quote:PSV-directeur Jan Reker heeft recent zijn eigen positie binnen de club ter discussie heeft gesteld. Dat meldt het AD vrijdag.
Omdat de Raad van Commissarissen liet weten Reker volledig te steunen, bleef hij aan.
Dat zeker, maar bij Reker twijfel ik daar enigzins aan. Maar de RvC gaat Reker niet wegsturen. Reker is hun "eigen" man.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:51 schreef Morrigun99 het volgende:
Sorry voor de dubbelpost:
[..]
Ho eens! Dát wist ik niet van Reker. Misschien dat de RvC nu het vertrouwen in hem wél opzegt...
En die Lemic lijkt mij ondertussen niet meer dan een ordinaire mafioso. Als Sef zich er écht zo tegen verzet heeft verdient hij toch wel een pluimpje hoor. Sowieso ben ik er van overtuigd dat Sef misschien wel niet de beste coach is, maar wel een oprecht mens. Zo komt hij over in ieder geval.
Dan is het dus exit Gomesquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeker, maar bij Reker twijfel ik daar enigzins aan. Maar de RvC gaat Reker niet wegsturen. Reker is hun "eigen" man.
Mee eens, dit is het juiste moment om die beerput open te trekken. De bom was sowieso wel een keer gebarsten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:34 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Nou, het feit dat Reker zijn eigen positie ter discussie heeft gesteld, spreekt toch alleen voor hem? Of zou hij geweten hebben dat ze hem toch niet zouden ontslaan?
Wat een bende zeg. Wel een goeie zaak dat dat nu naar buiten komt, dan hebben ze de hele zomer om het weer enigszins recht te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Dat maakt Valckx' positie natuurlijk volkomen onhoudbaar.quote:25/4/2008 - 'Komst verdediger afgelopen winter geblokkeerd door machtsstrijd'
(Gepost door RvN)
Het Brabants Dagblad neemt de discussie over de komst van een verdediger afgelopen winter als voorbeeld van de problemen. Nadat Valckx met een positieve aanbeveling voor de Mexicaan Francisco Rodrigues kwam, zouden de scouts Adrie van Kraaij, Willy van der Kuijlen als Klaas van Baalen allen een positief rapport hebben gemaakt. Valckx trok echter later zijn steun in en zou een verdediger uit de stal van Lemic naar voren hebben geschoven. Diens komst werd vervolgens geblokkeerd door de scouts.
Valckx lijkt me nu dus de eerste die eruit vliegtquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat maakt Valckx' positie natuurlijk volkomen onhoudbaar.
Je maakt jezelf natuurlijk ook volkomen ongeloofwaardig als je zo'n houding hebt. Maar dan hadden ze hem er in de winterstop ook wel uit mogen gooien. Niet nu ineens mee aankomen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk zo gebeurt is zoals het er staat snap ik het volkomen dat ze Valkx wegstampen jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Oh God ja. Het EK! Dat is deze zomer al. Serieus helemáál niet aan gedacht...quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
haha ow het EK is het minst waar ik aan denk. Van mij hoeft het hele festijn niet te worden gehouden met die 020er aan de macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |