succes!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:
hola!
CF, die salade van minilotje was lekker! Heb een onmeunig grote bak op!
Nog even uitbuiken, en zo rijles...
Oh lollz ik wil nieteens weten hoeveel note's ik heb inmiddels, heb ookal 4 of 5x een ban ofzo gehadquote:Op woensdag 23 april 2008 18:21 schreef DarkElf het volgende:
nou mooi dan ben ik echt veranderd..
![]()
(ik moest iig heel hard lachen om mijn notes toen ik mod was)
succesquote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef Den_Haag het volgende:
En ik ben heel even binnen geweest om te eten. Nu weer naar Nyenrode om een case verder uit te werken![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
blabla
Pffft het duurde btw ff voor Milou doorhad dat er geen konijn maar tonijn op de sandwich ging
Ja hoi, dat ^^^ was ik, ik had niet door dat Liejannuh hierop nog stond ingelogdquote:
Dat was ik helemaal niet!quote:
Dat zeg ik net.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoi, dat ^^^ was ik, ik had niet door dat Liejannuh hierop nog stond ingelogd
Tof. Ik heb die website bekeken en het zier er allemaal heel smakelijk uit op die menu-kaart.quote:
Gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof. Ik heb die website bekeken en het zier er allemaal heel smakelijk uit op die menu-kaart.
Veel plezier.
jah duhhh, ik moet tot morgen wachtenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef Tezz het volgende:
En SOL, kap eens met plaatjes van Gordon, nou ben ik horny.
Ik nog maar anderhalf uurquote:Op woensdag 23 april 2008 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah duhhh, ik moet tot morgen wachten
gisteren ookal, maar ik lag al voor half 11 te slapenquote:
Ik ga een kwartiertje kijken en dan komt manlief thuis. Dus die sleur ik dan gelijk mee naar boven, you know!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gisteren ookal, maar ik lag al voor half 11 te slapenen vanaaf ga ik ook niet redden denk ik, ben zo erg moe
ik moet nog wel langer dan half 11 wachten denk ik, dus dan kan ik wel even kijken!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gisteren ookal, maar ik lag al voor half 11 te slapenen vanaaf ga ik ook niet redden denk ik, ben zo erg moe
Enne, wel even bijslapen voor als cnk morgen er weer is natuurijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Veel plezier! Dat wil ik ook wel nu, lijkt me goddelijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
bubbelbadje aan, glaasje wijn mee en het belangrijkste: manlief natuurlijk.
Groot bad hebben is fijn
Badderzequote:Op woensdag 23 april 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
bubbelbadje aan, glaasje wijn mee en het belangrijkste: manlief natuurlijk.
Groot bad hebben is fijn
Dat dusquote:Op woensdag 23 april 2008 21:25 schreef PeRi het volgende:
Oooh een bad. Jaloers!!!
Ik heb er nooit een gehadquote:Op woensdag 23 april 2008 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat dus(hoewel mn ouders ook een bad hebben en ik er toen ik daar nog woonde bijna nooit inging zoooo suf
als je het hebt gebruik je het niet en heb je het niet verlang je er soms naar
)
Ja lekker is dat he?quote:
Met een lekkere LUSH badbruisbalquote:Op woensdag 23 april 2008 21:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een gehad. Maar ik vind het ook echt niet erg. Des te lekkerder om juist op vakantie ofzo in bad te kunnen, lekker lang en relaxed.
.
Maar op sommige momenten, kan je wel echt er naar verlangen. Als je je beetje naar voelt, of ultiem brak. Dan helpt de warmste en langste douche niet meer.
Geniet je ervan als je het gebruikt?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
6 flesjes parfum tig flessen douchegeltig massagebars een paar lotions, ik schaam me
edit: oh en shampoo enkele flessen
Ik ruik na gebruik wel heeeel lekkerquote:Op woensdag 23 april 2008 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geniet je ervan als je het gebruikt?
6 flessen van hetzelfde sop?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ruik na gebruik wel heeeel lekkergebruik atm alleen maar lush, maar heb inmiddels wel alles wat ik wil hebben en heb niet meer dan 1 ding van hetzelfde er is een lushforum en iemand van daar besteld soms gewoon 6 flessen van 500ml van hetzelfde
![]()
heerlijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja lekker is dat he?
Wij hebben ook een tweepersoons bad.
Slaap lekker DE.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:44 schreef DarkElf het volgende:
en nu lekker soezelig nog wat drinken en dan t mandje in
*slaap wel allemaal
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:16 schreef Pandorah het volgende:
the Great British Menu kijken wij ook altijd (en meer van die kookshows op de BBC)! Leuke show.
Ik weet inmiddels ook een Lush winkel te vinden. In Wellington(helaas is die niet zo om de hoek...)
Beide vaste hulpkoks (zowel die man als die vrouw) bij GBM zijn de winnaars van 1 jaar geleden van Masterchef, oftewel de beste amateurkoks toen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:16 schreef Pandorah het volgende:
the Great British Menu kijken wij ook altijd (en meer van die kookshows op de BBC)! Leuke show.
Golfer (of een ander die dit weet): in de show is de hulpkok van een de koks een donkere jongen. Ik en vriend komen er niet uit welke show hij nou gewonnen heeft. Was toch van die show van de ergste koks in GB?
Tof!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:44 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga morgen even aan mijn collega navragen goed? Die is onlangs in NY geweest voor koopjes
Altijd naar het 'mannetje' luisteren, he?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:53 schreef Pandorah het volgende:
Ah, dank golfer! Had manlief thuis toch gelijk...
Nah, niet doen, krijgt ie teveel praatjes van..quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
Altijd naar het 'mannetje' luisteren, he?
Eindhoven schijnt ook een of andere winkel te hebben waar ze allerlei hippe (onderandere nike en adidas) dingetjes verkopen waarvan er maar HEEL weinig (soms 1/2 exemplaren) van gemaakt zijn, is alleen wel extreem duur, dus USA is zowieso beter voor dat soort spulquote:Op woensdag 23 april 2008 23:55 schreef Liejannuh het volgende:
En hippe winkels voor mezelf natuurlijk.Chicago schijnt een Nike winkel te hebben met 6 verdiepingen.
![]()
Ik neem geen jas mee.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef Pandorah het volgende:
Een Nike winkel met 6 verdiepingen?. Da's altijd leuk rondkijken
![]()
Kijk ook goed rond of er leuke outdoorwinkels zijn. In het buitenland is outdoorkleding veel goedkoper dan in NL. En het is zo fijn om niet te zweten in zo'n outdoording
Inclusief sluier/burka op die fotoquote:Op donderdag 24 april 2008 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik neem geen jas mee.Ik ga deze (waarschijnlijk) kopen.
Kost hier 200 euro. Daar 200 dollar.
Daar doen we net zomin mee als aan het nieuwe programma van Den Blijker waarin hij weer een amateurkok zoekt.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh Golfer, jij vond dat BBC programma waarbij 5 vreemden om de beurt bij elkaar gingen eten en elkaar cijfers gaven (Come Dine With Me oid) toch leuk? NET5 heeft het aangekocht voor Nederland(misschien kunnen jullie meedoen
)
Kun je dat eten?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
6 flesjes parfum tig flessen douchegeltig massagebars een paar lotions, ik schaam me
edit: oh en shampoo enkele flessen
Ik verwachtte je al zo ongeveerquote:Op donderdag 24 april 2008 05:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat een verrassing, het is 5 uur en ik ben weer wakker![]()
En ik ben zwaar beroerd, een week te vroeg ongesteld geworden![]()
Ik geef Space Mountain de schuldGoddank ben ik niet zwanger nu
Heb inmiddels 1600 mg ibu geslikt en hoop zo echt nog even te slapen.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwachtte je al zo ongeveerGoeiemorgen! Jammer dat je je zo beroerd voelt
tot kwart voor 7.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, veel te rustig, ik val bijna in slaapmaar ik moet nog een tijdje wachten, heb om 9 uur een doktersafspraak. Daarna pas slapen en dan om 16:00 weer een afspraak. Tot hoe laat kan je nog slapen?
Doe je vaker nachtdiensten? Zoja dan kun je om 11:00u gaan pitten en 16:00u weer opstaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, veel te rustig, ik val bijna in slaapmaar ik moet nog een tijdje wachten, heb om 9 uur een doktersafspraak. Daarna pas slapen en dan om 16:00 weer een afspraak. Tot hoe laat kan je nog slapen?
Met 1600 mg ibuprofen?quote:Op donderdag 24 april 2008 05:25 schreef SeaOfLove het volgende:
tot kwart voor 7.
Damzz ik crepeer hier nu echt van de pijn
quote:Op donderdag 24 april 2008 05:28 schreef schvvmert het volgende:
Doe je vaker nachtdiensten? Zoja dan kun je om 11:00u gaan pitten en 16:00u weer opstaan.
De dienst erna wordt wel wat zwaar dan maar dat haal je dan volgende dag maar weer in.
ik krijg paracetamol niet naar binnen, ben allang blij dat ik de ibu's nog niet uitgekotst hebquote:Op donderdag 24 april 2008 05:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met 1600 mg ibuprofen?Neem anders ook 1000 mg paracetamol
En dan nog even op bed gaan liggen.
Na zoveel spul lig je toch helemaal pijnloos plat?quote:Op donderdag 24 april 2008 05:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met 1600 mg ibuprofen?Neem anders ook 1000 mg paracetamol
En dan nog even op bed gaan liggen.
Ik weet het is een slechte raad maar Marihuana helpt bijv erg goed.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:32 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, maar pijn hebben is ook zo wat...
Nee, en er gaan vandaag nog wel wat meer ibu's er doorheen.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Na zoveel spul lig je toch helemaal pijnloos plat?
ik gebruik geen drugs en ik betwijfel of blowen zal helpen, de pijn die ik nu heb voelt aan alsof ik weeën heb nl.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik weet het is een slechte raad maar Marihuana helpt bijv erg goed.
Heb 24u naast mijn vrouw gezeten met weeën. Dat is pas afzien als je niets kan doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik gebruik geen drugs en ik betwijfel of blowen zal helpen, de pijn die ik nu heb voelt aan alsof ik weeën heb nl.
En dat al 20 jaar iedere maand
ik kom hier later op terugquote:Op donderdag 24 april 2008 05:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb 24u naast mijn vrouw gezeten met weeën. Dat is pas afzien als je niets kan doen.
En 20 jaar iedere maand al pijn dan is er iets mis, soms kun je 't oplossen door voeding.
Been there, done thatquote:Op donderdag 24 april 2008 07:30 schreef PeRi het volgende:
SoL zou je niet eens langs de dokter gaan? De gyn?
pfft das ook balen dan, sterktequote:Op donderdag 24 april 2008 08:35 schreef AKnynke het volgende:
eigenlijk ben ik vandaag slechter dan gister, maar ik moet vandaag toch echt gaan werken. zo maar eens douchen en dan op het fietsje stappen!
Dat ding wat er uit ziet als een burqa, is eigenlijk een capuchon. Beetje vreemde foto.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Inclusief sluier/burka op die foto
Lijkt trouwens een beetje op mijn nieuwe Tommy Hillfingerjas.
I know.....quote:Op donderdag 24 april 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Steer is druk aan de studie Tezz! Hij komt vanzelf weer terug.
Volgens mij heeft hij alleen deze week tentamens.
Koffie, da's een goed plan!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en ik wil bij deze even kotsen op iedereen die WordArt gebruikt.![]()
En op collega's die dingen niet overdragen waardoor mensen vragen aan mij gaan stellen over dingen die ik helemaal niet wil weten.
Zo, dan ga ik nu verder met koffie drinken en kijken hoe ik die bestanden kan inlezen.
\quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Koffie, da's een goed plan!
WordArt, woehahaha![]()
Sinds ik heel Word niet meer gebruik om mijn documenten in te schrijven heb ik geen enkele last meer van WordArt en andere goed bedoelde hippe rotzooiquote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en ik wil bij deze even kotsen op iedereen die WordArt gebruikt.![]()
En op collega's die dingen niet overdragen waardoor mensen vragen aan mij gaan stellen over dingen die ik helemaal niet wil weten.
Zo, dan ga ik nu verder met koffie drinken en kijken hoe ik die bestanden kan inlezen.
uhm....een bekerhouder?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:46 schreef Pandorah het volgende:
CF: Oei, dat is pijnlijk als iemand tegen je knie stoot. Gaat het nu weer beter?
We zijn hier druk aan het werk. Namelijk een grote discussie houden hoe een bekertjeshouderding heet
Toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:46 schreef Pandorah het volgende:
CF: Oei, dat is pijnlijk als iemand tegen je knie stoot. Gaat het nu weer beter?
We zijn hier druk aan het werk. Namelijk een grote discussie houden hoe een bekertjeshouderding heet
lekker hoor, de librijequote:Op donderdag 24 april 2008 10:58 schreef Euc- het volgende:
Holladiee, 7 mei naar de Librije
En ohja, ik begin 27 juli in Dubai!![]()
![]()
Hierzoquote:Op donderdag 24 april 2008 11:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker hoor, de librije
enne waar ga je werken?
oh lekkerquote:Op donderdag 24 april 2008 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
Zit weer eens in Antwerpen. En Nynke is idd niet allergisch voor knoflook. Haar handdoeken ruiken er zelfs naar
dat komt omdat ik m'n was laat drogen in m'n kamer, en m'n keuken is gelijk m'n kamer. Dus in feite ruikt alles naar knoflook bij mij!quote:
ik liet mijn was ook ooit drogen zowat in de keuken, maar ja toen kookte ik nooitquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat komt omdat ik m'n was laat drogen in m'n kamer, en m'n keuken is gelijk m'n kamer. Dus in feite ruikt alles naar knoflook bij mij!Alleen ruik ik op dit moment helemaal niets!
2X super, gefeliciteerd euciequote:Op donderdag 24 april 2008 10:58 schreef Euc- het volgende:
Holladiee, 7 mei naar de Librije
En ohja, ik begin 27 juli in Dubai!![]()
![]()
tickets niet misschien maar hotels/shoppen etc loopt snel op hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Tickets naar Dubai zijn niet zo duur DE.
Maar Maastricht was wel weer gezellig
Maak je wel fotootjequote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef DarkElf het volgende:
oh ja, mijn deeg is nog levend (steeds meer lijkt t wel) en ik moet dus vandaag een handje bloem en wat water erin kneden ......
gatver! t ruikt smerig en t ziet er ook smerig uit !![]()
maar goed, we zetten door....
kheb alleen geen geurfoto'squote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maak je wel fotootje
Ik neem nog een bakje koffie en dan richting het werk.
http://www.broodrecepten.nl/recepten/zuurdesemzg.htmquote:Op donderdag 24 april 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
DE, geef nog eens een keertje de link? Dan ga ik zo ook beginnen.
neequote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik dacht dat je een vriendschapscake had...
Nou als het dan ook aangeeft wanneer het genoeg water heeft enzo dan is dat geen probleemquote:Op donderdag 24 april 2008 11:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Straks komt het naar je toegekropen zaterdag en zegt het dat het een kilo bloem en water nodig heeft...
ik ben nu aan t lunchen. Alleen is eten als je verkouden bent lastig, je moet altijd zo overduidliejk hard ademhalen.quote:
Zelfs dat valt reuze meequote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tickets niet misschien maar hotels/shoppen etc loopt snel op hoor
Die is niet zo indrukwekkend!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
Nynke, als je stats gebruikt ook cupmaat vermelden
Joh, ik begin net in de maanden dat het gemiddeld 40 graden is daarquote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
1 nadeel.. in onze zomerperiode is het knetter heet daar
Graad of 25/30, goed te doen dusquote:Op donderdag 24 april 2008 12:56 schreef Pandorah het volgende:
Dan ga je daar toch Kerst vieren in Dubai? Stukken koeler dan (euh, vermoed ik dan)
Directe toelatingquote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef AKnynke het volgende:
Direktantagning
Spreekt er hier iemand een beetje zweeds? Wat zou dit betekenen?
ja dat knetterhete staat me niet zo aanquote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zelfs dat valt reuze mee![]()
1 nadeel.. in onze zomerperiode is het knetter heet daar
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
No problem hoor als niemand met me wilt praten, ik klets wel door.....
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maak ik een noodlesoeppie á la NigellaLekker, snel en gezond!
en in t kader van Nigella - mannen- koken- leuk: klik
Ach hemel, daar ben ik al, DE'tjequote:Op donderdag 24 april 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
No problem hoor als niemand met me wilt praten, ik klets wel door.....
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maak ik een noodlesoeppie á la NigellaLekker, snel en gezond!
en in t kader van Nigella - mannen- koken- leuk: klik
Altijd extra veel deeg maken en een flink stuk apart houden die je bij een volgend deeg mikt, van dat deeg weer wat af houden etc etc, dan wordt ie steeeeds lekkerderquote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach hemel, daar ben ik al, DE'tje
Ik wacht met zuurdesem maken tot na het weekend, als het echt zo stinkt als jij zegt... We krijgen nog eters.
altijd heerlijk om zulke mensen weer tegen te komenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal te vertellen?
Ga vanavond trouwens weer uit eten, bij het allereerste bedrijf waar ik ooit stage heb gelopen. Ben ik ooit weggegaan met de mededeling van hun kant; "jij bent niet geschikt voor de horeca", omdat ik bij een (toen nog geen sterren)zaak wou gaan werken en zij mij bij een bevriend cateringbedrijf wouden dumpen, want die andere zaak was "veel te hoog gegrepen".
Dat was 3 jaar geleden, nooit meer geweest daarna, dus dat gaat nog leuk worden
tis niet alsof je hele huis riekt ofzo hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach hemel, daar ben ik al, DE'tje
Ik wacht met zuurdesem maken tot na het weekend, als het echt zo stinkt als jij zegt... We krijgen nog eters.
riekt, is dat een nederlands woord? Wij, in Twente, gebruiken t ook, maar volgens mij is t niet abn?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
altijd heerlijk om zulke mensen weer tegen te komen![]()
geniet ervan
[..]
tis niet alsof je hele huis riekt ofzo hoor![]()
Klopt, maar voor iemand die niet geschikt is voor de horeca heb ik toch wel heel wat ervaringen opgedaan en wedstrijden gewonnen, maar ik zal me gedragenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, gedraag je n beetje... Zo geslaagd ben je nou ook wel weer niet
Ik heb datzelfde gevoel overigens bij mijn VWO-natuurkundedocent die me, oprecht, uitlachte toen ik in 6V zei dat ik een technische studie ging doen Ik stond een f**king 9!! voor natuurkunde, toen![]()
euhm geen idee?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
riekt, is dat een nederlands woord? Wij, in Twente, gebruiken t ook, maar volgens mij is t niet abn?
Vroeg ik me gewoon af!
want die kan je zelf niet vinden?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
DE, post nog eens wat meer foto's van Nigella
Woehahaha! Het zou zo mijn hondje kunnen zijn, hij lijkt er sprekend op!!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Vleeschetend brood![]()
![]()
Ik ga mensen, fijne middag nog
nog ff snel Tezzzzzz wat doen ze met je hondje![]()
![]()
![]()
Ga ook meedoen!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef Tezz het volgende:
Dat zuurdesem-expiriment is erg interessant DE!
Ja er zijn sommige vrouwen die dat effect hebben op heterovrouwenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef Tezz het volgende:
Mocht ik Nigella ooit IRL ontmoeten dan word ik op slag lesbisch, ik zweer het.
Ik ook!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef Tezz het volgende:
Ja, dat vind ik van mezelf ook, dat ik redelijk succesvol benquote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef Euc- het volgende:
[..]
Klopt, maar voor iemand die niet geschikt is voor de horeca heb ik toch wel heel wat ervaringen opgedaan en wedstrijden gewonnen, maar ik zal me gedragen![]()
Nah, ik weet het niet. Met Nigella wil ik niet het bed in, ik wil met haar de keuken in! Muffins bakken! Taarten! Ovenschotels! Lepels aflikken! Fruit inmaken!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef Tezz het volgende:
Ach.. wanneer kun je het ook écht over jezelf zeggen? Ik vind overigens niet dat ik succesvol ben hoor, ik heb nog een lange, hele lange weg te gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik van mezelf ook, dat ik redelijk succesvol benMaar jij bent nog geen 20, en ik ben nog niet gepromoveerd
Wat zeg ik? Als ik ooit de Bocuse d'Or win, DAN noem ik mezelf succesvolquote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach.. wanneer kun je het ook écht over jezelf zeggen? Ik vind overigens niet dat ik zo succesvol ben hoor, ik heb nog een lange, hele lange weg te gaan.
Als ik haar hoor praten dan hang ik aan haar lippen en 'lepels' aflikken is dan wel een goede gedachte ja.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik weet het niet. Met Nigella wil ik niet het bed in, ik wil met haar de keuken in! Muffins bakken! Taarten! Ovenschotels! Lepels aflikken! Fruit inmaken!
Jij hebt er wel zin in, zegquote:Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef DarkElf het volgende:
Of allebei! eerst het een, dan het ander en weer andersom enzo
Ja, toedelsquote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat zeg ik? Als ik ooit de Bocuse d'Or win, DAN noem ik mezelf succesvol
Ik mag altijd blijven dromenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, toedelsAls ik de Nobelprijs voor natuurkunde win, ben ik zeker pas succesvol
Bruiloften zijn leuk!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Veel plezier Euc, altijd leuk dat soort momenten![]()
Beterschap SOL![]()
Ik ben echt heel benieuwd naar dat zuurdesembrood, dat is wel enorm lekker maar als het zo stinkt denk ik dat ik het maar blijf kopen.![]()
Vanmorgen is mijn vriendinnetje getrouwd![]()
We zijn eerst naar het gemeentehuis geweest alwaar de ceremonie op hun verzoek kort maar krachtig was, aansluitend koffie met gebak in een lokaal eettentje en vanavond gaan we uit eten.
Is niet eens moeilijk, om daar terecht te komen dan. Voor 1000 euro mag je een weekje stage komen lopen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:21 schreef Tezz het volgende:
Euc, als je nog ooit in de keuken van El Bulli terecht komt praten we verder
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is niet eens moeilijk, om daar terecht te komen dan. Voor 1000 euro mag je een weekje stage komen lopen.
Ik zou er overigens niet eens willen werken, net als The Fat Duck, WD-50, Varvary, vind het allemaal nét iets te ver van echt koken af liggen.
Komt trouwens nog eens bij dat mocht je daar als vaste medewerker aangenomen worden, je daar dan 6 maanden steeds precies hetzelfde staat te doen, dag in, dag uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is niet eens moeilijk, om daar terecht te komen dan. Voor 1000 euro mag je een weekje stage komen lopen.
Ik zou er overigens niet eens willen werken, net als The Fat Duck, WD-50, Varvary, vind het allemaal nét iets te ver van echt koken af liggen.
*mental image van Euc achter een pan stamppotquote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef Euc- het volgende:
Leren jijquote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi ik ben blij want ik ga in juli naar Jason Mraz jeeeejen ik ben minder blij omdat ik morgen een tentamen heb. (SOG
)
Sja.. kun je wel "quote:
Het zou toch wel een ervaring zijn volgens mij (al is het maar voor 6 maanden)quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
Komt trouwens nog eens bij dat mocht je daar als vaste medewerker aangenomen worden, je daar dan 6 maanden steeds precies hetzelfde staat te doen, dag in, dag uit.
Wuh, ik mis hemquote:Op donderdag 24 april 2008 15:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Leren jij![]()
Neem een voorbeeld aan Steer, die is al dagen keurig aan het studeren![]()
Kreeg vanochtend een beterschaps-pm van hem, dus hij volgt ons nog wel
Ze houden niet echt een bruiloft. Wij waren samen met een ander bevriend stel de getuigen en verder was er niemand bij. En vanavond dus ook met z'n zessen uit eten. Ze hadden het wel iets groter willen vieren maar zijn ouders zijn echt verschrikkelijk en die wilden ze er dus absoluut niet bij hebben. Ze hebben de datum ook geheim gehouden voor iedereen behalve de getuigen en haar ouders om te voorkomen dat die lui ineens op het stadhuis zouden staan.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bruiloften zijn leuk!!!!!!!!
Ik was al 'verleerd' hoe het ook al weer allemaal was, maar aangezien mijn vriendin volgend jaar maart gaat trouwen zit ik weer middenin de organisatie-voorpret!
CF, Meringuesquote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga even naar de supermarkt hobbelen voor poedersuiker en dan ga ik zo lekker meringues maken - ik ben het drogen met een vertiefte oven nog aan het perfectioneren, dus jullie mogen ze vanavond testen, dames
SoL, kusje voor jou. Jammer dat de Mirena bij jou niet werkt, ik heb nooit meer menstruatieklachten
Nee, sinds schepijsquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou voor Nigella zou ik ook wel van de mannen afstappen hoor!![]()
Euc-, jij bent the greatest culinary revolution since sliced bread?
oh dat lijkt me ook niet tofquote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze houden niet echt een bruiloft. Wij waren samen met een ander bevriend stel de getuigen en verder was er niemand bij. En vanavond dus ook met z'n zessen uit eten. Ze hadden het wel iets groter willen vieren maar zijn ouders zijn echt verschrikkelijk en die wilden ze er dus absoluut niet bij hebben. Ze hebben de datum ook geheim gehouden voor iedereen behalve de getuigen en haar ouders om te voorkomen dat die lui ineens op het stadhuis zouden staan.
quote:
Statistieken?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat blijft m de rest van zn leven achtervolgen, gok ik zo
Kheb trouwens Arcee gevraagd om statistieken van de SC te maken
Omdat ik zeg dat ik me juist niet succesvol vind, en dat pas ga vinden als ik de Bocuse d'Or win (Wat een totaal onmogelijk opgave is natuurlijk, maar daarmee wil ik zeggen, wanneer kun je nou van jezelf zeggen dat je succesvol bent), en daarnaast zeg dat ik niet bij El Bulli zou willen werken omdat de kookstijl me veel meer aanspreekt bij de wat klassiekere koks loop ik te patsen. Nee, goed, duidelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 15:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF, Meringues![]()
![]()
![]()
![]()
Euc-, lieve schat, we hebben een keer een gesprekje gehad op msn, toen zei ik dat je wel eens loopt te patsen. Kan je je dat herinneren? Want je patst weer, en voor ik lullig ga lopen doen... Gast, je patst. Kappen.
Ja, shoot, ehmmm.... Isa en Lianne hebben het er weleens over gehad, en ik geloof dat Isegrim er weleens had gegeten.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is een restaurant waar je in het donker eet en dat heel veel met textuur e.d. doet. Weet iemand hoe dat heet?
De vriendin van mijn broertje heeft geen smaak (letterlijk dus) en heeft dus ook niet veel lol in eten maar zoiets lijkt me voor haar ook nog wel leuk.
En er is een tijdje een serie op discovery geweest genaamd 'kitchen chemistry' waar ze ook allerlei lollige dingetjes deden, iemand enig idee hoe die kok heette en of hij ook een kookboek geschreven heeft?
Ik wil de volgende keer dat ze hier komen logeren wat lollige gerechtjes maken die voor ons lekker, en voor haar leuk zijn om te eten want er is zo eigenlijk niks aan.
en dan maar tubgirl postenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef Euc- het volgende:
Laterrrr
Ik heb inmiddels zijn naam gevonden (Heston Blumenthal), nu nog recepten.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, shoot, ehmmm.... Isa en Lianne hebben het er weleens over gehad, en ik geloof dat Isegrim er weleens had gegeten.
Ik zou Ise even PM'en.
Ik word gewoon schijt en schijtziek van in ieder topic dat continu gezeik op mij, word ik niet voor leugenaar (waar ik nog steeds enorm pissig over ben, zeker omdat ze dan niet meer het lef heeft te reageren) uitgemaakt dan is het wel voor een patser. Ik post hier voor mn plezier, en dat is ver te zoeken.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dan maar tubgirl postentjongejonge wat laat je jezelf kennen zo
Heston Blumenthal is de chef van The Fat Duck, een 3 sterrenrestaurant in Engeland, ik denk dat je iets anders bedoeld hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zijn naam gevonden (Heston Blumenthal), nu nog recepten.![]()
Wat ik me van die serie herinner is dat hij bijvoorbeeld een warm gerechtje had, daar dan een geleilaagje op deed wat een isolerende werking had en dan een of ander vaag ijsgoedje wat dus op dat warme gerechtje niet smolt. Of knettersnoepjes in een zacht toetje o.i.d. Van die verrassende dingen waardoor eten veel leuker is.
Ik vind textuur sowieso wel belangrijk dus het leek me steeds al leuk om daar eens mee te gaan experimenteren maar nu heb ik ook een goede aanleiding om het echt te gaan doen.
Doe eens even rustig. Adem een paar keer diep in en uit. Jij mag natuurlijk, net als de rest hier, je eigen mening hebben. Maar wij moeten ook vrij genoeg kunnen zijn om tegen jou te zeggen dat je patserig overkomt. Ik weet dat ik het niet lullig bedoel, maar als jij het zo opvat vind ik dat erg jammer. Je hebt namelijk ebst wel leuke dingen te melden bij tijd en wijle.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik word gewoon schijt en schijtziek van in ieder topic dat continu gezeik op mij, word ik niet voor leugenaar (waar ik nog steeds enorm pissig over ben, zeker omdat ze dan niet meer het lef heeft te reageren) uitgemaakt dan is het wel voor een patser. Ik post hier voor mn plezier, en dat is ver te zoeken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Schepijs is trouwens de bom hoor...
Denk om je hart, EUCjequote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik word gewoon schijt en schijtziek van in ieder topic dat continu gezeik op mij, word ik niet voor leugenaar (waar ik nog steeds enorm pissig over ben, zeker omdat ze dan niet meer het lef heeft te reageren) uitgemaakt dan is het wel voor een patser. Ik post hier voor mn plezier, en dat is ver te zoeken.
Niet dan?quote:
Die bedoelde ik, jaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:01 schreef Euc- het volgende:
Even voor je gezocht, je bedoeld dit: http://www.ctaste.nl/
Dat is hem wel hoor, die heeft een serie gehad op discovery waarbij hij heel leuke dingen deed af en toe.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heston Blumenthal is de chef van The Fat Duck, een 3 sterrenrestaurant in Engeland, ik denk dat je iets anders bedoeld hoor
ja he? ik weet nog steeds niet of het wat wordt maar goed.... we zien welquote:Op donderdag 24 april 2008 15:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Zier er btw spannend uit dat brood DE
Oh gezellig (welke film? )quote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
DE: kom hierheen. Met Octo, Lianne en Lein een filmpje doen
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef FleshWound het volgende:
Estimated time untill Pink Panther fotosoep: anderhalf uur.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:09 schreef Liejannuh het volgende:
CF, ik ga fietsen!
Ben er met een half uurtje ofzo.
Bewaren in de koelkast en dan morgen verse pasta of een bierbeslagje maken??quote:Op donderdag 24 april 2008 16:56 schreef ColdFeet het volgende:![]()
Wat doen jullie met overgebleven eidooiers?
Ik zie er erg uit van "puf hijg steun, eindelijk de finish!!" en jij alsof je nog een eindsprintje deedquote:
ik ben nu net thuis. dus nog ff geduld, misschien krijg ik dat lelijke logo ook nog wel wegquote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef FleshWound het volgende:
Estimated time until Pink Panther fotosoep: anderhalf uur.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef FleshWound het volgende:
Estimated time until Pink Panther fotosoep: anderhalf uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |