed bandit, zeg maar.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:27 schreef SNArky het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eks_in_de_trein.html
Word conductrice, dan kom je nog eens ergens
zal geweldig zijn als het echt zou zijn. XD. kreunen kon ze overigens goed (understatement)quote:Op donderdag 24 april 2008 21:27 schreef SNArky het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eks_in_de_trein.html
Word conductrice, dan kom je nog eens ergens
Jaquote:Op donderdag 24 april 2008 21:50 schreef ghizzer het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag.. is het stuk spoor Leusden-Amersfoort nog operationeel en zo ja, wat wordt er over vervoerd?
Ja, wat Fles zegt: autoos, toevallig afgelopen week er iets over gelezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_Kesteren_-_Amersfoort en http://nl.wikipedia.org/wiki/Ponlijnquote:Op donderdag 24 april 2008 21:50 schreef ghizzer het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag.. is het stuk spoor Leusden-Amersfoort nog operationeel en zo ja, wat wordt er over vervoerd?
Volgens mij ook nog Seat's en natuurlijk paar wagons met onderdelen. Thats it.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
auto's. Volkswagens vooral, nog wat audi's, en een paar Porsches ook nog geloof ik
En om een en ander met plaatjes te vergezellen: zo ziet zo'n transport vanuit Duitsland er dan uit. Helaas rijden deze loks maar tot Amersfoort, maar de trein zelf wordt daarna wel richting de Pon gereden.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:50 schreef ghizzer het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag.. is het stuk spoor Leusden-Amersfoort nog operationeel en zo ja, wat wordt er over vervoerd?
RR de beste vinding van de afgelopen jarenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Oh ja... Tuurlijk.... Schrap ook nog maar een rit randstadrail... Kan er ook nog wel bij...
uhuh.. ben er nog niet uit waar we nou beter mee af zijn hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RR de beste vinding van de afgelopen jaren
En dan ook nog een beetje de naam van mijn stad er voor misbruiken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:42 schreef Fixers het volgende:
In 't echt issie nog lelijker dan de schaalmodellen die ze eerder hebben laten zien. Het is net alsof de kappen aan de kop en slecht passende bodykit is gemonteerd door de eerste de beste witte-petten-sjonnie.
Kijk maar eens naar die naden: http://www.trenomania.org/fotogallery/displayimage.php?album=1908&pos=4
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:06 schreef Duvel het volgende:
Met name voor Zug-Chef natuurlijk. Hierbij wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken om ZC te feliciteren met zijn vermelding in een landelijk dekkend vakblad.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Een artikel in de groene Amsterdammer?
![]()
Nieuwe algemene voorwaarden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:06 schreef Duvel het volgende:
Als ik die nieuwe algemene voorwaarden lees hè, ben je dan de lul als je hier je eigen foto's post?
Oh, sticky. Die sla ik altijd over. Nou ja, of je "de lul" bent weet ik niet, maar je geeft ze wel vrij voor de rest van de wereld blijkbaar ja. Maar volgens mij was dat al zo, en is daar een paar jaar geleden al eens gezanik over geweest. Een foto van een meid was uit een profiel gehaald om er een FP-bericht mee te illustreren, en daar was user niet zo gelukkig mee. Maar je weet hoe dat gaat, dan is het laatste woord aan de Grote Kale Roerganger met de Grote Oogkleppen. En gezien afgelopen week denk ik dat deze vernieuwing over het meelezen van de PB's gaat. EN dat je je foto's dus altijd al kwijt was in feitequote:Op vrijdag 25 april 2008 08:30 schreef Duvel het volgende:
Zie MEDje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |