Tis een omgebouwdequote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef octopussy het volgende:
Vind het net een vent in de op![]()
maja het is dan ook een mannenmeet
Volgens mij herken ik HET uit de Thaise karaoke bar van de karaoke meetquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:54 schreef Tezz het volgende:
Trouwens: jullie She-boy draagt vies bier en heeft een nep-bbq.
Woehahahaquote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Dames, zullen we de heren met rust laten in hun eigenste topicje? Wie weet komen ze dan met zijn 2en tot concrete afspraken
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Dames, zullen we de heren met rust laten in hun eigenste topicje? Wie weet komen ze dan met zijn 2en tot concrete afspraken
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef SeaOfLove het volgende:
De bananenbar.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Mannen, bier en bbq oké, maar waar halen jullie in godesnaam de babes vandaan
Ik zie gelijk weer een pingpongballen act voor me!quote:
flop, flop..quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zie gelijk weer een pingpongballen act voor me!
Tsja, al die stoere mannen werken tot 8 uur 's avonds (vanaf half 8 's ochtends) en die hebben op hun werk ook geen toegang tot Fok!, dus die kunnen pas posten als ze terug zijn en gegeten hebben (ja, ik was om kwart over negen terug...).quote:
Dat is het geheim van de echte manquote:Op woensdag 23 april 2008 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Mannen, bier en bbq oké, maar waar halen jullie in godesnaam de babes vandaan
Neequote:Op woensdag 7 mei 2008 22:14 schreef cul_non_kul het volgende:
Èn? is er al een datum geprikt, een locatie bepaald en een overzicht van deelnemers samengesteld inc. wie wat voor zijn rekening neemt?
ga d'r maar van uit van niet, stelletje lamballen hier!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kom op mannen is hier nog interesse voor.
Volgens mij heeft ie een tuin.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
CNK heeft toch een gewelig dakterras?
Oh, was jij dat!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een tuin.
Wij hebben een blits dakterras
was een geintje hoor, maar tis een fijn terras idd en groot zat...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Quanta costa?
Dat was overigens het terras dat ik bedoelde.
Ik plas altijd zittend....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was een geintje hoor, maar tis een fijn terras idd en groot zat...
wie weet een keer een cul meeting... anders komen er nu alleen allemaal mannen en moet ik mijn huis uit want ik ben dat niet en mijn echtgenoot ook want die is geen sc-eren staat mijn wc bril steeds omhoog enzo
geen idee, heb ik die op de foto gezien??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij wintDe onze is wel ietsie kleiner.
Whoa. Die van ons is gewoon een veredeld balkon, heurquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee, heb ik die op de foto gezien??
Ik zie t wel in juli![]()
Fotoś geven ook nooit de ruimte echt weer, ons terras is 40 m2.. dus lekker groot
(staat wel een kattenren op van 3bij 2 maar dan nog)
recept staat in sc![]()
kroeg in de straat is altijd goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Leuk hoor.
Ik zit direct aan de straat. Ga dit weekend met hangtafeslbuiten staan. Op 50 meter zit een kroeg, dus geen probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |