Over het huwelijk staat het e.e.a. in Updates. De terror bestond voornamelijk uit stom op een afstand rondsluipen en -rennen en met een megafoon wat toeteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kom net thuis. Kan iemand de ergste terrordingen die gebeurd zijn
even samenvatten aub alsjeblieft svp ????
En ze kan goed naaien ookquote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef akveor het volgende:
TNX Hidiho...
En dan te bedenken dat Claire nog geen 6 uur geleden nog helemaal in zak en as zat.
Ik vind Claire lief en leuk.... jammer dat ze getrouwd is. Ze heeft ook best leuke humor.
Megafoontje.....en op een kinderrubberbootje in de vijver...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kom net thuis. Kan iemand de ergste terrordingen die gebeurd zijn
even samenvatten aub alsjeblieft svp ????
Gejankt vanwege die vals zingende negert? Of van ontroering?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, streams bij mijn moeder gekeken, hebben we allebei gejanktEn een pilsje erop gedronken
Tuurlijk, we stellen ons op in rijen van 3.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef Gert het volgende:
Als je rekening houdt met de wensen in post 301 van het vorige topic: van mij wel.
Onze trouwdag was leukerquote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Een spandoek met 'Claire doe het niet' of uhh.. het stuk taart dat Jaap nam ... uhhh... nee dat waren wel de ergste geloof ik
Vergeet de mini-megafoons niet! En Brian's camouflagepak!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef happyme28 het volgende:
Een spandoek met 'Claire doe het niet' of uhh.. het stuk taart dat Jaap nam ... uhhh... nee dat waren wel de ergste geloof ik
Godver waar blijft die terrorquote:Op woensdag 23 april 2008 17:10 schreef mazaru het volgende:
Frank geeft Jaap een 'vriendschappelijke' loeier op zijn arm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap die de brandslang paktquote:
Wat doe je toch?? en wat gebeurde er nou??quote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef Borga het volgende:
[quote]Op woensdag 23 april 2008 17:03 schreef noekje het volgende:
Wat gebeurde er met Ron en Mandy op dat gifje? Zij hebben immers nog een schwarzkopfappeltje te schillen met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |