quote:Op woensdag 23 april 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie moet je mailen dan, om dit tijdstip?
Ow, 3 uur geleden ben ik al begonnen..quote:Op woensdag 23 april 2008 20:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Juh, ik ga mijn jobcoach maar eens mailen (nu) of hij nog wat te melden heeft...
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[..]
Ow, 3 uur geleden ben ik al begonnen..
Juh, iets met wajong uitkering en werkervaring opdoen bij verschillende bedrijven. Een jobcoach (of hoe zo'n mannetje ook maar mag heten) van een of ander re-integratiebureau helpt me daar meequote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je werkt bij Grolsch voor bepaalde tijd, en hebt een externe jobcoach....?
Wajong? Why that?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:38 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Juh, iets met wajong uitkering en werkervaring opdoen bij verschillende bedrijven. Een jobcoach (of hoe zo'n mannetje ook maar mag heten) van een of ander re-integratiebureau helpt me daar mee
Uiteindelijk wel de bedoeling dat ik ergens vast kom te werken, ooit..
Dat beloof ikquote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik mail hem je wel mits je hem niet gaat posten!
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik mail hem je wel mits je hem niet gaat posten!
Ah joh, gewoon uitknijpen, net als met een puistje.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh my god, in de zapservice van P&W zat een filmpje van een meisje met een tumor van 7kg aan haar gezicht![]()
. Damn wat ranzig, en zielig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zielig.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Dat gaat nog wat worden vanavondquote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe ik wilde nu al drinken in schenken met de dop nog op de fles
Sowieso die Amerikaanse verkiezingen..quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
"mannen stemmen niet op Hillary, want 't doet hun aan hun zeurende vrouw denken"
Die zijn reuze interessantquote:Op donderdag 24 april 2008 00:05 schreef DJKoster het volgende:
Sowieso die Amerikaanse verkiezingen..
De foto is leuk manquote:Op donderdag 24 april 2008 00:23 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ohhh ik was even stages aan het bekijkenIk mail je!
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen. In Van Buren was A-feest, altijd leukquote:
Nou dit wordt echt een dag om chaggo te worden..quote:
Ik van 9.00 tot 19.30 geloof ik. Dat wordt dus ook geen Koninginnenacht voor mijquote:
Heb je een kater ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dit wordt echt een dag om chaggo te worden..
Kut huisbaas, kut afvoeren, kut vlieg die meteen binnen komt als ik men raam 10 sec open zet
Een nieuw hoofdstuk jaquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut huisbaas, kut afvoeren
Dat zat er wel dik in jaquote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat nog niet eens
En om je voor te zijn: Jah het is bijna weer feestweek
Discutabel puntje. Klein onderhoud is in principe altijd voor de bewoners, maar het ligt eraan wat je als klein onderhoud zietquote:Op donderdag 24 april 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
En de huisbaas vindt dat het ons pakkie an is en wij vinden andersom.. Dus we gaan vanmiddag eens even met em praten
Mjah als het allemaal vast staat valt het volgens mijn niet meer onder kleinquote:Op donderdag 24 april 2008 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Discutabel puntje. Klein onderhoud is in principe altijd voor de bewoners, maar het ligt eraan wat je als klein onderhoud ziet. Ontstoppen van de gootsteen bellen wij ook altijd de huisbaas voor
.
Chillllquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dit wordt echt een dag om chaggo te worden..
Kut huisbaas, kut afvoeren, kut vlieg die meteen binnen komt als ik men raam 10 sec open zet
* agree.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah als het allemaal vast staat valt het volgens mijn niet meer onder klein
Je kunt 'm beter met die wetboeken voor z'n kop slaan, dan voelt 'ie er wat meer vanquote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister begon die ineens te slijmen tegen me.. Helemaal praatje over men studie maken enzo toen ik thuis kwam.. Als ie niet snel iets doet zal ik es met men wetboeken op tafel gaan slaan!!!!
Ik moet nog de hele dag leren voor een belangrijk tentamen van morgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hee! Nog 2 uurtjes college en dan heeft Yasha vakantie
Naja morgen nog een essay bespreking maar goed dat duurt hoogstens 10 minuutjes dus
Ik ben morgen lekker vrijquote:Op donderdag 24 april 2008 13:14 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb morgen nog de hele dag (8:45-17:00)
Pff huisbazen ja...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar we zijn vrouwen hea.. stel dat het niet zo is.. we mogen toch zomaar chaggo zijn
Nee maar tis gewoon kut dat gezeik hele tijd en niemand die echt iets regelt en blabla enzo.. En ik heb door dat gedoe weer een werkgroep gemist waar ik eigenlijk antwoord op een vraag wilde hebben dus jah dan zit het soms ff allemaal niet mee
Damn, dat klinkt echt héél matigquote:Op donderdag 24 april 2008 14:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Pff huisbazen ja...
Mijn raam is kapot, het kan alleen maar of helemaaaaal open, veel te ver, of dicht... er zat een gat in de vloer van mijn huisgenootje waar ze pas na 2 maanden elke dag zeuren iets aan gedaan hebben, bij mij dreigde er een gat te komen en dat hebben ze opgelost door mijn tapijt open te snijden, nieuw hout erin te flikkeren het tapijt weer terug te leggen en vast te spijkeren waardoor ik er nu altijd een tafeltje op moet zetten, er is al jaren een lekkage waar ze iets aan wilden doen met als gevolg dat er nu al een half jaar een steiger om ons huis heen staat zonder dat er ook maar iemand iets mee doet, de klusjesman heeft om onverklaarbare redenen door de telefoonkabel van mijn huisgenootje heen geschroefd, die gewoon bovenop de vloer lag, dus onbedekt (oftewel: er is BEWUST door dat ding heen geschroefd)
Probleem is dat mijn huur heel laag is, ik een grote kamer heb en maar een contract voor een jaar. Ben bang dat als we teveel problemen maken ik er in augustus weer uitgekickt wordt...
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:46 schreef Houniet het volgende:
"Op naar de vakantie!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |