Tis een omgebouwdequote:Op woensdag 23 april 2008 15:45 schreef octopussy het volgende:
Vind het net een vent in de op![]()
maja het is dan ook een mannenmeet
Volgens mij herken ik HET uit de Thaise karaoke bar van de karaoke meetquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:54 schreef Tezz het volgende:
Trouwens: jullie She-boy draagt vies bier en heeft een nep-bbq.
Woehahahaquote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Dames, zullen we de heren met rust laten in hun eigenste topicje? Wie weet komen ze dan met zijn 2en tot concrete afspraken
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Dames, zullen we de heren met rust laten in hun eigenste topicje? Wie weet komen ze dan met zijn 2en tot concrete afspraken
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef SeaOfLove het volgende:
De bananenbar.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Mannen, bier en bbq oké, maar waar halen jullie in godesnaam de babes vandaan
Ik zie gelijk weer een pingpongballen act voor me!quote:
flop, flop..quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zie gelijk weer een pingpongballen act voor me!
Tsja, al die stoere mannen werken tot 8 uur 's avonds (vanaf half 8 's ochtends) en die hebben op hun werk ook geen toegang tot Fok!, dus die kunnen pas posten als ze terug zijn en gegeten hebben (ja, ik was om kwart over negen terug...).quote:
Dat is het geheim van de echte manquote:Op woensdag 23 april 2008 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Mannen, bier en bbq oké, maar waar halen jullie in godesnaam de babes vandaan
Neequote:Op woensdag 7 mei 2008 22:14 schreef cul_non_kul het volgende:
Èn? is er al een datum geprikt, een locatie bepaald en een overzicht van deelnemers samengesteld inc. wie wat voor zijn rekening neemt?
ga d'r maar van uit van niet, stelletje lamballen hier!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kom op mannen is hier nog interesse voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |