Waar komt dat vandaan?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is iig niet saai nou de competitie voor ons voobij is
Ik word er iig niet vrolijk van.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:05 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik het goed begrijp doet Gomes het ook voor de supporters door de media erbij te halen. Maar ik kan me niet voorstellen dat er supporters zijn die er blij mee zijn dat Gomes het op deze manier doet...
Is dat jouw samenvatting van het verhaal.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik word er iig niet vrolijk van.
Gomes daalt ook in mijn achting. Was al gebeurd, na vorige keer, maar dit is echt te bizar.
"Ik vind PSV echt een heel mooie club en het is heel belangrijk voor me, maar als alles niet precies gaat zoals ik het wil en ik niet altijd mijn zin krijg, dan ga ik weg. Ik weet immers alles en heb moreel gezien de betere positie want ik vind jonge spelers zielig. Mensen die niet naar me luisteren zijn per definitie incompetent. Dat er na een half jaar onrust nu jaren van rust gaan komen met Stevens, doet er niet toe. Het is heel belangrijk dat ik nu hard mijn werkgever beledig, want het gaat om het principe."
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Gomes daalt ook in mijn achting. Was al gebeurd, na vorige keer, maar dit is echt te bizar.
"Ik vind PSV echt een heel mooie club en het is heel belangrijk voor me, maar als alles niet precies gaat zoals ik het wil en ik niet altijd mijn zin krijg, dan ga ik weg. Ik weet immers alles en heb moreel gezien de betere positie want ik vind jonge spelers zielig. Mensen die niet naar me luisteren zijn per definitie incompetent. Dat er na een half jaar onrust nu jaren van rust gaan komen met Stevens, doet er niet toe. Het is heel belangrijk dat ik nu hard mijn werkgever beledig, want het gaat om het principe."
Hmm, lekker professionele houding ookquote:Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik kan het van begin tot eind met quotes uit Gomes z'n interview verduidelijken, maar daar heb ik geen tijd voor. Ik ga nl slapen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Is dat jouw samenvatting van het verhaal.Lekker genuanceerd.
Maar dan nog. Gomes heeft toch wel genoeg hersenen in z'n kop, dat hij weet dat een algemeen directeur (?) hier niks over kan en heeft te zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was inclusief invalbeurten hč.
dan is het nog vrij veel hoorquote:
Zeker, Zjroentje heeft ook zeker een punt dat het nogal raar is van Gomes om te denken dat Reker invloed heeft op het aantal speelminuten dat genoemde spelers krijgen.quote:
Die volgende keer zie ik niet meer komen.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:21 schreef WooZ het volgende:
Ik heb momenteel P&W op de achtergrond meedraaien van gister. Meneer van Vollenhoven te gast over het onderwerp 'klokkenluiders'.
Misschien dat Gomes volgende keer eerst bij meneer Pieter te rade kan gaan
het gaat niet alleen om grote fraude's, gewoon of misverstanden in het algemeen. Zo is de commissie Vollenhoven nu ook bezig om de misverstanden van het UMC Radboud afd. hartchirurgie te onderzoeken.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
ik vind dit nogal wat anders dan de klokkenluidersa die grote fraudes aan het licht brachten
jaja misstanden, maar het is te hopen dat alles met Gomes en Reker op een misverstand berust, maar dan mag Reker alsnog oprottenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:48 schreef rubbereend het volgende:
misstanden of misverstanden?want een misverstand vind ik zo bijzonder nog niet
Er is ook (helaas) grote onrust rons onze club nu....quote:Op donderdag 24 april 2008 07:02 schreef Ruudt het volgende:
Wat gaan de topics hard!
yeuyquote:
Goed van Schuitema. Zo hard mogelijk proberen om 't intern te houden.quote:,,Er komt een lawine aan publiciteit over ons heen en ik ga daar niet aan meedoen. Wij gaan nu overleggen over hoe we hier mee om zullen gaan, wat het beste voor de club is en daarbij is het zaak nu geen olie op het vuur te gooien.
Bron: PSV Netwerkquote:Machtsstrijd bij PSV? Lemic en Valckx ter discussie?
Het Brabants Dagblad komt met artikelen over de machtsstrijd bij PSV. Deze zijn in lijn met het eerder gepubliceerde artikel in het Algemeen Dagblad. Spelersmakelaar Lemic zou daarbij een belangrijke rol spelen. Reker en Valckx zouden daarbij met elkaar in conflict gekomen zijn. De club vindt dat spelersmakelaar Vlado Lemic een kwalijke invloed heeft op de eenheid binnen de A-selectie. Lemic werkt nauw samen met Valckx en is de begeleider van ondermeer doelman Gomes.
Een lid van de begeleidingsstaf zei gisteren tegen de krant: "De boel is van binnen hartstikke rot en als de club zo doorgaat, is PSV binnen twee jaar naar de kloten. Het gaat hier om essentiële zaken in het voortbestaan van de club." Een andere zegsman spreekt van 'maffiapraktijken die moeten worden aangepakt'.
Volgens het Brabants Dagblad wordt Lemic mogelijk vandaag al de toegang tot De Herdgang ontzegd. Lemic heeft door zijn netwerk een grote invloed op het aan- en verkoopbeleid bij de club. Binnen PSV bestaat daartegen veel weerstand, vooral bij de scouts en de trainers. Dat maakt verdere samenwerking met Valckx moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |