Ik kom net thuis. Kan iemand de ergste terrordingen die gebeurd zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
Is de terror nog in volle gang?
Als je rekening houdt met de wensen in post 301 van het vorige topic: van mij wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel HiDiHo.![]()
Ik doe met je mee @Noekje, mag ik de eerste klap uitdelen?
quote:
Zal snel voorbij zijn denk ikquote:Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef noekje het volgende:
En Claire heeft weer de tijd van haar leven.
*handjes in de lucht*
Hééééééé!
Fan-tas-tisch!
Een spandoek met 'Claire doe het niet' of uhh.. het stuk taart dat Jaap nam ... uhhh... nee dat waren wel de ergste geloof ikquote:Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kom net thuis. Kan iemand de ergste terrordingen die gebeurd zijn
even samenvatten aub alsjeblieft svp ????
Over het huwelijk staat het e.e.a. in Updates. De terror bestond voornamelijk uit stom op een afstand rondsluipen en -rennen en met een megafoon wat toeteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En ze kan goed naaien ookquote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef akveor het volgende:
TNX Hidiho...
En dan te bedenken dat Claire nog geen 6 uur geleden nog helemaal in zak en as zat.
Ik vind Claire lief en leuk.... jammer dat ze getrouwd is. Ze heeft ook best leuke humor.
Megafoontje.....en op een kinderrubberbootje in de vijver...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gejankt vanwege die vals zingende negert? Of van ontroering?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, streams bij mijn moeder gekeken, hebben we allebei gejanktEn een pilsje erop gedronken
Tuurlijk, we stellen ons op in rijen van 3.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef Gert het volgende:
Als je rekening houdt met de wensen in post 301 van het vorige topic: van mij wel.
Onze trouwdag was leukerquote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Een spandoek met 'Claire doe het niet' of uhh.. het stuk taart dat Jaap nam ... uhhh... nee dat waren wel de ergste geloof ik
Vergeet de mini-megafoons niet! En Brian's camouflagepak!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef happyme28 het volgende:
Een spandoek met 'Claire doe het niet' of uhh.. het stuk taart dat Jaap nam ... uhhh... nee dat waren wel de ergste geloof ik
Godver waar blijft die terrorquote:Op woensdag 23 april 2008 17:10 schreef mazaru het volgende:
Frank geeft Jaap een 'vriendschappelijke' loeier op zijn arm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap die de brandslang paktquote:
Wat doe je toch?? en wat gebeurde er nou??quote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef Borga het volgende:
[quote]Op woensdag 23 april 2008 17:03 schreef noekje het volgende:
Wat gebeurde er met Ron en Mandy op dat gifje? Zij hebben immers nog een schwarzkopfappeltje te schillen met elkaar
Het blijft onbegrijpelijk dat Jaap met Brian speelt. Dat zal Frits ook wel steken.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Disana het volgende:
Theo vraag wat er sinds hij hem zag met Jaap is gebeurd; Theo vindt hem zichzelf niet meer en vraagt of dit goed bezig zijn is.
Zeg jij er nu eens wat van! Dat slechte quoten constant is meer terror dan ik handelen kan!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef noekje het volgende:
Wat doe je toch?? en wat gebeurde er nou??
Wie is Frits?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het blijft onbegrijpelijk dat Jaap met Brian speelt. Dat zal Frits ook wel steken.
Goed werkquote:Op woensdag 23 april 2008 17:13 schreef mazaru het volgende:
Rat, del en Jaap eten frituur, terwijl de anderen uitgebreid aan een vijf gangen diner gaan![]()
Dat noem ik pas terror van de redactie
Mooi!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:13 schreef mazaru het volgende:
Rat, del en Jaap eten frituur, terwijl de anderen uitgebreid aan een vijf gangen diner gaan![]()
Dat noem ik pas terror van de redactie
Dat wil ik dus ook graag weten, wat gebeurde daar?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat doe je toch?? en wat gebeurde er nou??
Barbaren zijn hetquote:Op woensdag 23 april 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
Wat Brian loopt zich niet op te fokken: Wie aan mijn woman zit sla ik helemaal naar de kut.
Volgens mij ging het interview met Andries niet helemaal zoals ze hadden gewildquote:Op woensdag 23 april 2008 17:14 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: ik sla je hele teringzooi naar de kut. If you touch my woman
Over wie heeft ie dwaas t?
Op wie en waarom?quote:
Zeg ik nu weer Frits?quote:
Is dat hetzelfde zuur wat eerst hun hoofd leeg heeft gevretenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef Gert het volgende:
Brian en Amanda blijven maar zogenaamd enorme lol met elkaar hebben tijdens het wederzijdse schamper doen over alles en iedereen behalve hen zelf.
Ik denk dat het zuur nu inmiddels hun organen aan het aantasten is.
Hij heeft het toch niet over Oma, hè?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:15 schreef Disana het volgende:
Brian tegen Amanda: Touch my focking woman?!? Sla de hele terinzooi naar de kut!
Dat is heel goed nieuws, laat hem maar ontploffen.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef -Blurk- het volgende:
Brian staat op ontploffen, Amanda probeert hem op te vrolijken door te vertellen dat zij tegen de Party gezegd heeft dat Brian waarschijnlijk wel gaat winnen......het helpt niet
Burst the bomb please!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:17 schreef AnTjUh het volgende:
ja brian is flink opgefokt
hij loopt weer met zn haarbos te schudden
Heb je zelf soms een lieve vader die zo heet?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeg ik nu weer Frits?![]()
Ik bedoel Theo natuurlijk.
Heerlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef Gert het volgende:
Brian en Amanda blijven maar zogenaamd enorme lol met elkaar hebben tijdens het wederzijdse schamper doen over alles en iedereen behalve hen zelf.
Ik denk dat het zuur nu inmiddels hun organen aan het aantasten is.
Ik dacht al even dat die ene spuitgast met Multiple Personality Disorder weer terug was.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:17 schreef akveor het volgende:
Zeg ik nu weer Frits?![]()
Ik bedoel Theo natuurlijk.
Gaan we moeilijke woorden gebruiken zo einde van de werkdagquote:Op woensdag 23 april 2008 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat die ene spuitgast met Multiple Personality Disorder weer terug was.
Hij voelt zelf ook wel aan dat hij er niet toe doet en dat-ie voor lul stond met z'n spandoekje en megafoontje.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:17 schreef AnTjUh het volgende:
ja brian is flink opgefokt
hij loopt weer met zn haarbos te schudden
Die ene brand-weer-man met meer-de-re per-soon-lijk-he-den/na-men.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef JortK het volgende:
Gaan we moeilijke woorden gebruiken zo einde van de werkdag
Hij heeft het over een situationele context dus ik zou zeggen dat hij bewust termen rondstrooiit waarvan hij weet dat ze het niet snappenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef 2live het volgende:
Denkt theo nou echt dat B+A snappen wat hij zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |