succes!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:38 schreef AKnynke het volgende:
hola!
CF, die salade van minilotje was lekker! Heb een onmeunig grote bak op!
Nog even uitbuiken, en zo rijles...
Oh lollz ik wil nieteens weten hoeveel note's ik heb inmiddels, heb ookal 4 of 5x een ban ofzo gehadquote:Op woensdag 23 april 2008 18:21 schreef DarkElf het volgende:
nou mooi dan ben ik echt veranderd..
![]()
(ik moest iig heel hard lachen om mijn notes toen ik mod was)
succesquote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef Den_Haag het volgende:
En ik ben heel even binnen geweest om te eten. Nu weer naar Nyenrode om een case verder uit te werken![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
blabla
Pffft het duurde btw ff voor Milou doorhad dat er geen konijn maar tonijn op de sandwich ging
Ja hoi, dat ^^^ was ik, ik had niet door dat Liejannuh hierop nog stond ingelogdquote:
Dat was ik helemaal niet!quote:
Dat zeg ik net.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoi, dat ^^^ was ik, ik had niet door dat Liejannuh hierop nog stond ingelogd
Tof. Ik heb die website bekeken en het zier er allemaal heel smakelijk uit op die menu-kaart.quote:
Gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof. Ik heb die website bekeken en het zier er allemaal heel smakelijk uit op die menu-kaart.
Veel plezier.
jah duhhh, ik moet tot morgen wachtenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef Tezz het volgende:
En SOL, kap eens met plaatjes van Gordon, nou ben ik horny.
Ik nog maar anderhalf uurquote:Op woensdag 23 april 2008 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah duhhh, ik moet tot morgen wachten
gisteren ookal, maar ik lag al voor half 11 te slapenquote:
Ik ga een kwartiertje kijken en dan komt manlief thuis. Dus die sleur ik dan gelijk mee naar boven, you know!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gisteren ookal, maar ik lag al voor half 11 te slapenen vanaaf ga ik ook niet redden denk ik, ben zo erg moe
ik moet nog wel langer dan half 11 wachten denk ik, dus dan kan ik wel even kijken!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gisteren ookal, maar ik lag al voor half 11 te slapenen vanaaf ga ik ook niet redden denk ik, ben zo erg moe
Enne, wel even bijslapen voor als cnk morgen er weer is natuurijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Veel plezier! Dat wil ik ook wel nu, lijkt me goddelijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
bubbelbadje aan, glaasje wijn mee en het belangrijkste: manlief natuurlijk.
Groot bad hebben is fijn
Badderzequote:Op woensdag 23 april 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
bubbelbadje aan, glaasje wijn mee en het belangrijkste: manlief natuurlijk.
Groot bad hebben is fijn
Dat dusquote:Op woensdag 23 april 2008 21:25 schreef PeRi het volgende:
Oooh een bad. Jaloers!!!
Ik heb er nooit een gehadquote:Op woensdag 23 april 2008 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat dus(hoewel mn ouders ook een bad hebben en ik er toen ik daar nog woonde bijna nooit inging zoooo suf
als je het hebt gebruik je het niet en heb je het niet verlang je er soms naar
)
Ja lekker is dat he?quote:
Met een lekkere LUSH badbruisbalquote:Op woensdag 23 april 2008 21:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een gehad. Maar ik vind het ook echt niet erg. Des te lekkerder om juist op vakantie ofzo in bad te kunnen, lekker lang en relaxed.
.
Maar op sommige momenten, kan je wel echt er naar verlangen. Als je je beetje naar voelt, of ultiem brak. Dan helpt de warmste en langste douche niet meer.
Geniet je ervan als je het gebruikt?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
6 flesjes parfum tig flessen douchegeltig massagebars een paar lotions, ik schaam me
edit: oh en shampoo enkele flessen
Ik ruik na gebruik wel heeeel lekkerquote:Op woensdag 23 april 2008 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geniet je ervan als je het gebruikt?
6 flessen van hetzelfde sop?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ruik na gebruik wel heeeel lekkergebruik atm alleen maar lush, maar heb inmiddels wel alles wat ik wil hebben en heb niet meer dan 1 ding van hetzelfde er is een lushforum en iemand van daar besteld soms gewoon 6 flessen van 500ml van hetzelfde
![]()
heerlijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja lekker is dat he?
Wij hebben ook een tweepersoons bad.
Slaap lekker DE.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:44 schreef DarkElf het volgende:
en nu lekker soezelig nog wat drinken en dan t mandje in
*slaap wel allemaal
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:16 schreef Pandorah het volgende:
the Great British Menu kijken wij ook altijd (en meer van die kookshows op de BBC)! Leuke show.
Ik weet inmiddels ook een Lush winkel te vinden. In Wellington(helaas is die niet zo om de hoek...)
Beide vaste hulpkoks (zowel die man als die vrouw) bij GBM zijn de winnaars van 1 jaar geleden van Masterchef, oftewel de beste amateurkoks toen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:16 schreef Pandorah het volgende:
the Great British Menu kijken wij ook altijd (en meer van die kookshows op de BBC)! Leuke show.
Golfer (of een ander die dit weet): in de show is de hulpkok van een de koks een donkere jongen. Ik en vriend komen er niet uit welke show hij nou gewonnen heeft. Was toch van die show van de ergste koks in GB?
Tof!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:44 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga morgen even aan mijn collega navragen goed? Die is onlangs in NY geweest voor koopjes
Altijd naar het 'mannetje' luisteren, he?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:53 schreef Pandorah het volgende:
Ah, dank golfer! Had manlief thuis toch gelijk...
Nah, niet doen, krijgt ie teveel praatjes van..quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
Altijd naar het 'mannetje' luisteren, he?
Eindhoven schijnt ook een of andere winkel te hebben waar ze allerlei hippe (onderandere nike en adidas) dingetjes verkopen waarvan er maar HEEL weinig (soms 1/2 exemplaren) van gemaakt zijn, is alleen wel extreem duur, dus USA is zowieso beter voor dat soort spulquote:Op woensdag 23 april 2008 23:55 schreef Liejannuh het volgende:
En hippe winkels voor mezelf natuurlijk.Chicago schijnt een Nike winkel te hebben met 6 verdiepingen.
![]()
Ik neem geen jas mee.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef Pandorah het volgende:
Een Nike winkel met 6 verdiepingen?. Da's altijd leuk rondkijken
![]()
Kijk ook goed rond of er leuke outdoorwinkels zijn. In het buitenland is outdoorkleding veel goedkoper dan in NL. En het is zo fijn om niet te zweten in zo'n outdoording
Inclusief sluier/burka op die fotoquote:Op donderdag 24 april 2008 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik neem geen jas mee.Ik ga deze (waarschijnlijk) kopen.
Kost hier 200 euro. Daar 200 dollar.
Daar doen we net zomin mee als aan het nieuwe programma van Den Blijker waarin hij weer een amateurkok zoekt.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh Golfer, jij vond dat BBC programma waarbij 5 vreemden om de beurt bij elkaar gingen eten en elkaar cijfers gaven (Come Dine With Me oid) toch leuk? NET5 heeft het aangekocht voor Nederland(misschien kunnen jullie meedoen
)
Kun je dat eten?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
6 flesjes parfum tig flessen douchegeltig massagebars een paar lotions, ik schaam me
edit: oh en shampoo enkele flessen
Ik verwachtte je al zo ongeveerquote:Op donderdag 24 april 2008 05:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat een verrassing, het is 5 uur en ik ben weer wakker![]()
En ik ben zwaar beroerd, een week te vroeg ongesteld geworden![]()
Ik geef Space Mountain de schuldGoddank ben ik niet zwanger nu
Heb inmiddels 1600 mg ibu geslikt en hoop zo echt nog even te slapen.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwachtte je al zo ongeveerGoeiemorgen! Jammer dat je je zo beroerd voelt
tot kwart voor 7.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, veel te rustig, ik val bijna in slaapmaar ik moet nog een tijdje wachten, heb om 9 uur een doktersafspraak. Daarna pas slapen en dan om 16:00 weer een afspraak. Tot hoe laat kan je nog slapen?
Doe je vaker nachtdiensten? Zoja dan kun je om 11:00u gaan pitten en 16:00u weer opstaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, veel te rustig, ik val bijna in slaapmaar ik moet nog een tijdje wachten, heb om 9 uur een doktersafspraak. Daarna pas slapen en dan om 16:00 weer een afspraak. Tot hoe laat kan je nog slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |