Heerlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef Gert het volgende:
Brian en Amanda blijven maar zogenaamd enorme lol met elkaar hebben tijdens het wederzijdse schamper doen over alles en iedereen behalve hen zelf.
Ik denk dat het zuur nu inmiddels hun organen aan het aantasten is.
Ik dacht al even dat die ene spuitgast met Multiple Personality Disorder weer terug was.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:17 schreef akveor het volgende:
Zeg ik nu weer Frits?![]()
Ik bedoel Theo natuurlijk.
Gaan we moeilijke woorden gebruiken zo einde van de werkdagquote:Op woensdag 23 april 2008 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat die ene spuitgast met Multiple Personality Disorder weer terug was.
Hij voelt zelf ook wel aan dat hij er niet toe doet en dat-ie voor lul stond met z'n spandoekje en megafoontje.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:17 schreef AnTjUh het volgende:
ja brian is flink opgefokt
hij loopt weer met zn haarbos te schudden
Die ene brand-weer-man met meer-de-re per-soon-lijk-he-den/na-men.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef JortK het volgende:
Gaan we moeilijke woorden gebruiken zo einde van de werkdag
Hij heeft het over een situationele context dus ik zou zeggen dat hij bewust termen rondstrooiit waarvan hij weet dat ze het niet snappenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef 2live het volgende:
Denkt theo nou echt dat B+A snappen wat hij zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |