quote:Op woensdag 23 april 2008 23:26 schreef DJKoster het volgende:
En wat ben ik toch slecht in mailtjes typen he..
[..]
*gaat er maar eens goed voor zitten..*
Ik ben dan ook de hele tijd bezig met andere dingen...quote:
Wie moet je mailen dan, om dit tijdstip?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:26 schreef DJKoster het volgende:
En wat ben ik toch slecht in mailtjes typen he..
[..]
*gaat er maar eens goed voor zitten..*
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie moet je mailen dan, om dit tijdstip?
Ow, 3 uur geleden ben ik al begonnen..quote:Op woensdag 23 april 2008 20:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Juh, ik ga mijn jobcoach maar eens mailen (nu) of hij nog wat te melden heeft...
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[..]
Ow, 3 uur geleden ben ik al begonnen..
Juh, iets met wajong uitkering en werkervaring opdoen bij verschillende bedrijven. Een jobcoach (of hoe zo'n mannetje ook maar mag heten) van een of ander re-integratiebureau helpt me daar meequote:Op woensdag 23 april 2008 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je werkt bij Grolsch voor bepaalde tijd, en hebt een externe jobcoach....?
Wajong? Why that?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:38 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Juh, iets met wajong uitkering en werkervaring opdoen bij verschillende bedrijven. Een jobcoach (of hoe zo'n mannetje ook maar mag heten) van een of ander re-integratiebureau helpt me daar mee
Uiteindelijk wel de bedoeling dat ik ergens vast kom te werken, ooit..
Dat beloof ikquote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik mail hem je wel mits je hem niet gaat posten!
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik mail hem je wel mits je hem niet gaat posten!
Ah joh, gewoon uitknijpen, net als met een puistje.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh my god, in de zapservice van P&W zat een filmpje van een meisje met een tumor van 7kg aan haar gezicht![]()
. Damn wat ranzig, en zielig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zielig.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Dat gaat nog wat worden vanavondquote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe ik wilde nu al drinken in schenken met de dop nog op de fles
Sowieso die Amerikaanse verkiezingen..quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
"mannen stemmen niet op Hillary, want 't doet hun aan hun zeurende vrouw denken"
Die zijn reuze interessantquote:Op donderdag 24 april 2008 00:05 schreef DJKoster het volgende:
Sowieso die Amerikaanse verkiezingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |