abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58296936
quote:
PSV-directeur Jan Reker heeft recent zijn eigen positie binnen de club ter discussie heeft gesteld. Dat meldt het AD vrijdag.

Omdat de Raad van Commissarissen liet weten Reker volledig te steunen, bleef hij aan.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58297003
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:51 schreef Morrigun99 het volgende:
Sorry voor de dubbelpost:
[..]

Ho eens! Dát wist ik niet van Reker. Misschien dat de RvC nu het vertrouwen in hem wél opzegt...
En die Lemic lijkt mij ondertussen niet meer dan een ordinaire mafioso. Als Sef zich er écht zo tegen verzet heeft verdient hij toch wel een pluimpje hoor. Sowieso ben ik er van overtuigd dat Sef misschien wel niet de beste coach is, maar wel een oprecht mens. Zo komt hij over in ieder geval.
Dat zeker, maar bij Reker twijfel ik daar enigzins aan. Maar de RvC gaat Reker niet wegsturen. Reker is hun "eigen" man.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58297024
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat zeker, maar bij Reker twijfel ik daar enigzins aan. Maar de RvC gaat Reker niet wegsturen. Reker is hun "eigen" man.
Dan is het dus exit Gomes
pi_58297115
Nou, het feit dat Reker zijn eigen positie ter discussie heeft gesteld, spreekt toch alleen voor hem? Of zou hij geweten hebben dat ze hem toch niet zouden ontslaan?

Wat een bende zeg. Wel een goeie zaak dat dat nu naar buiten komt, dan hebben ze de hele zomer om het weer enigszins recht te zetten.
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:40:09 #180
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58297250
Wat een ellende weer vlak na de titel. Jammer
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_58298280
Mag zo onderhand wel een wonder worden genoemd dat jullie de titel behaald hebben.

Gaat lekker bij jullie
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:30:02 #182
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58298387
Opvolver Gomes al bekend

Doelman (23) met grote mond maakt praatjes waar

Bruno was woensdagavond in het Maracanã-stadion de grote held van Flamengo, dat met 2-0 won van Coronel Bolognesi en als groepswinnaar naar de kwartfinale gaat van de strijd om de Copa Libertadores.

De doelman van de Braziliaanse club maakte de 1-0 uit een directe vrije trap. En dat terwijl hij nog nooit had gescoord en er van een jolige feeststemming geen sprake was.

Bruno legde na afloop uit waarom hij de vrije trap had opgeëist. 'Een keeper moet een persoonlijkheid zijn en ik loop daarvan over', aldus de 23-jarige tegenover Globo. 'Daarom vroeg ik hem te mogen nemen.'

'Ben je dan zo zeker?, vroegen de spelers mij. Ja, als ik hem neem, wordt het een goal', verzekerde de doelman. 'Bovendien weet ik hoe het is om achter de muur te staan als keeper. En die van hen stapte naar de ene hoek en liet aan de andere kant een gat vallen.'

Gezien de beelden kan het verhaal van Bruno niet worden afgedaan als bluf. 'Mijn ploeggenoten waren ook dolblij. Zij weten dat ik iedere dag train op vrije trappen.'

Zuid-Amerika is sowieso het continent waar keepers snel in aanmerking komen om strafschoppen en vrije trappen te nemen. São Paulo-doelman Rogerio Ceni is wereldrecordhouder met 79 goals. De nummers twee tot en met vijf komen eveneens uit Zuid-Amerika.

http://video.globo.com/Vi(...)LIBERTADORES,00.html

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_58298434

Slecht gekeept wel
pi_58298481
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:34 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Nou, het feit dat Reker zijn eigen positie ter discussie heeft gesteld, spreekt toch alleen voor hem? Of zou hij geweten hebben dat ze hem toch niet zouden ontslaan?

Wat een bende zeg. Wel een goeie zaak dat dat nu naar buiten komt, dan hebben ze de hele zomer om het weer enigszins recht te zetten.
Mee eens, dit is het juiste moment om die beerput open te trekken. De bom was sowieso wel een keer gebarsten.
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:44:57 #185
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58298774
Dussssss Valckx is weg.
Nu Lemic en Reker nog. Een paar kogelbrieven en hij vertrekt sneller dan Lucky Luke op een gayparade.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_58298863
Wel goed van Reker dat hij Lemic kritisch is blijven benaderen en hem nu wat verder uit de club wil werken. Zaakwaarnemers met te veel macht komt nooit iets goeds van.

Een speler laten chanteren en Vergoossen onder druk zetten wat betreft zijn werkwijze. Kom nou zeg. En dat zal vast niet alles zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:15:22 #187
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58299565
Lemic heeft duidelijk geen hart voor PSV.
Rotventje dat het is.
pi_58299712
Ik moet zeggen dat ik Reker ook niet helemaal vertrouw, maar dit pakt hij niet verkeerd aan denk ik. Lemic moet je niet de macht laten grijpen, en dan is het dus goed hem weg te werken, en dan Gomes wellicht maar mee als het niet anders kan.
Valckx positie is me niet helemaal duidelijk, maar als hij er ook mee te maken heeft is het ook geen slechte beslissing.
Enige probleem is wel dat ze alle voetbalkennis (dus geen zakenbusinnes) weg sturen met Valckx, de kwaliteiten van Gomes en de contacten van Lemic. En dat zal opgevangen moeten worden.
pi_58299786
quote:
25/4/2008 - 'Komst verdediger afgelopen winter geblokkeerd door machtsstrijd'
(Gepost door RvN)

Het Brabants Dagblad neemt de discussie over de komst van een verdediger afgelopen winter als voorbeeld van de problemen. Nadat Valckx met een positieve aanbeveling voor de Mexicaan Francisco Rodrigues kwam, zouden de scouts Adrie van Kraaij, Willy van der Kuijlen als Klaas van Baalen allen een positief rapport hebben gemaakt. Valckx trok echter later zijn steun in en zou een verdediger uit de stal van Lemic naar voren hebben geschoven. Diens komst werd vervolgens geblokkeerd door de scouts.
Dat maakt Valckx' positie natuurlijk volkomen onhoudbaar.
pi_58299986
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Valckx lijkt me nu dus de eerste die eruit vliegt
pi_58300075
quote:

[..]

Je maakt jezelf natuurlijk ook volkomen ongeloofwaardig als je zo'n houding hebt. Maar dan hadden ze hem er in de winterstop ook wel uit mogen gooien. Niet nu ineens mee aankomen.

edit: typo
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:39:48 #192
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58300236
Valkx is al zo goed als weg hoor......en terrecht.

En wat mij betreft vertrekken en Gomes en Reker ook.
Wat Gomes gedaan heeft gaat gewoon te ver, ondanks dat het een geweldige doelman is en we veel aan hem te danken hebben.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58300932
quote:

[..]

Als dat daadwerkelijk zo gebeurt is zoals het er staat snap ik het volkomen dat ze Valkx wegstampen ja
Patat Friet
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:19:03 #194
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58301160
Volgens mij is Valckx bedreigt door dat mafiamaatje Lemic.
Time to return the favour.
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:24:50 #195
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_58301286
pffffft, worden nog lange maanden deze zomerstop
gelukkig hoeven we ons geen zorgen te maken over het EK, bassie verprutst t toch wel
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:33:50 #196
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58301549
haha ow het EK is het minst waar ik aan denk. Van mij hoeft het hele festijn niet te worden gehouden met die 020er aan de macht.
pi_58301929
Had Valckx toch wel anders ingeschat maar goed... So be it.
Reker blijft gewoon en ik neem aan als een club zich meldt dat Gomes er ook vandoor is...
Money won is twice as sweet as money earned.
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:05:44 #198
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58302413
Al die berichten over Lemic zijn zonder of met anonieme bronnen uitgelegd.. heb het vermoeden dat de RvC/Reker gewoon zwaar aan het lekken zijn om hun hachje te redden. Bij dat artikel in de VI weten we in ieder geval wie er verantwoordelijk zijn voor de (controleerbare) uitspraken.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58302878
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
haha ow het EK is het minst waar ik aan denk. Van mij hoeft het hele festijn niet te worden gehouden met die 020er aan de macht.
Oh God ja. Het EK! Dat is deze zomer al. Serieus helemáál niet aan gedacht...
Kan mij persoonlijk óók gestolen worden sinds het aanstellen van Marco.
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:32:51 #200
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_58303045
Iedereen ontslaan en Hiddink aanstellen als soort dictator.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')